اخترپنجم؛
+نرگس من دارم تموم میکنم و حس بدی دارم :(( ناناز پسر بیچارم که گیر من افتاده .
به ناناز پسر بگو بیاد بگیرتت، حل میشه.
من اینهمه پول نت میدم که محتوای جالب بدم بهتون، ولی هیچکسی برای من یه پیتزا نمیگیره🙁👎🏻