eitaa logo
احمد صابری تولایی
3.8هزار دنبال‌کننده
709 عکس
210 ویدیو
45 فایل
پایگاه رسمی حجت الاسلام صابری تولایی (آثار، دیدگاه ها، اطلاع رسانی جلسات) . تلگرام و اینستاگرام @ahmad_saberi110 . ارتباط با ادمین @Admin_bsmalakut . #موسسه_تبلیغی_به_سوی_ملکوت @bsmalakut
مشاهده در ایتا
دانلود
۴ کار را که کرد آنکه تمام کرد (شرط وصول به فوز عظیم اتمام عمل) حتما تا به حال تصمیماتی گرفته ای که هرگز به منزل عمل نرسیده اند وحتما در سابقه زندگیت کاری را آغاز کرده ای که هرگز به مقصد نرسیده باشد وحال بعد از چند سال حسرت میخوری که ای کاش تا پایان ادامه داده بودم..... به راستی که گاهی کاری با عشق آغاز میشود ولی مشکلها و موانع اجازه ادامه نمیدهند چرا که عشق لازم است ولی فقط عشق کافی نیست که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکلها .... بگذار به کربلایت ببرم وعصر عاشورا را نشانت دهم البته نه همه صحنه ها را بلکه صحنه ای غریب وکمتر دیده شده از یک مجروح بیهوش که شدت زخمهااو را از حرکت عاجز کرده بود (حتی اثخن بالجراح...ولیس به حراک) توان حرکت نداشت و بدنش پربوداز زخمهای سمج که هر کدامشان کافی بود تا بهانه ای برای فرار از وظیفه باشد برای حرکت لازم نیست همه جوارحت سالم باشد بلکه کافیست گوش شنوا داشته باشی و قدرت تشخیص .... گوشش شنید که :حسین کشته شد !!!(حتی سمعهم یقولون...قتل الحسین ) همین کافی بود تا از چشمانش اشک جاری شود و خون غیرت نیزدر رگهایش ... خدایا امامم کشته شده و من هنوز سر دربدن دارم ؟!!این رسم مروت نیست باید کاری کرد ،وکاری کرد کارستان :فتحامل واخرج من خفه سکینا تنها ابزاری که برایش مانده بود چاقویی بود که در چکمه اش پنهان کرده بود حمله را آغاز کرد با این بینش که بکشم یا کشته شوم راه نجات را پیموده ام (احدی الحسنیین)وجعل یقاتلهم بها حتی قتل ... آهااااااای آدم راکد خوب گوش کن هنوز صدای سوید ابن عمرابن ابی مطاع از 1378سال پیش به گوش میرسد که هروقت کاری را آغاز کردی مبادا در نیمه راه ،رهایش کنی اگرسختی ها انگیزه ات را رو به کندی برد فقط کافی است کمی فکر کنی که چه ضرری شامل حالت شده است حس محرومیت (اینکه بفهمی کسی که روبه روی توست چه خسارتی به تو زده است وبا کشتن امامت تو را از چه بهره هایی محروم کرده است ) نفرتت را برمی انگیزد و تنفر غیرت می آفریند و غیرت شجاعت تولید میکند واین شجاعت استقامت میزاید تامرز شهادت و محصول شهادت یقینا سعادت است . حس محرومیت ایجاد نفرت تقویت غیرت تولید شجاعت عزم بر استقامت کسب فوز شهادت ودر نهایت .....وصول به سعادت ... پس هرگاه خواستی عملی را در میانه راه واگذاری وخستگی، مشکلات، حرف مردم، وسوسه شیطان تو را سست کرد از حسین یاد کن وظلمی که بر حسین رفت و خون دلی که حسین خورد تا این آموزه ها به تو برسد و توجه کن به فعالیت شبانه روزی دشمن که هرگز برای نابودی تو خسته نشده است .... (به سوی ملکوت فضایی برای نشر آثار حجت الاسلام صابری تولایی ) سایت: www.bsmalakut.ir تلگرام : https://t.me/bsmalakutir/521 ایتا: https://eitaa.com/bsmalakut/217
