_گوگولی تو اصن گرما دیدی ك میگی وای گرما چیه بدم میاد!؟
هوای شوما برای ما خنکه خنک!
پاشو بیا جنوب معنی گرما رو بفهمی قشنگ.🌹
-اغوا.
_وقتی تو اولین نفر پیام نمیدی و میبینی چقد تنهایی:)))))
زر نزن .
این منم دقیقا:
خیلی وقته با حرفهای انگیزشی انگیزه نمیگیرم اما ادامه میدم، تو شرایط سخت خیلی وقتها بغض میکنم اما وقت نمیکنم گریه کنم، حرفهای منفی بقیه روم بیتاثیر شده، ذات آدمها تو نگاه اول برام واضحه، اون آدمی که میگه منظوری نداشتم منظورش رو میفهمم، خیلی جاها منطقم اومده جای احساسم، خلاصه که نمیدونم اسمش چیه ولی حسم میگه بزرگ شدم .