eitaa logo
امامت و امارت
185 دنبال‌کننده
84هزار عکس
46.8هزار ویدیو
4.1هزار فایل
گزارش شخصی امامت وامارت پردیسان
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 حق گفتن کار آسانی نیست! خودتان را تربیت کنید؛ چون حق گفتن کار آسانی نیست. گاهی اوقات انسان حقی را می‌گوید، اما با جوش و خروشی که عصیان‌آور است. این هم خوب نیست. یاد بگیرید همین‌طور که به اصطلاح مقدمه‌ی واجب، واجب است، همین‌طور که بیان این حقایق واجب است، رفقا باید یاد بگیرید که چطور باید حق را گفت، این هم بر شما واجب است که یاد بگیرید. 📚سید محمد حسینی بهشتی، تقیه: خودپایی یا هدف‌پایی، ص۱۲۵ 👇👇 https://eitaa.com/joinchat/2151219200Cf6cb8914a4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بسم الله الرحمن الرحیم 🎥 هر وقت دلتنگ رییس جمهور شهید، سید ابراهیم رئیسی شدید، این سرود را گوش کنید 😢🌹 🕊شادی روح بلندش صلوات 👈محل اظهارنظر(کامنت) 🌏 👇 🆔 @takhribchi110
🌾🌼🌾🌼🌾🌼🌾 📝 🔴مجازات گناه ✍پیرمردی بود زاهد که در دل کوه، توی دخمه‌ای عبادت می‌کرد و از علف‌ها و میوه‌های جنگلی کوه هم می‌خورد. روزی از کوه به زیر آمد و به طرف ده راه افتاد رفت و رفت تا به نزدیک ده رسید، مزرعه گندمی دید. 🌾خیلی خوشش آمد، پیش رفت و دو تا سنبله از گندم‌ها چید و کف دستش خرد کرد و آن چند دانه گندم تازه را خورد، بعد از آنکه چند قدمی به طرف ده پیش رفت، به خودش گفت: ای مرد! این گندم از مال که بود خوردی؟… حرام بود؟… حلال بود؟… 🌾زاهد سرگردان و پریشان شد و گفت: خدایا! من طاقت و توش عذاب آن دنیا را ندارم. هرچه می‌خواهی بکنی و به هر شکلی که جایز می‌دانی مجازاتم کن و تقاص این چند دانه گندم را در همین دنیا از من بگیر! خدا دعا و درخواست او را قبول کرد و او را به شکل گاوی درآورد و به چرا مشغول شد. 🌾صاحب مزرعه که آمد و یک گاوی در گندم‌زارش دید هرچه در حول و حوش نگاه کرد کسی را ندیدـ ناچار طرف غروب، گاو را به خانه آورد و مدت هشت سال از او بهره گرفت، آخر که از گوشت و پوست او هم استفاده کرد، کله خشک او را برای مزرعه‌اش «داهول» کرد یعنی مترسک کرد و توی زمین سر چوب کرد. 🌾روزی که صاحب زمین مزرعه‌اش را چید و کوبید و گندم را خرمن کرد، شب دزدها آمدند و جوال‌هاشان را از گندم پر کردند. ناگهان صدای غش‌غش خنده از کله خشک گاو بلند شد، دزدها مات و حیران شدند و خشکشان زد. هرچه به این طرف و آن طرف نگاه کردند دیدند هیچکس نیست اول خیلی ترسیدند و گندم جوال کردن را ول کردند. 🌾بعد آمدند پیش کله و ایستادند و گفتند: «ای کله! ترا خدا بگو ببینم چرا می‌خندی؟ تو که هستی؟ چرا اینطور می‌خندی و ما را مسخره می‌کنی؟» کله به زبان آمد و شرح احوالش را گفت و آخر هم گفت: «من به تقاص دو تا سنبله گندم دارم چنین مکافاتی می‌بینم. 💥وای به حال شما که جوال جوال می برید به کانال داستانهای آموزنده بپیوندید 👇👇👇👇👇👇 @Dastanhaeamozande
آمریکا برادریش چه خوب ثابت کرد 500 تا نهاد و فرد در کمتر از 24 ساعت تحریم و فرزند نامشروعش یه عملیات ترور گسترده راه انداخت فقط این وسط شرف ما جلوی همپیمانامون به باد رفت 🎬 برای بیداری وجدانها👇 @Bidari_Media
