eitaa logo
خیمه گاه امام زمان عجل الله تعالی
211 دنبال‌کننده
7.5هزار عکس
7هزار ویدیو
144 فایل
فرهنگی ؛ اجتماعی
مشاهده در ایتا
دانلود
22.39M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨⚠️ صحبتهای طوفانی حاج مهدی سلحشور پیرامون چرایی سقوط سوریه و بشار اسد ☝️کلی شبهه رو پاسخ می دهند 🌱تحلیلشون هم دقیق هست 🪧 🪧      ╭┅───────┅╮ @porseshgar📻🍂 ╰┅───────┅╯
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
﷽ لبنان و ایران... همینقدر هم آوا؛ چقدر ما شبیه هم هستیم! حتی شهدایمان هم...❤️‍🩹 ما محسن حججی را داریم و شما ذوالفقار عز الدین را. ذوالفقار شهیدِ لبنانی که بیست سال هم نداشت وقتی اسیرِ داعش شد و شبیه آقا محسن ما سر از تنش جدا کردند🥺 حاج قاسم همان ایام درباره اش تعریف کرده بود: «نوجوان ۱۷ ساله ای که اخیراً (در سوریه) شهید شد، به مادرش می‌گوید، با توجه به خوابی که دیده‌ام این آخرین ناهاری است که باهم می‌خوریم، مادر اجازه تعریف خواب را نمی‌دهد. برای دوستانش اینگونه تعریف کرده بود. ۲ شب است که خواب می‌بینم که روی سینه‌ام نشسته‌اند تا سرم از تنم جدا کنند، فریاد می‌زنم و آنوقت است که امام حسین(ع) می‌آید و می‌گوید، نترس درد ندارد سر من را هم بریدند، درد نداشت....»😭💔 🔰اگر میخواهید بیش از این مهمان این شهید عزیز باشید؛ جزئیات دیگر داستان ذوالفقار را از اینجا بخوانید.
YEKNET.IR - zamine 2 - shabe 3 muharram 1400 - rasouli.mp3
7.9M
🔁 ⏮️ ⏯️ ⏭️ 🔀 ◉━━━━━━──────────── 🎧 | ای نامسلمونا ما نسل طاهاییم آل رسول الله اولاد زهراییم (س)💔 •┈┈••✾❀🍃🥀🍃❀✾••┈┈•
. [✨] [ در یکی از شبهای تابستان آن سال نشسته بودم و به رادیو صدای فلسطین گوش میدادم آن ایام مقارن با «سپتامبر سیاه» بود که فلسطینی ها در اردن به شکل فجیعی قتل عام شدند. آن حادثه حادثه ای بزرگ و فاجعه ای عظیم بود...در قبال آن جریان، جز این کاری از دست ما برنمی آمد که با دلی خونین به صدای فلسطین بچسبیم و آخرین اخبار قتل عام را از آن رادیو بشنویم. هنوز برخی جملات این تلگرام را - به خاطر تأثیر شدیدی که در من گذاشت - به یاد دارم، این عبارت ها را :«دریایی از خون ... و ۲۰ هزار نفر کشته و زخمی ..... که یاسر عرفات : گفت بلکه ۲۵ هزار کشته و زخمی..» •از کتاب: [خون دلی که لعل شد📚] ____________________________ 💌~ صدای فلسطین هنوز هم بلندترین صدای تاریخ است... هنوز هم با دلی خونین به صدای فلسطین گوش میسپاریم این روز ها "دریایی از خون" را دیگر نه تنها شنیدیم بلکه به چشم دیدیم💔 امروز اما با آن روزها یک تفاوت بزرگ داریم... تاریخ امروز آخرین صفحات نابودی رژیم صهیونیستی را ثبت میکند و اما مقاومت پیروز میدان است. امروز در سایه ولایت شما، ما نزدیک قله ایم❤️‍🩹 _____________________________ دعا میکنیم برای سلامتی آقا امام زمان ارواحنافداه و نائب برحقشون: [ متن کامل ← دعا برای امام زمان ارواحنافداه💚 ] + به نیت پیروزی های روزافزون جبهه مقاومت
5.55M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بعد از عراق نوبت ایران تصرف ایران و غارت منابع ایران توسط آمریکا در فیلم سینمایی w 2008 توی کمتر از ۳ دقیقه، خیلی ساده و روان داره توضیح میده داستان چیه.... A J: 🔴 هالوی رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: 🔻دیگر بندری به اسم لاذقیه در جهان وجود ندارد؛ من به زودی قصد دارم بندرعباس در ایران را همین گونه نابود کنم و بخندم‼️ عاقبت عقب نشینی غیرتاکتیکی وعده صادق ۳❓❓❓ شتر در خواب بیند پنبه دانه ‌... ┄┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄ 🚨منابع عبری: بزودی صدای F35‌ها و B52ها را برفراز آسمان ایران خواهید شنید در آن زمان این صدا برای همه شنیدنی خواهد بود! ┄┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄ بعد از عراق نوبت ایران تصرف ایران و غارت منابع ایران توسط آمریکا در فیلم سینمایی w 2008 توی کمتر از ۳ دقیقه، خیلی ساده و روان داره توضیح میده داستان چیه....
