eitaa logo
-اغوا.
65 دنبال‌کننده
248 عکس
53 ویدیو
1 فایل
می گویند زیاد فحش می‌دهی؛ یعنی چه؟ برای آنهایی که زندگی ام را به گ*ه کشیده اند شعر بنویسم؟ محتوا؟دلی. کپی؟آره بابا صد تا صد تا حلالت .
مشاهده در ایتا
دانلود
من بدون تو نه جنگی بیمه ،نه‌گنگستر بیمه !
صدای تو ...
گرچه رفتی ،زدلم حسرت روی تو نرفت در این خانه ،به امید تو باز است هنوز...
آرزو دارم بدانی تو آخرین رویا باقی مانده از قلب من هستی ...
گاهی سکوت ، پاسخ عمیق‌ترین پرسش‌هاست .
بهترین آدم کسیه که زخمیه ولی زخم نمیزنه .
این جماعت نمیدن هیچ عشقی به تو .
من هیچ‌ وقت به کسی که بهم اهمیت میده خیانت نمیکنم .
‏کمی بی‌ اعصاب، غمگین، دلتنگ، خوابالو، نیازمند بغل و کلافه هستم.
قلبتُ با چی معامله کردی؟!
_منو به مرحله ای نرسونید که منطقی فکر کنم ؛ من ورژن منطقی بودنم خیلی بیرحمه :)!
زمانی که ریمیکس مود نبود ایشون ریمیکس میخوند✨