گاهی گونه هایش را به آرامی میبوسم...!
می پرسی برای اینکه بیدار نشود؟
نه...!
برای اینکه به عکس بعدی نرود!
اونایی که از دلتنگی هق هق نکردن ،اونایی عکس های یه نفر از پشت گوشی بار ها نبوسیدن ،اونایی از استرس دستاشون نلرزیده و تیک عصبی نگرفتن ،یا وقتی اسمشو میشنون حالشون یه جور نشده، و از استرس نتونستن غذا بخورن،اونایی که با شعر های غمگین یادش نمی افتن ،اونایی که با تیکه آهنگ های غمگین بغض نمیکنن و آه نمیشکن از ته دلشون ،اونایی که شکستن دلشونو حس نکردن ،اونایی که سر نماز براش دعا نکردن ،اونایی ساعت ها با فکر اون به یه نقطه خیره نشدن ،یا اونایی که به خواب هاشون التماس نکردن تا حتی شده تو خواب ببیننش،یا اونایی که بعد تو خواب دیدنش ساعت ها تو فکر نبودن یا گریه نکردن،اینا هیچ وقت معنی عشق رو نفهمیدن و عشق واقعی رو تجربه نکردن!
آنشرلی :
"دنیا پر از چالشهاست، اما چالشها برای کسانی ساخته شده که جرئت رفتن از مسیرهای جدید رو دارند.
بیاید چن تا کتاب بتون معرفی کنم اشکتونو در بیارع . .
به امید دل بستم .
سنگدل .
سم هستم، بفرمایید .
هر دو در نهایت میمیرند .