هدایت شده از محمد
*شریعتمداری: سلبریتی وطنفروش با داعشی چه فرقی دارد؟*
مدیر مسئول کیهان: دشمن از سلبریتیها و برخی از رسانههای داخلی بهعنوان وسیلهای برای سنجش میزان حساسیت نظام در مقابل آشوبگران استفاده میکند؛ به بیان دیگر آنها تابلوهای حساسیتسنج هستند و هنگامی که با آنها به عنوان وطنفروش و عوامل سرسپرده و مزدور دشمن برخورد نمیشود، آشوبگران از این انفعال پیام امنیت میگیرند و به صحنه آمدن خود را بیخطر تلقی میکنند.
چرا تصمیمسازان و سیاستپردازان به این نکته بدیهی توجهی ندارند؟! آیا توان تجزیه و تحلیل این پدیده شوم را ندارند؟ اگر اینگونه نیست چرا این تابلوهای وطنفروشانه دشمن را به حال خود رها کرده و همراهی و همکاری سلبریتیها در قتل و جنایت را نادیده میگیرند؟ و چرا توضیح نمیدهند که سلبریتیهای وطنفروش با آشوبگران وحشی و داعشیها چه تفاوتی دارند؟
هدایت شده از حسن وفامند همراه اول
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خدایا 🙏
سه چیز را ازما دور کن
۱ _کینه
۲ _دروغ
۳_ نامردی
سه چیز را از زندگی ما دور کن
قهر
دعوا
خیانت
خدایا بهترین هارا نصیبمان کن
امین🙏🌹
VAFA
هدایت شده از محمد
علی مقدم:
پای کار حسین علیه السلام ایستاده ایم:
پیشنهاد:
۱- در پایگاه های مقاومت، وانت هایی مجهز به بلندگو و با سرودهای زمان جنگ آماده باشند. هر جا شلوغ شد بلافاصله حاضر شوند و فضای روانی را در دست بگیرند.
۱- به محض رصد محل فراخوان ها، هیات ها و مساجد فراخوان بدهند و پیش از اغتشاشگران در محل حاضر شوند. با شعار و پرچم
۳- مواکب در سطح شهرها برپا شوند. به یاد شهدای مناطق مختلف
۴- خودروها را به پرچم ایران مزین کنیم.
۵- مراسم سوم و هفتم و چهلم شهدا را پرشور و در همه مساجد برپا کنیم.
۶- یگان های بسیج از دانشجویی تا طلبه و اصناف، با لباس خاکی و لباس بسیج مانورهای شهری بدهیم. همراه با پخش گل و چفیه و پرچم ایران.
۷- یگان های هزاران نفره موتوری همراه با پرچم در سطح شهرها مانور دهند.
۸- ...
شما این پیام را کپی کنید و موارد را اصلاح کنید یا به آنها اضافه کنید تا یک بسته نوآورانه کنشگری فعال اجتماعی استخراج شود...
(اگر معاندین فضارا بدست گیرند کسی قادر نخواهدبود امنیت وارامش را حتی خود آنها تامین کند.
یک هرج مرج ایجاد خواهد شد)
☘کانال تحلیل های اقتصادی دکترحمیدرضا مقصودی
@hamidrezamaghsoodi
هدایت شده از حسن وفامند همراه اول
👈علائمی که نشون میده درونتون پر از خشم هست
🔹مدام از دیگران انتقاد میکنید
🔹خیلی زود ناراحت میشین
🔹سر هر موضوعی دعوا میکنید
🔹بد میخوابین
برای درمان و خروج ازحالت خشم، این کارها روانجام بدین:
دلیل عصبانیتتون رو بنویسید
◽️بنویسید ازچه کسی وبه چه علت ناراحت و عصبی هستین.وقتی فکرتون رو روی کاغذ بیارید مثل این میمونه که سوپاپ فشار باز شده وکل اون هیجان وفشار خالی شده و درنتیجه آروم میشین
تمرین تنفس روانجام بدین
◽️با بینی نفستون روبیرون بدین،با ۴ شماره ازطریق بینی نفس بکشید،تا ۷ شماره نفستون رونگه دارید،با ۸ شماره نفستون رواز بینی خارج کنید.