. 🔻فائزه هاشمی اشاره کرده بود: «وظیفه‌ی پیامبر ابلاغ و ارشاد است نه اجرا، جلوتر از پیامبر [ در مسئله حجاب ] حرکت نکنید!» _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ ✅بچه های ما پاسخ دادند که: [ بخشی از وظیفه ما در مورد حجاب، ابلاغ و ارشاد هست؛ یعنی امر به معروف و نهی از منکر کنیم و با تبیین حجاب در این زمان ما به وظیفه خودمون که همون ابلاغ و ارشاد بوده عمل کردیم.] 🟡 اما چون بی‌حجابی جنبه اجتماعی داره و گناهیه که جامعه رو به فساد میکشونه تبدیل به یک قانون شده، در حالیکه اگر فردی بود قانون تعیین نمی‌شد. همه باید از قانون تبعیت کنند چه کسانی که دوست داشته باشند چه نه، به قانون باید عمل کرد، به همین دلیل علاوه بر تبلیغ و ارشاد اون رو باید اجرا کرد. 🟠 مثالش میشه چراغ قرمز راهنمایی و رانندگی. ما میتوانیم تبلیغ و ارشاد کنیم که اینگونه باید از وسیله نقلیه استفاده کنی ولی چون جامعه تنها با ابلاغ و ارشاد نظم نمیگیرد و نیاز به اجرا دارد بنابر این وقتی ماشین ها نایستند موجب بی نظمی میشود و حق دیگران هم ضایع میشود... 💢 و مهم نیست کسی دوست داشته باشد یا نداشته باشد یا بگوید ماشین خودم است اختیارش را دارم. چون در فضای اجتماع است، دیگر سلیقه فردی منظور نمی‌شود، بلکه صلاح مجموعه در نظر گرفته می‌شود.
. [ 💬] 🔻فائزه هاشمی گفته بود: «قرآن حرفی از اینکه زن بی حجاب به جهنم میرود نزده است» _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ بچه های ما پاسخ دادند: 😐 چرا خود فائزه هاشمی باحجاب است؟! برای حجاب پشتوانه شرعی وجود دارد؛ آیه قرآن: [یاایهاالنبی قل لازواجک وبناتک ونساء المؤمنین یدنین علیهن من جلابیبهن ذلک ادنی ان یعرفن فلا یؤذین وکان الله غفورا رحیما] 🔻علامه طباطبایی درتفسیر این آیه در تفسیر المیزان می فرمایند: [ای پیامبر به همسرانت ، و دخترانت و زنان مؤمنین بگو تا مقنعه هایشان را جلو بکشند، این نزدیکتر است به اینکه شناخته شوند که مسلمان و دوستدار حجابند و در نتیجه آزار نبینند و خدا همواره آمرزنده مهربان است]
. [ 💬] 🔻فائزه هاشمی گفته بود: «قرآن حرفی از اینکه زن بی حجاب به جهنم میرود نزده است» _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ ✅ بچه های ما پاسخ دادند: ☝️ بنظر من خداوند تبارک و تعالی یک حکم کلی دادند و آن «اطیعوا الله و اطیعو الرسول» هست؛ و ما موظف هستیم از تمام دستورات نبی مکرم پیروی کنیم. 📍بسیاری از احکام در قرآن کریم مستقیماً اشاره نشده و مانند مشت نمونه خروار مطرح شده است. اما در باب بهشت یا جهنم بی حجابها.. یا سخنان نبی اکرم رو قبول دارین یا ندارین؟ 😑 اگر بیانات نبی مکرم رو قبول ندارید، پس چطور به قرآن استناد می‌فرمائید؟! روایات هم به تصریح قرآن کریم معتبرند. کما اینکه قرآن وحی بر قلب پیامبر بوده و از لسان ایشان جاری شده است؟! 💎 و اگر پیامبر را قبول دارید روایات فراوان درباره به جهنم رفتن بی حجابها و جاری شدن عذاب الهی بر آنها نقل شده است. *حتی با مراجعه به کتب اهل سنت در میابیم که این احادیث مختص شیعه و به اصطلاح آخوند ها نیست که بخواهید انکار کنید!
