eitaa logo
اهل البصر🇵🇸
3.8هزار دنبال‌کننده
2.9هزار عکس
1.9هزار ویدیو
1.6هزار فایل
این پرچم را کسی حمل نمی کند مگر اهل بصیرت @Hskh313 ارتباط با ادمین این کانال شخصی و تحلیلی است نه خبری و به هیچ ارگانی وابسته نمی باشد. در روبیکا نیز به همین آی دی کانال برقرار است. لینک گروه: https://eitaa.com/joinchat/4223795308C2672a5e8a1
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍃🌹🍃 📢 آیا های اخیر منحصر به ایران است؟ چیزی که رسانه های اختاپوسی صهیونیسم نمی خواهند ایرانی ها بدانند‼️ 🔥 و به تبع جنگ اوکراین 🎙کارشناس: محمدحسین دادخواه ایتا و روبیکا @ahlolbasar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
▪️تا اینجا که من متوجه شدم فردای براندازی نسخه ای از داعش بر کشور مسلط می شه 💬 کُ‌کا @ahlolbasar
📱نشست برخط 🔸با موضوع: آیا دولت در حذف ارز ترجیهی اشتباه کرد؟ 🔸 با حضور: استاد محمدحسین دادخواه (تحلیلگر سیاسی) ⏳زمان: دوشنبه ۹ خردادماه ساعت ۱۷ 📲از طریق کانال نسرا فلاورجان در پیام رسان روبیکا👇 🌐https://rubika.ir/nasra_falavarjan 🕙با ما همراه باشید... 📱نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی(شهرستان فلاورجان) 🆔 @nasra_falavarjan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
در محکومیت هتک حرمت ساحت قدسی امام رئوف در فیلم ضد دینی جشنواره کن و اظهارات برخی افراد به پویش تغییر پروفایل 💞 ایتا و روبیکا @ahlolbasar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💥💥محمدرضا عبادی از فعالان رسانه‌ای خرمشهری مشاهدات خود در ارتباط با عملیات آواربرداری در متروپل آبادان را اینگونه شرح داده است: 💥💥 ‍ ▪️فارغ از حواشی اینارو می‌گم و می‌ذارم‌ پای قدرت تحلیل و درک مطلب خودتون؛ ۱. دوشنبه ‎ فروریخت ۲. سه‌شنبه عوامل امدادی با تجهیزات کامل حضور پیدا می‌کنند ۳. از ساعات اولیه حادثه عده‌ بسیاری با لباس شخصی از عامه مردم وارد صحنه شده و آواربرداری را آغاز می‌کنند! ۴. ورود نیروهای مردمی و شرایط بسیار خطرناک ساختمان ‎ با احتمال بالای ریزش مجدد، بستر را برای ورود نیروهای امدادی مختل می‌کند. ۵. علی‌رغم درخواست‌های چندباره اما دخالت عوامل غیر امدادی در عملیات نیروهای امدادی، پر واضح برای سومین روز متوالی آواربرداری کند می‌کند.‏ ۶. از بامداد سومین روز حادثه مقاوم‌سازی ‎ برای عملیات هماهنگ‌ امدادی و آوار برداری آغاز می‌شود. ۷. تا پایان وقت چهارشنبه همچنان تلاش‌ برای اقناع نیروهای مردمی به خروج از میدان عملیات برای تسریع عملیات امدادی ادامه می‌یابد.‏ ۸. جمعی از مردم شریف ‎ در غم حادثه تلخ ‎ در غروب چهارشنبه در خیابان‌های اطراف محل حادثه به عزاداری می‌پردازند؛ ۹. عده‌ای مراسم عزاداری با با شعار‌های رادیکالی تحت الشعاع قرار می‌دهند و نهایتاً دامنه تجمع به نزدیکی محل عملیات کشیده می‌شود!‏ ۱۰. با ورود دامنه تجمعات به نزدیکی محل حادثه، ‎ به‌دلیل حساسیت بالا با کندی و ملاحظات متعدد مواجه می‌شود. ۱۱. نماینده ولی‌فقیه در ‎ ساعت ۳ بامداد پنجشنبه در محل حضور یافته و از نیروهای مردمی درخواست می‌کند تا میدان را به نیروهای امدادی بسپارند.