هیچوقت امشبو فراموش نمیکنم، هیچوفت؛
تا پای مرگ رفتم و واقعا هم مُردم و دوباره برگشتم .
و یه همچین شبی برای تک تک کسایی که باعث شدن زجر بکشم میسازم😄.
گفته بودی چرا خوب به پایان نرسید؟
راستش زور من خسته به طوفان نرسید...
گرچه گفتند بهاران برسد مال منی
قصه آخر شد و پایان زمستان نرسید
من گذشتم که که به تقدیر خودم تکیه کنم...
جگرم سوخت ولی عشق به عصیان نرسید!
« خیال»