. [ 💬] 🔻فائزه هاشمی گفته بود: «قانون باید بین مردم اجماع ایجاد کند و قانون حجاب اجماعی نیست» _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ ✅ بچه های ما پاسخ دادند: ❓اولا باید پرسید که منظور از مردم دقیق چه کسانی هستند؟ و اینکه گفته شده "این قانون بین مردم اجماع ایجاد نکرده" ناظر به کدام بخش از مردم است، حال آنکه اکثریت مردم اعم از زن و مرد علاقه به سبک زندگی عفیفانه دارند. ➕ بعلاوه چه کسی با چه معیاری اجماع مردم را حاصل میکند؟ آیا اساسا در نظر گرفتن اجماع تمام مردم برای تصویب هر قانونی ممکن است؟ ⭕️ دوما آنچه در تصویب قوانین جارى كشور مورد توجه است، تطبیق قوانین با احكام ثابت اسلام است و اگر قوانین مصوّب بر خلاف قوانین و احكام اسلام باشند، آن قوانین غیر اسلامى هستند؛ هر چند همه نمایندگان مردم به اتفاق آراء به آنها رأى داده باشند و تمام مردم بر آن اجماع داشته باشند. [ قانونى كه بر ضد اسلام باشد، سندیت و مشروعیّتى ندارد و اصلا قانون محسوب نمى‌شود.] 🟡 باید احكام ثابت اسلام كه با نصّ قرآن، روایات متواتر و روایات معتبر و صحیح به عنوان احكام ثابت ذكر شده‌اند، رعایت شوند و هیچ گونه تغییر و نسخى در آنها رخ ندهد. ❗️در بند سوم گفته شده " طبق آیه ۴۰ سوره نور زنان میانسال و بالاتر میتوانند حجاب نداشته باشند " این درحالی است که آیه مبارک اصلا چنین محتوایی ندارد و نشان میدهد نویسنده نه تنها به تفاسیر آیات قرآن آگاهی ندارد بلکه ظاهرا معنای آیه را نیز مورد مطالعه قرار نداده است! أَوْ كَظُلُماتٍ في بَحْرٍ لُجِّيٍّ يَغْشاهُ مَوْجٌ مِنْ فَوْقِهِ مَوْجٌ مِنْ فَوْقِهِ سَحابٌ ظُلُماتٌ بَعْضُها فَوْقَ بَعْضٍ إِذا أَخْرَجَ يَدَهُ لَمْ يَكَدْ يَراها وَ مَنْ لَمْ يَجْعَلِ اللهُ لَهُ نُوراً فَما لَهُ مِنْ نُورٍ [۴۰] يا همچون ظلماتى در يك درياى عميق و پهناور كه موجى آن را پوشانده... ✏️ اما اگر آیه مورد نظر نویسنده، آیه شریفه ۶۰ ام است: «وَ الْقَواعِدُ مِنَ النِّساءِ اللَّاتِی لا یَرْجُونَ نِکاحاً فَلَیْسَ عَلَیْهِنَّ جُناحٌ أَنْ یَضَعْنَ ثِیابَهُنَّ غَیْرَ مُتَبَرِّجاتٍ بِزِینَةٍ» در مورد تفسیر این آیه باید گفت: [ آیه درباره زنان از کار افتاده اى است که به قدری سالخورده اند که امیدى به ازدواج ندارند و جاذبه خود را به علت کهولت بطور کامل از دست داده اند، با این حال با قید "خود آرایى نکردن" در برابر مردم، تنها میتوانند لباس روئین خود که به روسری تعبیر میشود را کنار بگذارند. روشن است که با این دو نکته مفاسد کشف حجاب در مورد این دسته بانوان مترتب نخواهد شد. حال با این قیود چند درصد زنان جامعه جزء این دسته از زنان سالخورده بحساب می‌آیند؟] بگذریم که اکنون علاوه بر جوانب فرهنگی حجاب باید به آثار تمدنی و سیاسی آن نیر اندیشید