‏ ۱۲. نهایتاً نماینده ولی‌فقیه در ‎ با برای عملیات هدفمند نیروهای مردمی شخصاً وارد میدان آواربرداری می‌شود و تا نیمه‌های ظهر برای خارج‌سازی پیکرهای زیرآوار مانده ‎ تلاش می‌کند. ۱۳. اواسط ظهر پنجشنبه ستاد مدیریت بحران به ریاست ‎ تصمیم قاطع می‌گیرد. ۱۴. بعد از تخلیه میدان از نیروهای غیرامدادی و آغاز عملیات گسترده تخصصی، عده‌ای مجدداً با ورود به صحنه عزاداری مردم شریف آبادان، شروع به تخریب اموال عمومی و هدایت جمعیت به سمت محل حادثه می‌کنند. ۱۵. عملیات آواربرداری مجدداً بخاطر هدایت عده‌ای مغرض، مختل می‌شود.‏ ۱۶. عملیات موفق و مستمر نیروهای امدادی منجر به افزایش آمار اجساد خارج ‌سازی شده از زیر آوار می‌شود. ۱۷. در شامگاه جمعه مجدداً عده‌ای مشخصاً با هدف ایجاد اختلال در عملیات آواربرداری و امداد رسانی ‎ جمعیت قلیلی را به سمت نزدیک‌ترین نقاط به این ساختمان هدایت می‌کنند.‏ ۱۸. با کنترل صحنه عملیات توسط نیروهای امدادی مستقر، عملیات مجددا سرعت می‌گیرد. ۱۹. اکنون عملیات آواربرداری ‎ در فضایی کاملاً حرفه‌ای و‌ با استفاده از حداکثر تجهیزات در جریان است.‏ ۲۰. بشمارید ۳ روز ایجاد وقفه در عملیات حرفه‌ای به بهانه کمک‌های مردمی و بشمارید ۲ روز تلاش برای اختلال در عملیات آواربرداری! ۲۱. چه کسانی آتش ‎ را بی‌نتیجه اما شعله‌ور می‌خواهند؟‌ دوست‌داران مردم آبادان یا ...؟! 💬محمدرضا عبادی @ahlolbasar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🇮🇷 📝 🔮ویژگی‌های سوپر انقلابی‌ها 🍃🌹🍃 🔻یکی از آفات ها و یا همان جریان این است که توانایی جمع بین از سویی و از سوی دیگر و را ندارند. به همین جهت به مبارزه طوری می اندیشند که امکان نداشته باشد کشور را به سمت دیوان سالاری و سوق داد. 🔹قرآن هم در این باره فرموده «اعدلوا هو اقرب للتقوی» کسی که تند می‌رود بالاخره از نفس می افتد و ممکن است بنشیند و یا ممکن است از ادامه راه پشیمان شود. 🔸ما در تاریخ انقلاب هم از این موارد زیاد داشتیم، افرادی بودند که هیچکس جز خودشان را قبول نداشتند و در نهایت سقوط کردند و از طرف دیگر افرادی که متهم می‌شدند به غیر انقلابی، بعدا تاریخ نشان داد که موجّه ترند، همانند مرحوم آیت الله مهدوی کنی که به او اتهام اسلام آمریکایی می‌زدند و بالاخره تاریخ نشان داد که ایشان استاد اخلاق و تربیت و مصداق «رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود» می باشد». 🔺« از دیگر آسیب های این جریان است که همیشه یک ذره بین برای عیب یابی در دستشان قرار دارد و هیچگاه مسائل کلان را نمی بینند. از سوی دیگر در مبارزه با دشمن بر روش‌های کلامی تمرکز داشته و با ادبیات خاص سخن می‌گویند، مثلا هیچ موقع به این فکر نمی‌کنند مبارزه با آمریکا یعنی خدمت به این مردم که مقام معظم رهبری بار ها فرمودند و در واقع آن حرارت تند کلام را به عنوان نماد از خودشان بروز می‌دهند و در این میان یک شانی هم قائلند که با خیلی ها صحبت نمی‌کنند.» ✍ عبدالله گنجی @ahlolbasar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
♨️نود و هشتمین جلسه گروه بصیرتی اهل البصر: موضوع : بررسی مشکلات اقتصادی کشور 🌏سخنران این جلسه : استاد گرامی جناب آقای دکتر یوسف روزبهانی دکترای علوم سیاسی زمان: سه شنبه ۱۰ خرداد ساعت ۲۲:۰۰ 🎥پخش لایو جلسه در کانال اهل البصر روبیکا : https://rubika.ir/ahlolbasar |
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
