یه چیزی بگم بهتون، من همینجوری میرم توی گالریم و عکسامو میفرستم😭
منظورم اینه که هیچوقت ادیت خاصی نداره یا اینکه از قصد کنار هم نمیچینمشون، برای همینم مثل بقیه ی کانالا مرتب و منظم و جالب نیست.
بعد وقتی بهم میگید که قشنگه یا دوستشون داشتید واقعا خوشحال میشم.
چون عکسای معمولی و روزمرهی من بودن. هیچوقت به قصد انتشار و خوشگل شدن و اینا نمیگیرم. فقط برای ثبت خاطره☝️🏻
برام مهم نیست اگر گالریمو چک کنی، نوت هامو بخونی، سیو مسیجم رو زیر و رو کنی یا پیوی هر کسی رو بخونی.
فقط. لطفا. سمت. اون. گروه. نرو.