🔰مغالطات رئیس‌جمهور 🔸[یکم]. رئیس‌جمهور در نشست خبریِ دیروز و در واکنش به انتصاب‌های ناروا، چند شبه‌استدلال مطرح کرد. نخست این‌که ایشان فتنه را «نسبی‌سازی» کرد و به «نگاه‌ها» ارجاع داد؛ یعنی برخی که از فتنه سخن می‌گویند، راوی نگاه خودشان هستند، نه این‌که عمل طرفِ مقابل در ذات خویش، فتنه باشد. نزاع و اختلافی رخ داده و هر یک از دو طرف، نسبتی به طرف مقابل می‌دهد و این‌گونه نیست که مسألۀ «حق» و «باطل» در میان باشد و یکی «ظالم» باشد و دیگری «مظلوم». هر دو سوی ماجرا، از خطا و صواب، نصیب برده‌اند و حقِ محض نیستند و نمی‌توان جانب یکی را گرفت. 🔺اما اگر ایشان معتقد به نظریۀ ولایت فقیه است و می‌داند که تعبیر «فتنه» را شخصِ رهبر انقلاب مطرح کردند و عاملان اصلی را «فتنه‌گر» نامیدند، چرا چنین قضاوت رسوا و تحریف‌آلودی ارائه می‌دهد؟! در مسأله‌های اختلافی، باید به چه کسی جز ولی‌ّفقیه ارجاع داد و تسلیم نظرش شد؟! در اینجا، ولیّ‌فقیه با صراحت تمام، یک طرف را نفی و انکار کرده و خودش در موقعیّت حد وسط، قرار نگرفته است. آن‌همه توصیه و حسّاسیّت رهبر انقلاب، با چه واکنش‌هایی از سوی فتنه‌گران مواجه گردید؟! در یک سوی این نزاع، رهبر انقلاب قرار گرفته‌اند و ایشان برای دفاع از جمهوریّت نظام، پا به معرکه نهادند و در برابر فتنه، آشکارا و بارها موضع‌گیریِ منفی کردند. اکنون چه شده که رئیس‌جمهور، در میانه می‌نشیند و به سایۀ نسبیّت پناه می‌برد و برای قدرت، به حقیقت جفا می‌کند؟! 🔺از این گذشته، مگر مسألۀ جریان فتنه، ادّعای «وقوع تقلّب در انتخابات» نبود و مگر از عهدۀ اثبات ادّعای خود برآمدند؟! پس واقعیّت و عینیت نیز نشان می‌دهد آنچه که رخ داده، به‌حتم فتنه بوده است. فتنه، «از نظر ما»، فتنه نیست؛ بلکه «به‌واقع» فتنه بود و نباید با پناه‌بردن به نسبیّت و سیّالیّت، حقیقت را پایمال کرد. به‌نظرم کسی‌که دربارۀ فتنه، چنین قضاوتی دارد، بهره‌ای از عدالت سیاسی ندارد. 🔸[دوّم]. دیگر این‌که ایشان در ادامه می‌افزاید هر کسی «عیوب» و «خطاها»یی دارد و برای تحقّق وفاق، باید از گذشته گذشت و بر ضعف‌ها، چشم‌پوشی کرد. این سخن نیز با نظر صریح رهبر انقلاب، تعارض دارد؛ چراکه ایشان هم اقدام فتنه‌گران را «خطای نابخشودنی» دانستند و هم آنها را «خط قرمزِ نظام» برشمردند و از نزدیکی و مؤانست به آنها پرهیز دادند. آیا رهبر انقلاب در برابر عیوب و خطاهای عادی، چنین موضع سرسختانه‌ای دارند؟! آیا جای مدارا و نرمش وجود دارد اما ایشان چنین نمی‌کنند و اینان را در دایرۀ حاکمیّت نمی‌پذیرند؟! حصر، ظلم نظام به فتنه‌گران است، یا کمترین مجازاتی است که برای آنها در نظر گرفته شده است؟! آنچه که در فتنه رخ داد، ضعف بخشودنی و عادی بود، یا آنچنان ناجوانمردانه و خائنانه بود که رهبر انقلاب از چنین افرادی به عنوان «افراد نامطمئن» یاد کردند؟! آن‌همه صدمات ملّی و ضربه‌های حیثیّتی و شکاف‌های اجتماعی و لطمات اقتصادی و ... که هنوز هم علاج نشدند، حاصل ضعف‌های عادی بودند، یا خیانت و خباثت فتنه‌گرانی چون هاشمی‌ و خاتمی و موسوی و کروبی. باور کنیم که ذهنیّت رئیس‌جمهور، این اندازه بسیط و ابتدایی و ساده‌ساز است؟! 