📌اگر هواپیمای مسافربری ایران در سوریه سقوط میکرد!!
🖊امیر حسین عاصف «روزنامه وطن امروز» ۴مرداد ۱۳۹۹
🔸در پی مزاحمت تروریستی 2 جنگنده نظامی برای پرواز مسافری ۱۱۵۲ هواپیمایی ماهان در آسمان سوریه، بیش از آنکه فضای رسانهای به سمت تحلیل ماجرا برود، معطوف به 2 موضوع شد!
یکی رمزگشایی از ملیت جنگنده نظامی و دیگری لزوم پاسخ فوری جمهوری اسلامی به این اقدام تروریستی.
🔸فارغ از اهمیت 2 موضوع فوق، میشود ماجرا را از زاویهای دیگر هم مورد بررسی قرار داد.
در صورت سقوط هواپیمای ایرانی در داخل سوریه بازخورد آن چه بود؟!
🔸طبق بررسی کارشناسان هوافضا، این اقدام جنگندههای آمریکا به قصد سقوط هواپیمای ایرانی با 2 روش زیر بود:
الف) به اشتباه انداختن پدافند هوایی سوریه در تشخیص هواپیمای مسافری به عنوان هدف متخاصم و نهایتا شلیک به هواپیما
ب) ایجاد مزاحمت برای خلبان هواپیمای مسافری با نزدیک شدن به بالهای هواپیما جهت تغییر گردش هوا در موتورها که منجر به سقوط خواهد شد.
تصور کنید 2 شب پیش به جای نجات هواپیمای ایرانی، خبر سقوطش منتشر میشد؛ حالا بعد از خرابکاری نظامی نوبت به دروغگویی رسانهای میرسید.
🔸ابتدا خبری منتشر میشد که هواپیمای ماهان بر فراز سوریه سقوط کرد و بعد از آن رسانههای تروریست نزدیک به سعودی از ایندیپندنت تا اینترنشنال و العربیه شروع به افسانهسرایی میکردند:
- طبق خبری که به ما رسید، گویا در قسمت بار این هواپیما موشک جابهجا میشد و نقص فنی موشکها منجر به سقوط گردید!
- پایان حضور ایران در سوریه/ با دستور بشار اسد هواپیمای ایرانی منهدم شد!
و روز بعد از این حادثه تروریستی رسانههای اجتماعی شروع به فعالیت گسترده میکردند؛ تحلیل «هشتگ اعدام نکنید» نشان داد این موضوع بیش از اینکه مسأله اصلی باشد، رزمایشی بود برای حوادث پیش رو و آزمونی برای شبکهای که ضدانقلاب در داخل اینفلئونسرها و برخی بازیگرها ساخته است.
🔸هشتگپرانیها شروع میشد:
- خروج ایران از منطقه
- مجازات
- اعدام مدیرعامل ماهان و...
این موضوع و موضوعاتی از این دست که در آینده اتفاق خواهد افتاد همه را به عنوان بهانههایی برای ایجاد اغتشاش سیاسی در نظر بگیرید.
وقتی اغتشاش با هر بهانهای شروع شد، نوبت آن میرسد که پروپاگاندای غربی - عربی - عبری آن را به معیشت مردم گره بزند.
🔸همانطور که در بررسی تجمع 100 نفره هفته گذشته در بهبهان مشخص شد، ابتدا تجمعی با عنوان «نه به اعدام» شروع شد و دقایقی بعد رسانههای ضدانقلاب با تبلیغات گسترده از مردم خواستند در این تجمع اعتراضی به معیشت شرکت کنند...
🔸هدف نگارنده معرفی روش جدید امنیتی رسانهای علیه جمهوری اسلامی است، تا از آن طریق بتوانند داخل کشور را به آشوب بکشانند؛ یک روز به بهانه اعدام 3 سارق مسلح، یک روز هم با اقدام تروریستی آمریکا علیه هواپیمای ایرانی برای ایجاد بهانه...
🔺اینکه جمهوری اسلامی جواب این شیطنتها و اقدامات را میدهد، قطعی است؛ همانطور که رهبر حکیم انقلاب در دیدار هیأت عراقی صریحا موضوع ضربه متقابل را مطرح فرمودند و این موضوع نشان داد «انتقام سخت» از قاتلان حاجقاسم در حال انجام است و عینالاسد تنها شروع ماجرا بود.
🔺اما ماجرای دیگری که میخواهم نظرها را به آن جلب کنم این است که باید مراقب مثلث آتشافروزی در داخل کشور بود:
* آمریکا و رژیم صهیونیستی، بازوی نظامی
* سعودی و امارات؛ بازوی مالی و رسانهای
* شبکههای اجتماعی و افراد تأثیرگذار؛ بازوی
تحریک مردم!
#گزیده_ی_خبرها👇👇👇
http://eitaa.com/joinchat/1752760323C3dffc8e554
@gozideyekhabarha
⭕️امیدوارم معنایش را آمریکایی ها بفهمند... این یعنی دستیابی مقاومت عراق به موشکهای زمین به هوا...
از این به بعد به خلبانانتان بگویید قبل از پرواز در آسمان عراق با خانواده اشان خداحافظی کنند...
از منطقه ما خارج شوید قبل اینکه با تابوت به کشورتان برگردید
#گزیده_ی_خبرها👇👇👇
http://eitaa.com/joinchat/1752760323C3dffc8e554
@gozideyekhabarha
🔹 تجربه 40 ساله مدیریت حوزه های علمیه پس از #انقلاب_اسلامی نشان داده که حضور مدیران عالی حوزوی در چند پست مدیریتی کلان علاوه بر اینکه کمکی به بهبود فرایند آن مجموعه ننموده بلکه موجب به هدر رفتن ظرفیت نیروهای جوان و نخبه حوزوی شده است.