الی الحبیب ...... چگونه محبوب حسین شویم؟ السلام علی حبیبک ونجیبک(زیارت نبوی) اللهم صل علی ولیک واخی نبیک و وزیره و حبیبه (زیارت امام علی) وقتی به کلمه حبیب میرسی چه کسی حبیب ذهنت میشود ؟ حبیب الله ؟ حبیب الرسول؟ حبیب الحسین؟ گفتن از حبیب الله نه کار حقیری چون من است ونه این مقال مجالی برای نوشتن از او نوشتن از حبیب الرسول نیز طهارتی میخواهد و کفایتی .... اما نوشتن از حبیب الحسین به شرط وام گرفتن از حسین دلی میخواهد که رفیق حبیب شود و گنبدی میخواهد که دل را مستجیرش کنی،فی الحال کنار حرم ارباب هر دو موجود ... ✅حبیب کیست 1⃣حسین برایش نامه نوشت که :من الحسین ابن علی الی رجل الفقیه .... 2⃣وقتی به کربلا رسید ابالفضل به استقبالش رفت 3⃣زینب سلامش رساند و خوشامد گفت 4⃣درکنار حسین به حجله شهادت رفت و خون پاکش محاسن سپیدش را چنان خضاب کرد که تداعی کننده جوانیش بود 5⃣حسین در کنار بدنش آنچنان نالید که :بان الانکسار فی وجه الحسین ...(چه شباهتی بود بین عباس و حبیب که انکسر ظهری و بان الانکسار را بر آنها سرود ؟!) 6⃣بر سر سر بریده اش جنجالی شد ناگفتنی ...حصین ابن نمیر فریاد میزد که افتخار کشتنش با من بود و سرش نیز از آن من ،ومرد تمیمی برای باز پس گیری سر بریده حبیب قبیله اش را به میدان منازعه فراخواند تا سر سنگین حبیب برایش سعادت دنیا را رقم زند .. اینها همه از حبیب گفتن است ولی تمام حبیب نیست ، ✅به راستی چرا حبیب اینگونه محبوب شد که امامش بر بالینش نالید و دشمنش از رفتنش مبتهج؟! بگذار از زبان حسین محبوبش را بشناسیم که فرمود: 1⃣الی رجل فقیه ...حبیب فقیه بود و فقه به معنای دریافت عمیق معارف دین است چه اینکه سطحی نگری دینی یقینا کسی را تا مرز حبیب الحسین شدن پیش نخواهد برد 1-فقیه با قرآن واهل بیت کار دارد نه جدای از هم 2-فقیه باید آگاه به زمان باشدپس یزید زمانش را میشناسد (فقه دشمن شناسی) 3-فقیه تکلیفش را میداند (هجرت از کوفه ،خروج از کربلا به سمت قبیله برای اوردن نیرو،دلگرمی زینب کبری درشب عاشورا با تحکیم بیعت اصحاب (فقه تکلیف شناسی) 4-فقیه احترام به سلاله رسول دارد (فقه برخورد وارتباطات) 5-فقیه موقعیت شناس است (چون تحت تعقیب بود لذا حتی به همسرش هم ابتدائا اعتماد نکرد ) 2⃣حبیب اهل اشارت بود و فقط کافی بود امام اعلام کند که: در کربلا منتظرت هستم 3⃣حبیب منتظر بود و انتظار با ظهور امام و لبیک حبیب فوز شهادت آفرید 4⃣حبیب اهل بخشش بود و لن تنال البر حتی تنفقوا مما تحبون (امام در نامه فرمود لاتبخل علینا بنفسک) 5⃣حبیب اهل قرآن بود (امام کنار پیکر حبیب فرمود :لله درک یا حبیب لقد کنت فاضلا تختم القرآن فی لیله واحد) آهااااای اهالی قرآن هشدااااار ... 