رونقِ فروش کوله های ضدگلوله در آمریکا بعد از حادثه تیراندازی در دبستان! @ahlolbasar
راه‌اندازی پورتال ملی خدمات امنیت سایبری در عربستان سعودی: سازمان امنیت سایبری ملی (NCA) عربستان سعودی پورتال ملی خدمات امنیت سایبری (HASEEN) را با هدف توسعه و مدیریت خدمات سایبری، حمایت از سازوکارهای ارتباطی برای ذینفعان ملی و ارتقای سطح امنیت سایبری در این کشور راه‌اندازی کرد. پرتال یاد شده که پایان سال 2022، ظرفیت ارائه خدمات به بیش از 400 نهاد ملی را خواهد داشت, اکنون در مرحله اول خود قرار دارد و از 4 پلتفرم شامل اشتراک‌گذاری اطلاعات، مدیریت انطباق، بررسی فایل‌ها و پیوندها و احراز هویت ایمیل تشکیل شده است. پلتفرم به اشتراک‌گذاری اطلاعات، داده‌های تحقیقی در مورد تهدیدات محلی و جهانی را فعال و به نهادها کمک می‌کند تا اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند؛ در حالیکه، پلتفرم مدیریت انطباق برای اندازه‌گیری سطح انطباق مقامات ملی در مورد الزامات امنیت سایبری و کنترل های صادر شده از سوی مرجع سازمان امنیت سایبری ملی عربستان استفاده می‌شود. پلتفرم احراز هویت ایمیل، نام‌های دامنه ایمیل نهادهای ملی را مصون‌سازی و احراز هویت می‌کند تا آنها را در برابر جعل و استفاده غیرمجاز محافظت کند. پلتفرم بررسی فایل‌ها و پیوندها تجزیه و تحلیل ایمن فایل‌ها و پیوندها را در یک محیط ایزوله ارائه می‌دهد و نرم‌افزارهای مخرب را برای محدود کردن نفوذهای سایبری شناسایی می‌کند. @ahlolbasar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
شروع نود و هشتمین جلسه گروه بصیرتی اهل البصر: موضوع : بررسی مشکلات اقتصادی کشور 🌏سخنران این جلسه : استاد گرامی جناب آقای دکتر یوسف روزبهانی https://rubika.ir/ahlolbasar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✍ محمد رضا حدادپور جهرمی 🔺 بهار سال 98 بود که دو پیج معروف و مطرح درباره پرونده سعید حنایی و ارتباط بعضی عناصر خاص با وی، مطالبی بیان کردند و به جان هم افتادند (که در اصل، دعوای زرگری بود) که حکایت از پاس کاری پرونده آن معدوم به این نهاد و آن نهاد داشت. اگر یادتان باشد همان موقع به شما عرض کردم که بی دلیل، کسی را نبش قبر نمی‌کنند و لابد برای آن برنامه دارند. 🔺 بهار 99 محسن تنابنده از به تولید رسیدن یک فیلم با موضوع سعید حنایی در پیجش خبر داد. 🔺 بهار 1400 ابر سایت های فیلم و سریال هالیود خبر از آغاز تولید یک فیلم با همان موضوع اما در خارج از کشور خبر دادند اما عوامل آن را معرفی نکردند ولی قول دادند که کلیه عوامل اصلی ایرانی الاصل هستند. ✔️ جمعا سه سال گذشت و الان که در حل تایپ این سطور هستم دو فیلم اکران شده که عبارت است از: ⛔️1.عنکبوت: به نویسندگی اکتای براهنی و کارگردانی ابراهیم ایرج زاد و با بازی محسن تنابنده (در داخل کشور) ⛔️ 2.عنکبوت مقدس: به نویسندگی علی عباسی و افشین کامران بهرامی و کارگردانی علی عباسی و با بازی زهرا امیر ابراهیمی (در خارج از کشور) اینقدر فکت داریم که نه متهم به توهم بشویم و نه جای فراری برای گردانندگان و پشت صحنه های فضای موجود داخلی و خارجی باشد. لطفا به این موارد دقت کنید: 1.