تمرین تصویرسازی انجام بدین
◽️دریک جای آرام و خلوت دراز بکشین،از نوک پا شروع کنیدبه تجسم کردن همه بافتهای بدن،بعد تصورکنید که همه اون استرس ازبدنتون خارج شده.
VAFA
هدایت شده از #افق_شهر (آتش به اختیار )
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رئیسی حین بحران ها: سکوت و غیبت بین مردم
کنشگری رئیسی در یکسال ریاست قوه مجریه، حاکی از آن است که او در موقعیت بحران ها از حضور بین مردم امتناع می کند. تعطیلی سفرهای استانی، سکوت در برابر فیلترینگ شبکه های اجتماعی که روزی برای داشتن صفحه اینستاگرام به آن افتخار می کرد، حالا او را در موقعیتی متضاد با شعارها و وعده هایش قرار داده است. موقعیتی که به نظر می رسد تندروها دربیرون دولت به او فشار آورده و رئیسی را به سکوت دعوت کردند.
اما آن چنان که موقعیت کشور در اعتراضات سراسری نشان داد، دولت رئیسی یک پای همیشگی تولید و استمرار بحران بوده است. از حذف ارز۴۲۰۰ تومانی که فعالان سیاسی، پیش بینی وقوع اعتراضات را بیان کرده بودند تا حمایت از طرح صیانت از فضای مجازی و سکوت در برابر فیلترینگ که نشان می دهد رئیسی در بحران ها منفعل و بی توجه به مردم است.
اوج بی تفاوتی رئیسی در اعتراض مردم سیستان و بلوچستان نسبت به ظلمی آشکار شد که در روزهای گذشته، رهبرانقلاب با اعزام نمایندگان خود به زاهدان، مردم بلوچ را مورد تفقد قرار دادند. توصیفی از فقدان حضور دولت در عرصه هایی که باید با حضور در آن، سیاستگذاری کرده یا اشتباهات سیستم را بدون توجه به برچسب تندروهای افراطی، جبران نماید.
توصیفی از وضعیت دولت رئیسی که حضرت حافظ در شرح آن گفته «حدیث عشق ز حافظ شنو نه از واعظ/ اگر چه صنعت بسیار در عبادت کرد»
👇با #افق_شهر همراه باشید 👇
#ofogeshahr_ir
📲#افق_شهر
@ofogeshahr_ir
https://eitaa.com/joinchat/593101009Cc3127a578f
هدایت شده از سربازان گمنام
🔴شهید وزارت اطلاعات در اغتشاشات بوکان
🔹تصویر شهید مدافع امنیت مهدی اثنیعشری از سربازان گمنام امام زمان(عج) وزارت اطلاعات که شب گذشته در بوکان به شهادت رسید.
☫به جمع سربازان گمنام بپیوندید👇
https://eitaa.com/joinchat/3617980416C11748e2114
هدایت شده از کانال حسین دارابی
میپرسن چرا مادر کیان میگه خود جمهوری اسلامی بچهم رو کشته؟
اولا که بالاخره مادره و داغدار باید درکش کرد. داغ بزرگیه واقعا
دوما کسی که همه پیجهای برانداز و ضدانقلاب و شبکههای معاند رو تو اینستاگرام دنبال کرده و ذهنش مطابق با اخبار اوناست، طبیعیه اینطوری به قضیه نگاه کنه. اونا شاهچراغم کار نظام میدونستن چه برسه این قضیه
برخی از پیجهایی که دنبال داره:
شبکههای منوتو،اینترنشنال، شبکه مجاهدین، راديو فردا آمریکا و...
خبرنگاران اینترنشنال
مصی علینژاد، سینا ولی الله و...