1-انس با قران نباید غفلت از جامعه بیاورد(خواجه ربیع یک عمر با قران بود منهای جامعه) 2-انس باقران نباید غفلت از امام بیاورد(ابن عباس به بهانه تفسیر قران با امام همراه نشد) 3-انس با قران یک شبه ممکن نیست برنامه ای مداوم لازم دارد (تختم القرآن فی کل لیله) 4-انس با قرآن همراه باعمل باید باشد(قرائت،اطاعت، شهادت ) 6⃣حبیب مبلغ بود و هدایتگر تبلیغ دین دوبال لازم دارد : معنویت( که باانس با قرآن تامین میشود لذا مبلغ با رسالتش تجارت نمیکند) آگاهی( که با اتصال به فقه تامین میشود) گزارش تبلیغی حبیب محضر مبارک امام زمانم حسین ابن علی(علیه السلام ) سلام علیکم احتراما به استحضار میرساند اینجانب حبیب ابن مظاهر اسدی جهت تبلیغ دین با رویکرد یاری رسانی به حضرتتان اقدامات ذیل را به انجام رسانیده ام لطفا نظر مبارکتان را مرقوم فرمایید : 1-بیعت گرفتن برای مسلم ابن عقیل در کوفه 2-همراه کردن مسلم ابن عوسجه 3-همراه کردن برادرم علی از قبیله بنی اسد 4-همراه کردن 90نفر از افراد قبیله بنی اسد در شب عاشورا که متاسفانه به علت مطلع شدن دشمن عملیات با شکست مواجه شد 5-دعوت از قره ابن قیس حنظلی (پیک عمر سعد ) خوشا به حال حبیب با این گزارش واقعی و پر محتوا (مخاطب عزیز لطفا یک گزارش عملکرد نسبت به فعالیتهای خود با رویکرد نیرو سازی برای امام زمانتان بنویسید ) (شاید)جواب نامه توسط اباعبدالله علیه السلام: زحماتتان مورد قبول حضرت حق ،ماجور باشید وشکر الله مساعیک. طوبی له وحسن مآب... اللهم اجعلنا من المحبوبین فی ارضک وسمائک ... قسمتهای قبلی را در کانال زیر دنبال بفرمایید سایت: www.bsmalakut.ir تلگرام: https://t.me/bsmalakutir/522 ایتا: https://eitaa.com/bsmalakut/218
انظر الینا نظرة رحيمة... چه کنیم که مورد توجه حسین قرار بگیریم ؟ کربلا مجرای همه فرمولها برای حل معمای نیازهای آدمی ... اگی میخواهی خوب زیست کنی و خوب بمیری وخوب مبعوث شوی ،بر توبادتمسک به معارف کربلا ... خدایا کربلا چیست که یک روزش ،یک عمر را که نه ،یک قرن را که نه ،یک تاریخ را که نه همه روزها و تاریخها وقرنها را آبشخورخوبیها و زیباییها است ... کیست که انا هدیناه السبیل اما شاکرا واما کفورا نخوانده و نشنیده باشد ... کدام روزت خالی از انتخاب است ؟ با جرعه ای از انتخاب احسن کربلاییان لب تر کنی، عقل و عشق یک جا تو را به خدا واصل میکنند از انتخاب کدامین کربلایی برایت بنویسم ،و زمزمه برگزیدن حسین را از زبان کدام عاشق بسرایم ... حرابن یزید ریاحی را که سلطنت را به شهادت فروخت ؟ جون ابن حوی را که آزادگی را به بندگی؟ زهیر را که مکنت دنیا را به عزت عقبی؟ وهب راکه ماندن در حجله نوعروس را به رقص عاشقانه در حجله خون یا قاسم و...... اصلا بگذار از بنی هاشم ننویسم چرا که نه بال معرفتم هم افق پروازشان خواهد پرید ونه بال واژه ها خواهند توانست سنگینی این بار را با خود به آسمان فهم ما ببرد . راستی ،شودب را میشناسید؟ اسمش را شنیده ای؟ نه اشتباه نکن شوذب خزانه دار کوفه را نمیگویم که او در جرگه خوبان جایی ندارد ،با آن انتخاب زشتش که رویش را در تاریخ کریه وعاقبش را تباه کرد . شوذب غلام عابس ابن ابی شبیب شاکری را میگویم ... غریب است در بین یاران حسین وقتی به دیار غریب پا میگذاری بیشتر به غربا فکر میکنی مانند دل من که در کربلا مدام یاد غریب الغربا میکند (السلام علی امام الرئوف..