خودکشی مادر تهرانی بعد از قتل ۲ کودکش
🔸️معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران گفت:ساعت یک بامداد روز پنجشنبه ۱۹ مهرماه خبر مرگ ۳ عضو یک خانواده به کلانتری جوادیه تهرانپارس اعلام شد.
🔸️کارآگاهان در بررسی محل وقوع جنایت دریافتند که زن ۳۵ ساله با نوشیدن نوشیدنی مسموم و در ادامه خوراندن نوشیدنی به دو پسربچه ۸ و ۱۰ سالهاش اقدام به خودکشی کرده و در دست نوشته.ای صراحتا عنوان کرده است که به واسطه افسردگی شدیدی که داشته اقدام به این کار کرده است.
🔸️در تحقیقات اولیه مشخص شد که همسر متوفی در زمان جنایت برای شرکت در مراسم سوگواری یکی از بستگانش در شهرستان حضور داشته که در پی تماس های تلفنی و عدم پاسخگویی همسرش به این تماسها، از برادرش درخواست می کند تا برای بررسی موضوع به محل سکونت خانوادهاش مراجعه کند.
🔸️نهایتا با ورود به خانه، اجساد مادر و ۲ فرزندش در کنار یکدیگر و در حالت استراحت کشف می شود/رکنا
#حوادث
اخبار لحظهای #تهران 👇
t.me/joinchat/DYtO6z3f9rg2Q8bdlsH7aQ
خداحافظی افشانی از ساختمان خیابان بهشت/ شهردار بعدی تهران کیست؟
🔸جلسه مشترک بین نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای شهر تهران از دقایقی پیش در ساختمان شورای شهر تهران در حال برگزاری است.
🔸معاونت حقوقی و پارلمانی ریاست جمهوری رسماً نامهای داده و شهرداران (منجمله شهردار تهران) را مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان دانسته است و با این شرایط سید محمدعلی افشانی نیز باید ساختمان بهشت را ترک کند./ منبع: تسنیم
#سیاسی
اخبار لحظهای #تهران 👇
t.me/joinchat/DYtO6z3f9rg2Q8bdlsH7aQ
خداحافظی افشانی از شهرداری تهران قطعی شد
مجید فرهانی عضو شورای شهر تهران در مورد نتیجه جلسه مشترک اعضای این شورا با نمایندگان تهران در مجلس گفت: شهردار تهران مشمول قانون بازنشستگی می شود./باشگاه خبرنگاران
#استعفای_شجاعانه
اخبار لحظهای #تهران 👇
t.me/joinchat/DYtO6z3f9rg2Q8bdlsH7aQ