#حسین_دارابی 👈 عضوشوید
@hosein_darabi
هدایت شده از #افق_شهر (آتش به اختیار )
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺️تصاویر دوربین مداربسته از لحظه شهادت حسین زینالزاده و دانیال رضازاده در مشهد
کدام بی ناموس و بی شرفی از اغتشاشگران حمایت میکند فقط کافیست این فیلم را نشان دهید.
قاتل داعشی در حال سلاخی یکی از شهدا پشت ماشین بود که دوستش به کمکش میرود و داعشی وحشی با قمه ضربه ای به گردنش وارد میکند و به شهادت میرساند.
👇با #افق_شهر همراه باشید 👇
#ofogeshahr_ir
📲#افق_شهر
@ofogeshahr_ir
https://eitaa.com/joinchat/593101009Cc3127a578f
هدایت شده از حمید رسایی ✔️
.
♻️ چند نکته درباره مواضع مادر کودک ۹ ساله ایذه
🔰 حمید رسایی: رسانههای معاند در حال بازنشر سخنان مادر این کودک معصوم هستند که به دست تروریستها به شهادت رسیده است. این مادر که ظاهرا در حالت عادی نیست با روایت واقعه آن شب در ایذه، میگوید که وقتی رسیدیم به میدان هلالاحمر یک طرف گاردیها بودند و یک طرف مردم (همان اغتشاشگران) وقتی میرفتیم پلس صدا زد برگردید، وقتی برگشتیم ما را به رکبار بستند!
۱. این شخص میگوید به شوهرم گفتم که بیا بریم چون ساعت ۶ تیراندازی شروع میشه! از کجا اطلاع داشته که چه ساعتی تیراندازی شروع میشود؟!
۲. ظاهرا وقتی این خانواده با خودرو به سمت اغتشاشگران میرفتند، پلیس با تذکر "برگردید" آنها را انذار داده تا به آن سمت اشوبگران مسلح نروند. اگر پلیس قصد تیراندازی به آنها را داشت چرا باید فریاد بزند: برگردید. وقتی آنها به سمت پلیس برمیگردند، تروریستهای اغتشاشگر آنها را به رکبار میبندند.
۳. سئوال اینجاست که وقتی میدانستند در ان منطقه اشوب و اغتشاش هست و افراد مسلح در آن منطقه حضور دارند، چرا با فرزندشان به منطقه درگیری رفتند؟! آیا این پدر و مادر در کشته شدن فرزند معصومشان تقصیری ندارند؟
۴. پدربزرگ و دایی این کودک معصوم با اعلام موضع صریح نسبت به ترور صورت گرفته، اعلام کردند که این تیراندازی از طرف آشوبگران بوده اما چرا مادر وی اینگونه سخن میگوید؟ پاسخ در صفحه اینستاگرام اوست. وی تمام شبکهها و افرادی که مردم را به تجمع مسلحانه تحریک میکنند را دنبال میکند و به شدت تحت تأثیر آنهاست! پس از این حادثه نیز با توجه به وضعیت روحی وی، برخی اطرافیانش در حال تحریک و شیطنت هستند.
۵. در ماجرای آرتین و ارشام و خانوادههای شهید شاهچراغ، موضوع از این جهت متفاوت بود که تروریستها به محل امن امامزاده حمله کردند و آن جنایت رخ داد در حالی که اینجا پدر و مادر بیملاحظه، خودشان به محلی رفتهاند که میدانستند درگیری است! در حقیقت با دست خودشان این طفل معصوم را در برابر تیر قرار دادند.
۶. در ماجرای مهسا امینی، پدر وی حدود ۴۰ روز دروغ گفت که فرزندم هیچ بیماری خاصی نداشته در حالی که فرزندش در کودکی عمل جراحی مهمی در سر داشته. وقتی با دروغهای او برخوردی نشد، ایا دروغبافی این زن اتفاق عجیبی است؟!