سایه ات مستدام آقا جان) شوذب را میگفتم ، اربابش که انتخاب خودش را کرده بود بنا بود تا مرز شهادت حسین را همراهی کند ، پرسید :شوذب تو چه میکنی؟(ما فی نفسک ان تصنع؟) من تو را آزاد کردم میتوانی بروی .... (شاید تا به حال اینگونه غلامش را نشناخته بود ) جواب شوذب شنیدنی است ... انتخاب برایش سخت نبود کسی که عمری غلام عابس بوده اگر ذره ای حسین را بشناسد ترجیح مشکل نیست (برای انتخاب باید مقایسه کرد ، فاصله ها را سنجید ، داده ها و ستانده ها را تحلیل کرد وبعد نتیجه گرفت ) فاصله ها را سنجید عابس کجا و حسین کجا .... به عابس چه داده د حسین از او چه میخواهد ؟عابس توانم را میخواست برای خدمت و حسین جانم را میخواهد برای شهادت با غلامی عابس چه گیرم آمد و در کنار حسین چه ؟در کنار عابس ستانده ام آب بود و نان ودر کنار حسین سعادتی جاودان تمامی این محاسبه ها در لحظه اتفاق افتاد وجواب روشن بود :در کنار تو خواهم جنگید تاشهادتم در راه حسین آزادیم را به آزادگی بدل کند اقاتل معک دون ابن بنت رسول الله حتی اقتل عابس خوشحال شد از اینکه غلامش آزادانه غلامی را برمیگزیند و سربلند از این انتخاب ... عابس یک عمر ارباب بوده و رسم اربابی میداند غلام باید کاری کند که در چشم و دل ارباب بنشیند از این رو گفت : فتقدم بین یدی ابی عبدالله حتی یحتسبک .. خودت را در معرض نگاه حسین قرار بده .بگذار آقا تو را ببیند نه به چشم غلام عابس که به چشم جانفدا ... (چه کنیم که در چشم و دل ارباب جا بگیریم حتی یحتسبنا ....تا جایی که ما را هم فدایی خود بداند ؟ یک انتخاب عاقلانه ، آگاهانه وعاشقانه تو را به این مقصود خواهد رساند پس معطل نکن ،تصمیمت را بگیر ،حذف یک اخلاق زشت ، پوشیدن لباس تقوی، حدف یک کینه از دل ، حدف یک رابطه یا ....) مخلص کلام : دنیا اگر از یزید لبریز شود ما پشت به سالار شهیدان نکنیم ... سایت: www.bsmalakut.ir تلگرام : https://t.me/bsmalakutir/523 ایتا: https://eitaa.com/bsmalakut/219
نکته اول: حجاب جزو احکام اسلام است که باید ابتدا توسط خانواده و بعد در نظام آموزشی مورد توجه قرار گیرد با ایجاد بینش در دانش آموزان آنها را به عمل دعوت کنند نکته دوم: حجاب یک مساله کاملا اجتماعی است و حتی کسانی که اعتقاد به حجاب ندارند باید در جامعه ای که بر اساس ارزش‌های اسلامی قانون وضع شده ، التزام به آن داشته باشند نکته سوم :بر همه مردم واجب شرعی است که نسبت به زیر پا گذاشتن ارزش‌های دینی حساس بوده و با امر به معروف و نهی از منکر جلو اشاعه رفتارهای هنجار شکنانه را بگیرند نکته چهارم :اگر مردم کوتاهی کردند، وظیفه حکومت اسلامی بستر سازی برای بندگی خداست ، پس موظف است نسبت به آلودگی‌ها حساسیت داشته و با تدابیر معقول و مشروع در مسیر کاهش و حذف آنها اقدام کند نکته چهارم : همه هنجار شکنان