تاحالا شده احساس غیرواقعی بودن داشته باشی؟
انگار همه چیز ساختگیه و برای یه مدت کوتاه منتظری تبدیل به هزاران پیکسل بشی و توی حافظه بینهایت یه سیستم فرضی از یاد بری.
هدایت شده از محدود شدیم، بیاید زاپاس لینک تو بیو
این جون می ده برای اون دیالوگ های دو نفره و آروم بین شخصیتا که تهش یا به اعتراف می کشه یا غم انگیزه و گریه داره
دنیا خیلی جای عجیبیه
خوشحالم که کمتر قاطی سیاست هاش میشم
من فقط نمیخوام درگیر حقایقی بشم که به دردم نمیخورن و فقط روز به روز نااااامیدترم میکنن
چرا همه چیز رو یه حباب در نظر نگیریم؟
اینطوری بهتر نیست؟
طوری که انگار هر لحظه ممکنه از دستشون بدیم
چرا فقط از حباب بودن اون حباب در اون لحظه ی خاص لذت نبریم؟
https://eitaa.com/Hydrasi_Behavioral_Health_System/1631
دقیقا به همین علت میخوام یچیزی بهت بگم در مورد کاراکترات☝️🏻
https://eitaa.com/Hydrasi_Behavioral_Health_System/1632
من رو به خودم تو اینه
من واقعیم بدبخت فشار بخور😉
خواب دیدم دارم رو دیوار اتاقم نقاشی میکشم
بعد سعی کردم چراغو روشنکنم لامپ وز وز کرد بعد سوخت
بعد دیدم نه انگار جریان برق از بین نرفته و از سمت لامپ اومد سمت نقاشیم و یه طرح جالب انگیزی رو دور کاراکتر اصلی ایجاد کرد
نمیدونم چرا ..انقدر خواب خوب و پر محتوایی بود فکرش از سرم بیرون نمیره