شد شد ،نشد آنقدر کار میکنم بعد از پرورشگاه یه پسر بچه شبیه به تو به سر پرستی میگیرم،اسمتپ میذارم روشو باهم زندگی میکنیم:)
هرچی روز ها بیشتر میگذره بیشتر حس میکنم یک چیزی درست نیست ، یچیزی میلنگه ، همه چیز آروم نیست و اون دلشوره همیشه تو دلم هست .