eitaa logo
-اغوا.
65 دنبال‌کننده
248 عکس
53 ویدیو
1 فایل
می گویند زیاد فحش می‌دهی؛ یعنی چه؟ برای آنهایی که زندگی ام را به گ*ه کشیده اند شعر بنویسم؟ محتوا؟دلی. کپی؟آره بابا صد تا صد تا حلالت .
مشاهده در ایتا
دانلود
اولین روزی که دیدمش،فکرش راهم نمیکردم که قرار است روزی اینگونه سخت،تاوان روز دیدنش را پس بدهم ...!
آره چرا دروغ من هنوز بهت فکر میکنم و دلم برات تنگ میشه همش وانمود میکنم دلم برات تنگ نشده گذاشتمت کنار اما نه آقا نذاشتم به جون خودت نذاتشمت کنار ،هنوز حصرتتو ته دل میخورم پسر خوب):
هیچوقت حضرت چیزی رو نخوردم، که جز پسری که برای بدست آوردن دختری خودش رو به آب و آتش زد(: «حسرت»
تنهام بی تو باختم چه زود!
ولی اون ادمی که برام اهنگ می‌فرسته؛ حرفاشو با اهنگ بم میگه >>>
حسرت چیو بخورم ؟!
نداشتنتُ ؟!
تورو که هیچوقت نداشتم . .
حتی اگر هزار بار دیگر تورا نبینم، احتیاج دارم بدانم جایی در این شهر کثیف ترسناک، در گوشه‌ای از این جهنم سیاه، تو هستی و مرا دوست داری.
هدایت شده از الف>>
خب سلام") چنلِ الف>> برای اولین بارمیخواد تقدیمی بزاره 😃🙏🏻 این پیامو فوروارد کنید 👀 تامن به کمک هوش مصنوعی بگم اگه کانالتون اهنگ بود چه اهنگی میشد؟!
غرض رفتن است، نه‌ رسیدن. زندگی کلاف سردرگمی‌ست، به هیچ‌جا راه نمی‌برد. اما نباید ایستاد با اینکه می‌دانیم نخواهیم رسید نباید ایستاد. وقتی هم مردیم، مردیم، به درک.
هیچکس به اندازه کسی که حقیقت را میگوید مورد تنفر واقع نمیشود . -افلاطون