دوست دارم چشمامو ببندم و وقتی بازش میکنم توی دور دوم ریاست جمهوری آقای رئیسی باشیم :)))
میدونی چیه؟
آخرش یه روزی میزارمت توی یه جعبه ی شیشه ای و میدزدمت، نه میزارم کسی بهت دست بزنه نه کسی جر خودم بهت نزدیک بشه.
همینه که هست
تاحالا صدبار بهش فکر کرده بودم
ولی همیشه آخرش میگفتم امکان نداره نرگس
آقا تا ظهور هستن :)))