🧩
نمونه برای ایجاد تنوع و مشارکت با بازیها،
عنوان بازی: پیام رسانی رمزی
همانگونه که دانشآموزان در کلاس درس مستقر هستند به دو گروه مساوی تقسیم میشوند.
مربی در گوش اولین نفرات هرگروه، کلمه یا جملهای را بهعنوان رمز ادا میکند. پس از شروع بازی، افراد هرگروه موظفند که پیام را به ترتیب به گوش یکدیگر مخابره کنند.
در خاتمه گروهی که پیام صحیح را در مدت زمان کمتری ارسال نموده باشد یک امتیاز کسب خواهدکرد. شرینیِ بازی در آن است که در اثر سرعت انتقال، پیام دریافتی آخرین نفرات هیچ ارتباطی با پیام اولیه نداشته باشد. باید توجه داشت که پیام طوری مخابره شود که فقط نفر بعدی قادر به شنیدن آن باشد.
#بازی
🎼
حال دنیا را بپرسیدم من از فرزانهای
گفت یا خواب است یا وهم است یا افسانهای
گفتمش حال عمرم را بگو تا چیست عمر
گفت یا برق است یا شمع است یا پروانهای
گفتم اینان را که میبینی چرا دل بستهاند
گفت یا خوابند یا مستند یا دیوانهاند
#اشعار_ناب
📝
برگه ارزیابی اجرای خطبه و ایجاد انگیزه
ملاکهای ارزیابی سقف امتیاز
صحت و نحوه قرائت خطبه و حس گیری 2
کلمات آغازین جذاب و ارزشمندی آن نزد مخاطب 2
ارتباط محتوای ایجاد انگیزه با موضوع بحث 2
تناسب محتوا با مخاطب 1
ایجاد انگیزه خوب برای گوش دادن 3
#ملاکهای_ارزیابی