🔹 این دو پست را حتما ببینید:
🔺کانال حمید رسایی در ایتا را دنبال کنید🔻
eitaa.com/joinchat/389677056C798a6dc5a1
eitaa.com/joinchat/389677056C798a6dc5a1
هدایت شده از سیف علیزاده
🔆زنگ عبرت
🔴آنچه از «کشف حجاب» دیدم
دوشنبه، ۲۲ آبان ۱۴۰۱. شهر تهران. پرسهزنیِ جامعهشناختی در ایستگاههای متروی گلبرگ و دروازه شمیران و تئاتر شهر و میرزای شیرازی در صبح و ظهر. تلاش داشتم که به یک «بُرش عینی» و «برداشت مستقیم» از واقعیّت اجتماعی دست بیابم و وضع حجاب دختران و زنان را فارغ از «عایقهای رسانهای» و «حائلهای روایی» مشاهده کنم. مشاهدهای که در قلب آن، «پرسش» وجود داشت و نه «پیشداوری». در طول یک ماه گذشته نیز به چنین مشاهداتی رو آورده بودم و در نقاطی از شهر، با دقت و تأمّل، از این زاویه به واقعیّت اجتماعی نگریسته بودم. مشاهداتم در امروز، مطابق با همۀ مشاهدههای قبلی بود و آنها را تأیید میکرد. و اماّ نتایج:
۱- تنها «پنج درصد» از دختران و زنان، «کشف حجاب» کرده بودند؛ یعنی «شال» یا «روسری» یا «مقنعه» بر سر نداشتند و «سر برهنه» در ایستگاههای مترو رفتوآمد داشتند. در اینجا، برآوردی دربارۀ تعداد زنان چادری یا شُلحجاب ارائه نمیکنم و پرسش خویش را به همین مسألۀ خاص، محدود میکنم. با مشاهدۀ این تعداد اندک، متعجب شدم که این همه غوغا و هیاهو برای «حجاب اختیاری» – که هدفی جز «کشف حجاب» نداشت – تنها معطوف به همین «پنج درصد» بوده است؟! بهعبارتدیگر، باید «قانون حجاب الزامی»، برچیده شود تا فقط این پنج درصد بتوانند کشف حجاب کنند؟! این پنج درصد، چه نسبتی با آن «روایتهای انبوه/ متراکم/ غلیظ» دارند؟!
۲- بیحجابی در این پنج درصد، محدود به «برداشتن حجاب از سر» بود؛ بهطوریکه پوشش سایر قسمتهای بدنشان، «طبیعی/ عادی/ عرفی» بود. اینگونه نبود که چون حجاب از سر برداشته باشند، دربارۀ بخشهای دیگر بدن خود نیز همین منطق را دنبال کرده باشند و در آن قسمتها نیز دست به «ساختارشکنیِ پوششی» زده باشند. دراینمیان، تنها دَه خانم مشاهده کردم که برخلاف این بودند و پوشش قسمتهای دیگر بدنشان نیز زننده بود، از جمله اینکه شلوارشان تا نزدیکهای زانویشان بالا آمده بود، یا تیشرت تنگ پوشیده بودند و حجم سینهشان آشکار بود، یا یقیۀ تیشرتشان باز بود و ... .
۳- بهجز دو مورد، همۀ کسانیکه کشف حجاب کرده بودند، «شال بر دور گردن» داشتند، درحالیکه چنانچه قطعیّتی دربارۀ کشف حجاب وجود دارد، دیگر «انداختن شال به دور گردن»، معنا ندارد. دراینباره، کنجکاو شدم و دریافتم که بخشی از اینان احتمال میدهند که «واکنشی/ برخوردی/ تقابلی» صورت بگیرد و همچنان مطمئن نشدهاند که حجاب اختیاری، برقرار شده است؛ بخش دیگری نیز وقتی به «محل زندگی» یا «محل کار» خود نزدیک میشوند، ترجیح میدهند که از وضع کشف حجاب، خارج شوند؛ و جالب اینکه بخش دیگر، گاهی موهای خود را میپوشانند و گاهی هم نمیپوشانند و هنوز به «جمعبندی» نرسیدهاند و میان این دو، یکی را «انتخاب» نکردهاند.
