اها راستی دوستان عزیز متاسفانه به دلایلی(که به خودم مربوطه)پیوی نمیتونم جواب بدم . .
خیلی ببخشید ولی ممنون میشم پیام ندید( :🙏🏻
اگر کار واجبی دارید میتونید به لورا بگید سر فرصت بهم میگه . .( :🙏🏻
اما عزیز من،هرگز نفهمیدم چرا
سرنوشت تورا به من رساند ،
اما فرصتی برای زندگی با تو نداد..
گاهی گونه هایش را به آرامی میبوسم...!
می پرسی برای اینکه بیدار نشود؟
نه...!
برای اینکه به عکس بعدی نرود!
اونایی که از دلتنگی هق هق نکردن ،اونایی عکس های یه نفر از پشت گوشی بار ها نبوسیدن ،اونایی از استرس دستاشون نلرزیده و تیک عصبی نگرفتن ،یا وقتی اسمشو میشنون حالشون یه جور نشده، و از استرس نتونستن غذا بخورن،اونایی که با شعر های غمگین یادش نمی افتن ،اونایی که با تیکه آهنگ های غمگین بغض نمیکنن و آه نمیشکن از ته دلشون ،اونایی که شکستن دلشونو حس نکردن ،اونایی که سر نماز براش دعا نکردن ،اونایی ساعت ها با فکر اون به یه نقطه خیره نشدن ،یا اونایی که به خواب هاشون التماس نکردن تا حتی شده تو خواب ببیننش،یا اونایی که بعد تو خواب دیدنش ساعت ها تو فکر نبودن یا گریه نکردن،اینا هیچ وقت معنی عشق رو نفهمیدن و عشق واقعی رو تجربه نکردن!
آنشرلی :
"دنیا پر از چالشهاست، اما چالشها برای کسانی ساخته شده که جرئت رفتن از مسیرهای جدید رو دارند.