نسبت به حجاب از یک انگیزه برخوردار نیستند گاهی جهل به حکم ، گاهی سهل انگاری ، گاهی راحت طلبی، گاهی تعمد در قانون شکنی ،گاهی عناد با حکومت ، گاهی خودفروختگی به دشمنان نظام و گاه بغض نسبت به دین می‌تواند دختری را به این میدان بکشاند . نکته پنجم: برخورد با بی حجاب هم باید بعد از کشف انگیزه متناسب با همان باشد و اگر در این مسیر مجریان امر مرتکب خطا شوند باید مجازات شوند بدون مماشات . نکته ششم: برخورد با امثال مهسا امینی اگر طبق ضوابط قانونی انجام شده و علت سانحه واقع شده ،قصور و تقصیر مجریان نبوده ، باید واقع بینانه از مجریان حمایت کرد و زیر سوال بردن آنها یعنی خلع سلاح کردن مجریان قانون برای همیشه ، زین پس هیچ کس جرات اجرای قانون را نخواهد داشت . نکته هفتم: اگر قانون و معرفت به حجاب به امثال مهسا امینی رسیده و با علم به تبعات آن اصرار بر مخالفت با آن داشته باشند مقصر اصلی حادثه ، همین افرادی هستند که به جنگ قانون آمده اند و کسی جز خود را نباید ملامت کنند ولی اگر حکم قانون و دین به او نرسیده باید مجموعه های فرهنگی مسئول ،پاسخگو باشند نه مجریان قانون و اگر علت مبارزه با قانون و حکم شرع ، تحریکهای رسانه های ضد دین و ضد انقلاب بوده یقینا قاتل امثال مهسا امینی همین رسانه ها هستند و حق ندارند با مظلوم نمایی شانه خالی کنند . نکته هشتم : نباید برای طرفداری از یک مظلوم احساساتی شد و تمام قواعد و قوانین و رویه های عاقلانه را زیر پا گذاشت و محکوم کرد در حق یک نفر ظلم شده ،مجری ظالم را محکوم کنیم ،چرا کتاب قانون را آتش می‌زنیم؟ سایت :www.bsmalakut.ir اینستاگرام: https://www.instagram.com/p/CikOFeRoO_6/?igshid=MDJmNzVkMjY= تلگرام: https://t.me/bsmalakutir/526 ایتا: https://eitaa.com/bsmalakut/220
قاتل مهسا امینی کیست ؟ هفت نکته پیرامون آنچه اتفاق افتاده سایت : www.bsmalakut.ir اینستاگرام: https://www.instagram.com/p/CikOFeRoO_6/?igshid=MDJmNzVkMjY= تلگرام: https://t.me/bsmalakutir/526 ایتا: https://eitaa.com/bsmalakut/220
تا می‌گویی حجاب می‌گوید: بروید جلو اختلاسها را بگیرید تا می‌گویی حجاب میگوید: تا وقتی فقر باشد فحشا هم هست تا می‌گویی حجاب میگوید:جوان که بیکار باشد نمی‌شود توقع بیشتر از او داشت تا می‌گویی حجاب میگوید: جوان مجرد همین است ، اگه امکانات ازدواجش فراهم بشه مشکل حل میشه تا می‌گویی حجاب میگوید: حاصل آموزش و پرورش جمهوری اسلامیه دیگه ، برید آموزش و پرورش رو درست کنید این توجیهات برای قبول نکردن تغییر و تحول است و می‌توان در مورد هر مصداق دیگری نیز گفته شود ادامه در لینک زیر 👇 https://eitaa.com/bsmalakut/223