دو فیلم با یک نام مشترک 2. موضوع اصلی و حتی ریز موضوعات مشترک 3. تمرکز روی یک شهرِ مشخصِ مقدس 4. زمان پیش تولید و تولید در دو سال به صورت تقریبا مشترک(یکی در داخل و دیگری در خارج از کشور) 5. حتی زمان اکران آن دو فیلم تقریبا مشترک(تقریبا دو هفته) 6. با حضور عوامل سفارتی(نزدیک و پر رفت و آمد به سفارت انگلستان) و کاملا همسو با عوامل پناهنده 7. حتی برخی دیالوگ ها و لوکیشن ها خیلی شبیه به هم !! و ده ها مورد دیگر. کمترین نتیجه ای که میتوان گرفت این است که فیلم عنکبوت مقدس، نسخه خارجی فیلم عنکبوت است. یعنی هر دو یک فیلم هستند اما با دو نسخه داخلی و خارجی. یا به عبارت بهتر؛ هر چه نتوانستند در نسخه داخلی بگویند، واضح تر و با صدای بلندتر در نسخه خارجی آن گفتند. ✅ پس لطفا این دو فیلم را دو روی یک سکه یک جریان حساب کنید. با این تفسیر که نسخه داخلی عنکبوت، مرحله شلیک را به عهده داشت و نسخه خارجی عنکبوت، تیر خلاص را زد. تنها با یک تفاوت: نسخه ایرانی، به روایت قاتل بود اما نسخه خارجی به روایت مقتولین و خبرنگارها به این مسئله پرداخته بود. این تا اینجا. لذا اصلا این عنکبوت ها را دوفیلم نبینید. بلکه آن را یک پروژه و به نام پروژه عنکبوت بدانید و تفسیر کنید. اما ... در طول هفت سال اخیر، در دو فاز، حدود 200 نفر از مدل ها و بانوانی که به بهانه مدلینگ به بی حیایی و ترویج اباحه گری مشغول بودند دستگیر و مجازات شدند. افرادی که بخاطر آنها سر و صدای زیادی در فضای رسانه های معاند به پا شد. به گونه ای که ده ها مستند از زندگی و شرایط کاری آنها توسط رسانه های بیگانه تولید و منتشر گردید که دل هر بی خبری را به درد می آورد. گفتند نگویید اما ظاهرا در سالهای ابتدایی شناسایی و دستگیری آنان، این پروژه به عنکبوت موسوم شد و در طی آن، تعداد قابل توجهی از زنان عنکبوتی فعال در حوزه مدلینگ که عموما بهایی بودند و یا گرایش قوی به بهاییت داشتند دستگیر و محاکمه شدند. بررسی این کلید واژه در ادبیات نمایشی علی الخصوص در فیلم های اصغر فرهادی و نشان دادن عنکبوت و تارهای او در گوشه خانه نقش های منفی فیلم هایش و حتی تتوی عنکبوت روی بدن دو تن از بازیگران درجه دو و سه آن فیلم ها در مسیر نمادسازی و آشنا کردن ذهن و نگاه مخاطب به این کلیدواژه و به نوعی تسویه حساب با پروژه دستگیری و محاکمه زنان دستگیر شده در فاز اول و دوم پروژه عنکبوت تفسیر میشود. بعدها همان کارگردان، داور جشنواره کن شد و شاگرانش در داخل کشور اقدام به تصویر کشیدن عنکبوت و در خارج از کشور، به نمایش آن (موسوم به عنکبوت مقدس) نمودند. ✔️ لذا این پروژه شوم حداقل دو نتیجه را دنبال میکند: 👈 1.تسویه حساب با برخورد کنندگان با آن 200 نفر. و اینکه جمهوری اسلامی با همان تفکر تکفیری و خشن امثال سعید حنایی، با آن 200 نفر برخورد کرده. 👈 2. کشاندن دعوا به عزیزترین مقولات دینی و مذهبی (ایجاد نماد منفی از حرم امام مهربانی ها) و القای این که ریشه خشونت در مذهب است. علی الخصوص خشونت علیه زنان. با یک تمهید دراماتیک ناشیانه که یک خبرنگار زن جوان (زهرا امیرابراهیمی) به مشهد اعزام شود تا از طریق او شاهد پیگیری پرونده باشیم در حالی که این شخص و این مسئله در تمام طول فیلم از نظر منطقی و دراماتیک کارایی ندارد اما کارگردان نسخه خارجی عنکبوت سعی دارد از طریق حضور او در تمام طول فیلم به وجود زن‌ستیزی در ایران علی الخصوص در جامعه مذهبی و انقلابی اشاره کند. ایتا و روبیکا @ahlolbasar