-اغوا.
کاش میشد ۲۲ دوروز پیش من و تو ما میشدیم 💔:)
بخدا نمیدونی تو این ۲۲ دوروز همه جا به یادت میافتادم الان کجایی ؟
من حالم بده چرا ؟
چون میخوام مثل بقیه ی دخترا یکیو داشته باشم عاشقم باشه بخاطرم دعوا کنه .
چون میخوام یکی بغلم کنه
یکی بهم بگه هرچی بشه من پیشتم
من میخوامش ولی . . . .