. [ 💬] 🔻فائزه هاشمی اشاره کرده بود: «حکم حجاب در کجای قرآن آمده؟! هیچ جا برای بی‌حجابی وعده جهنم داده نشده، پس این حکم شرعی نیست و الا در قرآن مجازات ترک آن ذکر میشد!» _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ ✅ بچه های ما پاسخ دادند: ⭕️(یکم) بسیاری از اعمال انسان که ثواب و عقاب آنها وعده داده شده به صورت جزئی در آیات قرآن مطرح نشده بلکه ذیل آیات دیگر قرار می‌گیرند. عمومیت آیات مشتمل بر امر به اطاعت خداوند و نهی از عصیان در برابر خداوند شامل تمام آنچه در آیات و روایات ملتزم به انجام آن هستیم میشود. ▫️«قُلْ أَطِيعُوا اللَّهَ وَالرَّسُولَ فَإِن تَوَلَّوْا فَإِنَّ اللَّهَ لَا يُحِبُّ الْكَافِرِينَ» ﺑﮕﻮ : ﺍﺯ ﺧﺪﺍ ﻭ ﭘﻴﺎﻣﺒﺮ ﺍﻃﺎﻋﺖ ﻛﻨﻴﺪ . ﭘﺲ ﺍﮔﺮ ﺭﻭﻱ ﮔﺮﺩﺍﻧﻴﺪﻧﺪ [ ﺑﺪﺍﻧﻨﺪ ﻛﻪ ] ﻳﻘﻴﻨﺎً ﺧﺪﺍ ﻛﺎﻓﺮﺍﻥ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺭﺩ.(٣٢ آل عمران) ▫️«يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا أَطِيعُوا اللَّهَ وَأَطِيعُوا الرَّسُولَ وَأُولِي الْأَمْرِ مِنكُمْ» ﺍﻱ ﺍﻫﻞ ﺍﻳﻤﺎﻥ ! ﺍﺯ ﺧﺪﺍ ﺍﻃﺎﻋﺖ ﻛﻨﻴﺪ ﻭ [ ﻧﻴﺰ ] ﺍﺯ ﭘﻴﺎﻣﺒﺮ ﻭ ﺻﺎﺣﺒﺎﻥ ﺍﻣﺮ ﺧﻮﺩﺗﺎﻥ [ ﻛﻪ ﺍﻣﺎﻣﺎﻥ ﺍﺯ ﺍﻫﻞ ﺑﻴﺖ ﺍﻧﺪ ] ﺍﻃﺎﻋﺖ ﻛﻨﻴﺪ.(٥٩ النساء). 🔰 بنابراین برای هر حکم فقهی و شرعی قرار نیست یک آیه در قرآن کریم داشته باشیم! روایات و سیره اهل بیت علیهم السلام دلالت بر شرعی بودن حکم حجاب دارد و ثواب و عقاب مطرح شده در عمومات قرآنی شامل این موارد نیز میشود. ⭕️(دوم) بیان اینکه «وعده جهنم یا بهشت برای محجبه و غیر محجبه در قرآن نیامده» پس دلیلی بر حکم و قانون حجاب نداریم بیان ناقصی است، ملاک تشخیص احکام شرعی تنها بیان ثواب و عقاب نیست بلکه اصول فقهی مانند ظهورات صیغه امر و نهی است که درباره موضوع حجاب، آیات سوره مبارکه نور شاهد بر این حکم و قانون است آنجا که درباره غض بصر و پوشاندن زینت ها امر می‌فرماید: قُل لِّلْمُؤْمِنَاتِ يَغْضُضْنَ مِنْ أَبْصَارِهِنَّ وَيَحْفَظْنَ فُرُوجَهُنَّ وَلَا يُبْدِينَ زِينَتَهُنَّ إِلَّا مَا ظَهَرَ مِنْهَا وَلْيَضْرِبْنَ بِخُمُرِهِنَّ عَلَىٰ جُيُوبِهِنَّ وَلَا يُبْدِينَ زِينَتَهُنَّ إِلَّا لِبُعُولَتِهِنَّ أَوْ آبَائِهِنَّ...(۳۱ نور) ❗️اینگونه ادعا می‌کنند که با استناد به قرآن، حکم و قانون حجاب منتفی است...این نحوه استدلال یا به دلیل جهل است و یابه دلیل عناد. ▪️اگر عناد نیست و جهل است چه طور کسی بدون اطلاع از اولیات استخراج حکم شرعی پا در کفش مجتهد و مقنن میکند و یا به قصد کتمان حقیقت...