تا می‌گویی حجاب می‌گوید: بروید جلو اختلاسها را بگیرید تا می‌گویی حجاب میگوید: تا وقتی فقر باشد فحشا هم هست تا می‌گویی حجاب میگوید:جوان که بیکار باشد نمی‌شود توقع بیشتر از او داشت تا می‌گویی حجاب میگوید: جوان مجرد همین است ، اگه امکانات ازدواجش فراهم بشه مشکل حل میشه تا می‌گویی حجاب میگوید: حاصل آموزش و پرورش جمهوری اسلامیه دیگه ، برید آموزش و پرورش رو درست کنید این توجیهات برای قبول نکردن تغییر و تحول است و می‌توان در مورد هر مصداق دیگری نیز گفته شود به اختلاس هم پرداخته شود باز همین توجیهات با فرافکنی مصداقی دیگری ظهور خواهد کرد از طرفی هیچ منافاتی ندارد که به طور همزمان به همه این مقوله ها پرداخت از طرفی وقتی شاخصی برای اولویت ، نداشته باشیم ، هر کسی مساله ای را دارای اولویت دیده و دیگر تشخیصها را محکوم به عدم اولویت می‌کند حقیر هم در منظومه معارف و مناسک دین ، اولا وبالذات حجاب را اولویت نمیدانم چه اینکه آنقدر که قرآن و اهل بیت علیهم السلام تاکید بر صداقت، وفاداری ، امانتداری ، عدالت، حیا ، عقلانیت و... داشته اند تاکید بر حجاب نداشته اند لیکن ثانیا وبالعرض حجاب را اولویت میدانم چه اینکه سنگر مورد هجوم دشمن است و در حقیقت خط مقدم برای دفاع از بقیه ارزش‌ها زیارت امام حسین علیه‌السّلام، عزاداری امام حسین علیه‌السّلام یک عمل مستحب است ولی در زمانی که توسط خلفای عباسی مورد هجوم قرار گرفت فقها و علمای شیعه حتی با وجود خطر جانی دستور دادند که باید مجالس را اقامه کرد یعنی شد اولویت زمانی که در دوران رضا خان جریان کشف حجاب اتفاق افتاد یک انقلاب بزرگ توسط علما و بزرگان واقع شد تا جایی که در مسجد گوهرشاد بیش از ۱۶۰۰ نفر کشته شدند یقینا امروز سیاست دشمنان اسلام ناب و جمهوری اسلامی ضربه زدن به نظام از طریق ایجاد اغتشاشات اجتماعی به بهانه حجاب اجباری است . مهم نیست که ویروس از چه قسمتی از بدن وارد کشور بدن تو می‌شود، مهم این است که قلبت را نشانه گرفته است . بی حجابی باعث از بین رفتن کرامت زن نظام خانواده خواهد شد و این دو پدیده خود ،مادر بسیاری از پلشتیهای اجتماعی خواهد بود بی حجابی در جامعه باعث افزایش فساد و فحشاء افزایش خیانت افزایش بی دینی و... می‌شود و همه آنچه که گفته شد حکایت از این دارد که باید مقوله حجاب در اولویت تدبیر توسط همه مجموعه های متولی قرار بگیرد نسبت به اینکه آیا پلیس امنیت اخلاقی باشد یا نباشد ، باید در همان جلسات تدبیر مساله تصمیم گیری شود . https://eitaa.com/bsmalakut/223
هدایت شده از یاسین
8.22M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📣 توجه بسیار مهم 📣📣 این کلیپ را روزی چند بار گوش کنید ... حضرت آقا در عرض ۲ دقیقه تمام نقشه های دشمن را بیان و وظیفه ما را هم مشخص می کنند.....
❇️ جمعه های دلتنگی 🔹 دعای ندبه 🔹 سخنران: حجت الاسلام صابری تولایی 🔷ساعت ۷ صبح 🍀مامی‌توانیم رسانه خوبیها باشیم با تبلیغ ┄┄┅═✧❁❁✧═┅┄┄┄ 【 الّلهُــمَّ عَجِّــلْ لِوَلِیِّکَــــ الْفَــرَج 】 ❇️ مجتمع_مهدیه ✅ @mahdie_mehrabad
