میدونید
مرز بین عشق و نفرت خیلی باریکه؛
یهو میبینی کسی که نمیذاشتی گرد و غبار روش بشینه؛ داری از تماشا کردنش وقتی توی گل گیر کرده لذت میبری .(((( :
گاهی باید دست از ببخشید گفتن الکی برداری و شروع کنی به گفتنِ آره من این کار رو کردم؛ که چی؟!