🔸[سوّم]. رئیس‌جمهور به عنوان یک شبه‌استدلال دیگر می‌گوید اگر اینان را به کار نگیریم، دیگر «وفاق»، معنایی نخواهد داشت. عجبا! اوّلاً، مگر معنی وفاق، «دلجویی از اصحاب فتنه» است؟! «وفاق ملّی» یعنی «وفاق با فتنه‌گران»؟! این وفاق، با نام این‌که «ملّی» است، فروخته شده، اما در عمل، معنی‌اش عبارت است از در آغوش کشیدن نیروهای فتنه. چرا باید وفاق ملّی را مشروط به «اصحاب فتنه» کرد و آنها را مساوی با مفهوم «ملّی» انگاشت؟! ثانیاً، ترجمۀ وفاق ملّی، «گماردن افراد بر کرسی‌های قدرت» است؟! یعنی همین که قدرت را میان افراد، توزیع و تقسیم کردیم، وفاق حاصل شده است؟! این امر، «سهمیه‌بندیِ قدرت سیاسی» نام دارد و نه وفاق ملّی. 🔺وفاق، از اتّحاد باطنی و همسانی فکری برمی‌خیزد و نه از تکه‌تکه‌کردن قدرت سیاسی و سپردن هر تکه به کسی. عمل‌گرایان برای این‌که مانع و مزاحمی در مسیر قدرت‌شان نباشد، چنین شگردی را در پیش می‌گیرند تا همگان را در سپهر خویش، هضم و مستحیل سازند؛ هر چند در این میان، اصالت‌های فکری نادیده گرفته شوند. هنگامی‌که طرّاحان پشت‌صحنۀ این دولت، از جملۀ عوامانۀ «با هم دعوا نکنیم»، تعبیر «وفاق ملّی» را بیرون می‌کِشند و به‌عنوان گفتمان، به خوردِ جامعه و رسانه و حاکمیّت می‌دهند، روشن است که نباید توقع معقولیّت و حکیمانه‌گی داشت. در این دولت، بازار سطحی‌اندیشی و ساده‌سازی و منطق‌گریزی و محاسبات کوچه‌بازاری، بیش از اینها گرم خواهد شد. مهدی جمشیدی @Kayhan_online
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این فیلم رو ببینید👀 ساختن چنین ویدئوهایی با هم خیلی جذابه و هم خیلی ساده🥰😍 @cdana_ir
میخوای اقتدار موشکی ایران رو به تصویر بکشی؟ ایده ای تو ذهنت نیست؟ بلد نیستی با فتوشاپ طرح های خاص تولید کنی؟ اینجاست. کافیه چند دقیقه فکر کنی و بسم الله... این هم خروجی خاص هوش مصنوعی، بدون نیاز به هیچ مهارتی @cdana_ir
سال های گذشته شعار سال مرتبط با موضوعات اقتصادی و تولید بوده دوست داری یه تصویر ناب برای شعار سال بعد داشته باشی؟ لحظه اعلام شعار سال گوشی تو مثل سلاح باید آماده شلیک باشه و بهترین تصویر رو تولید کن و تو فضای مجازی منتشر کن هوش مصنوعی گلوله قدرتمندی برای اسلحه تو هست... بلدی با این سلاح کار کنی؟ @cdana_ir
ببین با هوش مصنوعی چه ساختم دیگه برای روز مادر طرح های معمولی نزنی ها! باحال و جذاب شده. با طرح نمد ساختم. انگار واقعا یه هنرمند حرفه ای و خلاق این طرح رو بعد از روزها زحمت طراحی کرده در صورتی که من تو 30 ثانیه طراحیش کردم. قدرت هوش مصنوعی🤯 🎯 @cdana_ir
فقه القیاده 8.MP3
20.7M
فقه القیاده -8 )فقه رهبری سازمانی )
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا (در پاسخ پزشکیان ) : قطعا ما با مردم ایران ارتباطات گسترده‌ای داریم و جامعه بزرگی از مردم ایران در آمریکا زندگی می‌کنند که به نظر ما این اتفاق بسیار بزرگی است. این برادری باید در عملکرد ایران نشان داده شود نه در گفتارشان. اگر آن‌ها می‌خواهند برادری با آمریکا یا سایر کشورها در جهان نشان دهند باید حمایت از گروه‌های ترروریستی را متوقف کنند و فعالیت های اتمی خود را متوقف کنند و از انتقال موشک به روسیه جلوگیری کنند و حقوق بشر را رعایت کند./ آمریکای در حال شکست وزوال و عقب نشینی با سخن رییس جمهور ما جسور و پر رو شده است . @qavami
بی‌بی‌سی: علت اقدام دیروز اسراییل اینست که حمله‌ی حزب‌الله به مرکز اطلاعاتی ۸۲۰۰ کاملاً موفق بوده و حتی اسراییلی‌ها در آن عملیات کشته شدند.