۴- دیگر اینکه پنج درصدی که به آنها اشاره کردم، هرگز محدود به «دهۀ هشتادیها» نبودند، بلکه آشکارا، «ترکیبی از همۀ نسلها» بودند و هیچ احساس نکردم که در آنها، غلظت دهۀ هشتادیها بیش از دیگران است. برخلاف نظریۀ «گسست/ شکاف/ تعارضِ نسلی»، مشاهده کردم که تعداد دهۀ هفتادیهایی که کشف حجاب کردند، بیش از دهۀ هشتادیها است، و حتّی تعدادی از آنها نیز زنان پیر هستند.
۵- «توزیع جغرافیاییِ» کشف حجاب نیز در همۀ ایستگاهها، یکسان بود و تفاوت خاصی میان این نقاط وجود نداشت؛ هر چند مشاهدات قبلیام نشان میدهد که باید میان «جنوب شهر» و «شمال شهر»، تمایز نهاد و در محلهها و مناطق شمالی، باید این رقم را به حدود ده درصد افزایش داد. در واقع، میان فرودستیِ اقتصادی از یک سو و کشف حجاب از سوی دیگر، همبستگی مثبت وجود ندارد، بلکه برعکس است. ازاینرو، جریان اغتشاش در ماه گذشته در تهران، بیاعتنا به «مطالبههای اقتصادی» بود و «دغدغۀ معیشت» نداشت، بلکه «آزادی پوشش» را دنبال میکرد.
۶- «مواجهۀ دیداری/ بصری/ چشمیِ مردم» با کسانی که کشف حجاب کرده بودند، هنوز به صورتی است که گویا کشف حجاب در «وضع ضدّهنجاری» قرار دارد؛ یعنی عموم مردم با «دیدۀ تعجب» به اینان مینگرند؛ چنانکه حرکت این افراد در میان مردم، با «نگاههای طولانی/ ممّتد/ خیرۀ» دیگران توأم است. البتّه ازآنجاکه این نگاهها، خاص مردان نیست و زنان نیز نسبت به این زنان، چنین دیدی دارند، چندان نباید نگاههای مردان را بر تمنّاهای جنسی و لذّتطلبیِ مردانه حمل کرد. هرچه که هست، همچنان کشف حجاب بهعنوان یک «کنش نابهنجار/ غیرعادی/ خلاف عرف» تلقّی میشود و ما با موقعیّت «تثبیتشدگی/ جاافتادگی/ طبیعیوارگیِ» این کنش، فاصله داریم.
🌍
هدایت شده از کانال حسین دارابی
آقای رئیسی گفته: خیلی از خواص در قضایای اخیر مردود شدند. اینها وظیفه قانونی، اخلاقی و انقلابی خود را در تنویر افکار عمومی انجام ندادند و گفتند از جوسازیها در فضای مجازی میترسیم. اگر اینطور باشد که مجاهدان راه خدا نباید به میدان میرفتند.
🔹 چقدر محترمانه گفتند : #مردود!!
مردودی برای دقایق اولیه اغتشاشات بود نه ده ، بیست ، چهل و ... شصتمین روز آن.
🔹 گوشههایی از مظلومیتهای ائمه بزرگوارمان و اهل بیت و اسلام ناب و جبهه حق در صدر اسلام را در این روزها تجربه و مشاهده کردیم. گویی اصلا خواصی نیستند که بخواهند دفاع کنند. این روزها صدای مردگان، از صدای خواص بلندتر است. چگونه جواب سکوتشان در یاری نکردن جبهه حق را خواهند داد؟!!
🔹 مثل همیشه؛ بگذاریم و بگذریم این قصه پرخون را ... فتنه ۸۸ هم اینگونه نبود.
🔹 خدایا ما از رها کنندگان جبهه حق قرار مده
#حسین_دارابی 👈 عضوشوید
@hosein_darabi