گفتند در یک جمله او را توصیف کن!
گفتم . . .
« در آسمانِ تاریک !
میان همه ستارگان !
او ماه من است »
یعنی عاشق خوزستانم کلا برعکس همه جا پیش میره😂
زمستون بارون نمیزد بعد عید خوزستانو سیل برد🤣
تو اوج سرما تعطیل نمیکردن الان برای گرد و خاک تعطیله🤣💔