🔸 از مهمترین معاونتهای مرکز مدیریت حوزه، که بازوی علمی کشور در تولید پژوهش های اسلامی-انسانی است، #معاونت_پژوهش است که جناب میرمعزی بعنوان مسئول این مجموعه حساس حوزه، همزمان در چند جای دیگر نیز مشغول فعالیت بوده و عمده سمت هایی که از ایشان ثبت و قابل ملاحظه هست بدین شرح می باشد؛
1.رئیس #مرکز_مطالعات_راهبردی حوزههای علمیه (بعنوان یک مرکز حساس و بالادستی حوزه های علمیه کشور که به دستور حضرت آقا در سال 95 و با تصویب شورای عالی حوزه در سال 96 راه اندازی شد.)
2.رییس پژوهشکده #نظام_اسلامی پژوهشگاه فرهنگ واندیشه اسلامی
3.رئيس انجمن اقتصاد اسلامي حوزة علمية انجمن #اقتصاد_اسلامي حوزة علميه
4.عضو هیئت اندیشهورز اقتصاد و الگوی پیشرفت اسلامی حوزه علمیه خراسان
5.عضو هيئت علمی گروه اقتصاد اسلامی پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامی
6.استاد حوزه علمیه و ...
انتظار می رود که مدیریت محترم حوزه به این مطالبه جدی و بحق طلاب و اساتید حوزوی پاسخ بدهند که:
*جناب میرمعزی چقدر بنیه جسمی وفرصت کافی برای حضور مستمر و اداره کارآمد در این مجموعه ها را دارند؟
*سهم #نخبگان_جوان_حوزوی در مطالبه رهبری در خصوص لزوم جوانگرایی، چه جایگاهی در برنامه تحول حوزه های علمیه دارد؟
*با وجود چنین افرادی چقدر امیدوار به #تحول در حوزه باشیم؟
#محسن_جعفری
https://eitaa.com/howzehsecular
مردم با شایعه گرونی، فروشگاه ها رو دروو میکنن ولی به شایعه جنگ میخندن.
اینه فرق عملکرد پاسداران امنیت و گردانندگان اقتصاد!
#گزیده_ی_خبرها👇👇👇
http://eitaa.com/joinchat/1752760323C3dffc8e554
@gozideyekhabarha
1399.5.3 40kbps.mp3
12.41M
🔴ذیالحجه ماه ولایت و حکومت است
🔺صوت خطبههای نماز جمعه پردیسان قم، مورخ 1399/5/3
خطیب: آیت الله قوامی
💠مسجد جامع پردیسان-قم
💠 @MASJEDPARDISAN
تفسیر 47 و 48.docx
23.4K
شنبه 4/5/99- 4ذیحجة الحرام 1441 - 25ژوییه 2020 - تفسیر ترتیبی مدیریتی قرآن – درس 47و48 [سوره البقرة (2): آيه 284]
لِلَّهِ ما فِي السَّماواتِ وَ ما فِي الْأَرْضِ وَ إِنْ تُبْدُوا ما فِي أَنْفُسِكُمْ أَوْ تُخْفُوهُ يُحاسِبْكُمْ بِهِ اللَّهُ فَيَغْفِرُ لِمَنْ يَشاءُ وَ يُعَذِّبُ مَنْ يَشاءُ وَ اللَّهُ عَلى كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٌ
تفسیر مدیریتی
نظارت موثر
" رب" که به معنای مالک مدبر است نام رمز مدیریت اسلامی است که هم مالک است نسبت به همه چیز و همین مالکیت حق تدبیر می آورد و از جمله تدبیر، حق نظارت است آنهم نظارت موثر که منجر به علم نسبت به نهان و آشکار میشود یعنی عباد خدا هرچه در درون خود نهان کنند یا عیان نمایند میداند. نظارت سازمانی هم باید منجر به علم شود و هرنوع اطلاعاتی را اعم از برنامه ، عملکرد و رفتار سازمانی را به دست دهد و به حدس و گمان نینجامد زیرا علم مبنا و ملاک عمل است (یعنی پاداش یا تنبیه ) و و الا مشروع نیست و البته در مقام مواخذه و موارد دیگر باید با اقتدار عمل کرد مثل خداوند که بر همه چیز قدیر است زیرا علم و قدرت است که نظارت را موثر میکند علم به قوت ها و ضعف ها یا فرصت ها و تهدید ها و آنگاه قدرت برای برخورد مناسب چه از نوع مواخذه یا از نوع پاداش زیرا پاداش هم ممکن است دیگران را ناراضی و معترض کند که به حق خود قانع نیستند یا زیاده خواهند باید با قدرت آنها را از مزاحمت و معارضت باز داشت .
موضوع نظارت در این آیات امور اقتصادی انفاق و بیع و ربا و دین و مقررات مربوط به آن است و نیز پیوست های اخلاقی فرهنگی که با نظارت دقیق معلوم میشود ✍️
26.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️ترس سنای آمریکا از نفوذ یک طلبه ایرانی در آمریکای لاتین
گزارشی جالب از فعالیت های فرهنگی یک طلبه در کشورهای آمریکای لاتین به زبان اسپانیولی
♨️اخبار داغ روحانیت
♨️ @khabarehowzeh