اونجا که میای تایپ کنی بگی دوسش داری، بگی دلت تنگ شده، پشیمون میشی پاک میکنی چون اون نمیفهمه باز میزنه تو ذوقت ،همونجا خود درده...
_مردم مدارسشون تعطیل میشد میرفتن برف بازی یا میرفتن زیر بارون قدم میزدن اینجا تعطیل میشه با دوتا ماسک میری تا تو حیاط و برمیگردی😂💔.