میدونی چیه؟
آخرش یه روزی میزارمت توی یه جعبه ی شیشه ای و میدزدمت، نه میزارم کسی بهت دست بزنه نه کسی جر خودم بهت نزدیک بشه.
همینه که هست
تاحالا صدبار بهش فکر کرده بودم
ولی همیشه آخرش میگفتم امکان نداره نرگس
آقا تا ظهور هستن :)))
اخترپنجم؛
https://daregooshy.ir/secret/53251009
+کوجا بووووودی نگرانت بودیم دختررر.
الان تهرانین؟
_ اگر منظورت قبل از جنگه، که تلگرام بودم😭 اگر بعد از جنگه که هیچی، داشتم سعی میکردم زنده بمونم.
و اینکه تهرانم، از اولشم تهران بودم و امیدوارم تا تموم شدن جنگ جایی غیر از خونه نباشم✨
اخترپنجم؛
https://daregooshy.ir/secret/53251009
+سلام حالت چطوره؟تهرانی؟:(
_ از نظر جسمی خوبم، از نظر روحی ام صبح یکشنبه نابود شدم، احساس کردم قلبم توی سینم ترکید از درد، رفتم انقلاب همون موقع یکم آروم شدم.
از بعد اونم هر شب توی خیابون که یادم باشه آقا این ملت رو تحسین میکرد نه اون روانیایی که توی تلگرامن