✍الحمد لله ترجمه آذری لاتین کتاب اتحاد امامت به چاپ رسید .(به همت حسینیون جمهوری آذر بایجان) @qavami
تا به امروز 2900 نفر نسخه الکترونیک ترجمه آذری (نوشتار لاتین) کتاب امامت و امارت را دانلود کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔍کی میدونه این خانم دیروز چرا در نشست خبری رئیس جمهور نشسته بود اونم در صف اول؟؟!!😳
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴وضعیت بیمارستان های لبنان هم اکنون 🔶 وزير بهداشت لبنان: ۸ شهید و حدود ۲۷۵۰ مجروح که حال حدود ۲۰۰ نفر از این تعداد براثر انفجار همزمان پیجرها در لبنان وخیم است ... 4000 تا چشم کور و دست قطع شوخی بازی نیستا 😔 هرچی فکر میکنیم این حرکت اسراییل و امریکا واسه داعش و شمر و یزید و … هم قفل بود اینکه از وقوع جنگ واهمه دارن برخی بابت امنیت مردم نیست بابت که جمع کردن میترسن اونا به خطر بیفتن میترسن سرمایه گذاری هایی که کردن به خطر بیفته وگرنه نگران امنیت من شما نیستن عاقبت برخی دنیاپرستا و اهل مذاکره ها دیدن داره ... پزشکیان: اسرائیل با ترور شهید هنیه می‌خواست ما را به جنگ منطقه‌ای بکشاند اما ما تا حالا کرده‌ایم پ ن :  از مردمی که این اشخاص رو مجددا به رسوندن به هیچ عنوان نمیگذریم و حلال نمیکنیم 🦋ڪانال زلال سخن🦋 ╔═🚥═════╗ @zolalesokhan ╚═════🚥═╝
⭕️در اوج تقسیم غنائم بین آقازادگان و پروژه‌بگیران، حسن مجیدی، داماد آقای پزشکیان، به عنوان دستیار اجرایی رئیس دفتر رئیس جمهور منصوب شد! ـــــــــــــــــــــــ 🚨پایگاه خبری 💠 @passdar
آقایان بازهم حرفی دارید آقا داماد الان دستیار اجرایی رئیس دفتر رئیس جمهور شده ودیگر با خیال راحت در جلسات و سفرهای داخلی و خارجی حضور پیدا کند
🔴از دیروز دارم فکر می‌کنم که این طرح پشت سر پزشکیان رو کجا دیدم؟ خیلی آشنا میزد بلاخره پیداش کردم... 🔺نماد حزب دموکرات کردستان ایران این حزب، علیه نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کنه و در اغتشاشات مهسا نفله سنگ تموم گذاشت. نمی‌دونم میشه بگم اصلا زیر سر خودشون بود؟ 🔺شعار حزب: "دموکراسی برای ایران، خودمختاری برای کردستان" ♦️مرکز حزب در اربیل کردستان عراق هست، همون‌ جایی که پزشکیان دیروز در مورد رئیس سابقش و رهبر حزب کردستان عراق گفت: مسعود بارزانی و من جفتمان مسعودیم و هر دو در مهاباد به‌ دنیا آمده‌ایم. 🇮🇷@amaliyatpoysh