اخترپنجم؛
https://daregooshy.ir/secret/53251009
+سلام حالت چطوره؟تهرانی؟:(
_ از نظر جسمی خوبم، از نظر روحی ام صبح یکشنبه نابود شدم، احساس کردم قلبم توی سینم ترکید از درد، رفتم انقلاب همون موقع یکم آروم شدم.
از بعد اونم هر شب توی خیابون که یادم باشه آقا این ملت رو تحسین میکرد نه اون روانیایی که توی تلگرامن
اخترپنجم؛
نظرتون درباره ی فعالیت بیشترم اینجا چیه؟😭
+ https://eitaa.com/akhtar5/40 موافقم موافقم موافقم موافقم موافقم موافقم موافقم موافقم موافقم موافقم موافقم موافقم موافقم موافقم موافقم موافقم موافقم موافقم موافقم موافقم موافقم موافقم موافقم موافقم
_قربونتون برم😭💘
من خیلی ادمی نبودم که نظرات سیاسیم رو بروز بدم و متاسفانه اونقدری که حب آقا توی قلبم بود، هیچوقت حداقل توی فضای مجازی ابراز نمیکردم و اشتباه میکردم که ابراز نمیکردم راستش. الان قلبم سوخته. نمیخوام دیگه اون درد رو تجربه کنم، فقط میخواستم بدونید که حب رهبر عزیزم، آیت الله سید مجتبی خامنه ای توی قلب منه و تمام تلاشم رو میکنم که مطیع امرش باشم، تا دیروز میگفتم خدایا جون و عمر من رو بگیر و روی عمر آقامون سید علی بزار، از امروز میگم که جون و عمر و همه چیزم رو حاضرم فدای آیت الله سید مجتبی خامنه ای رهبر عزیزم بکنم.