بذارین از دستتون بدن
جدی میگم
بذارین فرصت بودن با یه آدم مهربون و باارزشی مثل شما رو از دست بدن
همش قرار نیست ثابت کنید که ارزششو دارید
بالاخره آدما یروزی متوجه میشن…
هدایت شده از _ کُــلــبِـه 823"
آخرش بین کیوت بودن و داف بودن ، لات بودن رو انتخاب کردم 🤡 .