میدونید
مرز بین عشق و نفرت خیلی باریکه؛
یهو میبینی کسی که نمیذاشتی گرد و غبار روش بشینه؛ داری از تماشا کردنش وقتی توی گل گیر کرده لذت میبری .(((( :
گاهی باید دست از ببخشید گفتن الکی برداری و شروع کنی به گفتنِ آره من این کار رو کردم؛ که چی؟!
هدایت شده از • بــاوان °🏴
سلام به روی ماهم ؛😌🦦
حال و احوال ؟! آقا من آمده ام با تقدیمی دگر😞😂 ؛
---
شوما زحمت میکشی منت سر بنده حقیر میگذاری این پیامه فور میکنی؛ منم مثل تخم مورغ شانسی یهو یه چی تخدیمت میکنم قبوله؟!🥸🤝
شرط داریم[الکی مثلا خیلی باکلاسم]:اگر قابل بدونید باوان رو توصیف کنید+تا آخر پیام بمونه+عضو باش که چک میشه+چندتا گلی از گلای بهشت بده اینور شاد شیم💀💘 .
رد کن بیا : @Asalipv