أَيُّهَا الْقَوْمُ الشَّاهِدَةُ أَبْدَانُهُمْ الْغَائِبَةُ عَنْهُمْ عُقُولُهُمْ الْمُخْتَلِفَةُ أَهْوَاؤُهُمْ الْمُبْتَلَى بِهِمْ أُمَرَاؤُهُمْ. صَاحِبُكُمْ يُطِيعُ اللَّهَ وَ أَنْتُمْ تَعْصُونَهُ وَ صَاحِبُ أَهْلِ الشَّامِ يَعْصِي اللَّهَ وَ هُمْ يُطِيعُونَهُ. لَوَدِدْتُ وَ اللَّهِ أَنَّ مُعَاوِيَةَ صَارَفَنِي بِكُمْ صَرْفَ الدِّينَارِ بِالدِّرْهَمِ فَأَخَذَ مِنِّي عَشَرَةَ مِنْكُمْ وَ أَعْطَانِي رَجُلًا مِنْهُمْ. اى مردم كه بدن هاى شما حاضر و عقل هاى شما پنهان و افكار و آراء شما گوناگون است و زمامداران شما دچار مشكلات شمايند. رهبر شما از خدا اطاعت مى كند، شما با او مخالفت مى كنيد، امّا رهبر شاميان خداى را معصيت مى كند، از او فرمانبردارند. به خدا سوگند دوست دارم معاويه شما را با نفرات خود مانند مبادله درهم و دينار با من سودا كند، ده نفر از شما را بگيرد و يك نفر از آنها را به من بدهد. خ ۹۷ نهج البلاغه امروز تکلیف جهاد تبیین است و هیچ کاری جز جهاد در اولویت نیست به استنصار ولی زمان لبیک بگویید و هر کس در هر کجایی که هست ، با هر میزان مخاطبی ، با هر ابزاری فقط و فقط تبیین کنید ... به کانال به سوی ملکوت بپیوندید 👇 https://eitaa.com/bsmalakut/226
حمایت از تولیدات داخلی 👇👇 وَلَا تَرْكَنُوا إِلَى الَّذِينَ ظَلَمُوا فَتَمَسَّكُمُ النَّارُ وَمَا لَكُم مِّن دُونِ اللَّهِ مِنْ أَوْلِيَاءَ ثُمَّ لَا تُنصَرُونَ ﻫﻤﭽﻨﻴﻦ، ﺑﻪ ﺑﺪﻛﺎﺭﻫﺎ ﮔﺮﺍﻳﺶ ﭘﻴﺪﺍ ﻧﻜﻨﻴﺪ ﻛﻪ ﺁﺗﺶ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﻣﻲ‌ﺳﻮﺯﺍﻧﺪ ﻭ ﻏﻴﺮﺧﺪﺍ ﻫﻴﭻ ﻳﺎﺭ ﻭ ﻳﺎﻭﺭی ﻧﺨﻮﺍﻫﻴﺪ ﺩﺍﺷﺖ. (١١٣) هود 🚫 جایگزین گوگل: ✅ گردو https://gerdoo.me/ 🚫 جایگزین گوگل‌پلی: ✅ بازار https://cafebazaar.ir/install 🚫 جایگزین شیر ایت: ✅ چیتا http://cafebazaar.ir/app/?id=world.arteh.cheetah&ref=share 🚫 جایگزین تله‌گرام: ✅ ایتا http://cafebazaar.ir/app/?id=ir.eitaa.messenger&ref=share ⛔️جایگزین اینستاگرام ✅️روبیکا http://cafebazaar.ir/app/?id=app.rbmain.a&ref=share 🚫تماس تصویری گروهی با کیفیت: ✅ قرار http://cafebazaar.ir/app/?id=ir.gharar&ref=share 🚫 جایگزین ویز (مسیریاب): ✅ بلد / نشان http://cafebazaar.ir/app/?id=org.rajman.neshan.traffic.tehran.navigator&ref=share 🚫جایگزین Gmail.com نامه الکترونیکی ✅ چاپار Chmail.ir به جای محصولات ساخت دشمن از محصولات ایرانی استفاده کنیم ✅️هم می‌شود، هم می‌توانیم با اینکه در کیفیت بعضا قابل مقایسه نیستند ولی آنقدر مطالبه افزایش کیفیت داشته باشیم تا مسئولین دغدغه مند بشن و بهترینها رو تحویل بدن . لطفا این پست رو منتشر کنید . به کانال به سوی ملکوت بپیوندید 👇 https://eitaa.com/bsmalakut/227
حاج قاسم : آنقدر که فرصت در تهدیدها وجود دارد در خود فرصت‌ها نیست الان که به "برکت" اغتشاشات امکان استفاده از پیامرسانها و برخی اپلیکیشنهای خارجی با مشکل مواجه شده بیاییم با حمایت و استفاده از مشابه ایرانی و البته مطالبه کیفی سازی نرم افزارهای داخلی از زیر سلطه غرب رهایی یابیم . برای دسترسی به لینکهای جایگزین ✅️اینستاگرام ✅️تلگرام ✅️ویز ✅️شیر ایت ✅️گوگل ✅️جیمیل ✅️گوگل پلی به کانال زیر مراجعه کنید 👇 https://eitaa.com/bsmalakut/227