eitaa logo
حوادث آخرالزمان و علائم ظهور⏰🌍
44.4هزار دنبال‌کننده
8.2هزار عکس
7.3هزار ویدیو
359 فایل
ثابت قدمان ماندگارند. ✔حضورشماباعث دلگرمی ماست . @alamatha https://eitaa.com/joinchat/1218773065C471a635805 👆👆 تعرفه تبلیغات لینک کانال حوادث آخرالزمان و علائم ظهور در تلگرام https://t.me/+x48EYwR6jN5jM2M8 مطالب را فوروارد کنید
مشاهده در ایتا
دانلود
‍ ‍ ‍ ✳️آخرین «» و رابطه آن با «» : 📌 قسمت پنجم: 💥سخنی منصفانه با مخالفین انقلاب امام خمینی: در باب مشروعیت انقلاب و قیام در عصر غیبت، تاکنون دو دیدگاه وجود داشته است: الف. مشروعیت قیام در عصر غیبت ب. عدم مشروعیت قیام در عصر غیبت ⚡️اما دیدگاه سوم، دیدگاه برگزیده است و قائلین دو دیدگاه فوق ناگزیر به قبول آن هستند: ج. مشروعیت قیام و انقلاب زمینه‌ساز ظهور 🍃به عبارت دیگر: مخالفین انقلاب امام خمینی حتی اگر قائل به دیدگاه دوم باشند، بالاخره طبق احادیث معتبر از جمله در کتاب الغیبة نعمانی، قیامی توسط ایرانیان شیعی قبل ظهور قطعا و حتما شکل خواهد گرفت که آرمان این انقلاب، تقدیم پرچم به امام عصر است: كَأَنِّي بِقَوْمٍ قَدْ خَرَجُوا بِالْمَشْرِقِ ... وَ لَايَدْفَعُونَهَا إِلَّا إِلَى صَاحِبِكُمْ قَتْلَاهُمْ شُهَدَاءُ.[26] 🍂قومی در مشرق قیام و انقلاب می‌‏کنند ... و پرچم حکومت خویش را به امام عصر(عج) تحویل می‌‏دهند و کشته‌های این انقلاب و قیام، شهید محسوب می‌‏شوند. 🍀انقلاب ایران، نشانه «حتمی» ظهور تعبیر «كَأَنِّی‏، ‌رؤیت امام معصوم»، مشعر به «حتمیت» وقوع رخداد «انقلاب ایرانیان قبل ظهور» دارد. شایان ذکر است، هر جا تعابیر دیگری نیز افادۀ قطعی‌الوقوع نماید، جزو «نشانه‌های حتمی» ظهور است، هرچند لفظ «حتم» به کار نرفته باشد. برای مثال، از غیبت امام عصر(عج) که همگان می‌دانند جزو رخدادهای حتمی است، تعبیر «لابدّ» شده است: لَا بُدَّ لِلْغُلَامِ مِنْ غَيْبَة... وَ هُوَ الَّذِي يَشُكُّ النَّاسُ فِي وِلَادَتِهِ.[27] 🍃و نیز از اولین نشانۀ حتمی ظهور (سفیانی) و ظهور امام عصر(عج)، تعبیر به «لابدّ» شده است: لَا بُدَّ... السُّفْيَانِيُّ... وَ خُرُوجُ الْقَائِمِ.[28] شاهد قوی‌تر این‌که، در احادیث از «حتمیت» صراحتاً به «لابدّ» تعبیر شده است و در واقع این دو واژه، فرقی با هم ندارند: حَتَمَ بِأَنَّهُ كَائِنٌ لَا بُدَّ مِنْه‏.[29] ⭐️هم‌چنین است تعبیر «لا یکون هذا الأمر»، که به حتمی بودن آن رویداد اشاره دارد: لَا يَكُونُ هَذَا الْأَمْرُ... حَتَّى يُنَادِيَ مُنَادٍ مِنَ السَّمَاءِ أَلَا إِنَّ فُلَاناً صَاحِبُ الْأَمْر.[30] زیرا ثابت و یقینی است، ندای آسمانی ـ که به معرفی امام عصر(عج) می‌پردازد، جزو حتمیات است و از طرفی، در حدیث فوق به جای تعبیر «محتوم» از تعبیر «لا یکون هذا الأمر» برای ندای آسمانی استفاده شده است. 🌴و اگر اشکال شود:حتمیات فقط به «پنج نشانه در سال ظهور» منحصر می‌شود، پاسخ این است در احادیث معتبر از برخی نشانه‌های ظهور همچون: اختلاف بنی‌فلان و طلوع خورشید از مغرب نیز به «نشانۀ حتمی» یاد شده است: خُرُوجُ السُّفْيَانِيِّ مِنَ الْمَحْتُومِ وَ النِّدَاءُ مِنَ الْمَحْتُومِ وَ طُلُوعُ الشَّمْسِ مِنَ الْمَغْرِبِ مِنَ الْمَحْتُومِ... وَ اخْتِلَافُ بَنِي فُلَانٍ مِنَ الْمَحْتُومِ وَ قَتْلُ النَّفْسِ الزَّكِيَّةِ مِنَ الْمَحْتُومِ وَ خُرُوجُ الْقَائِمِ مِنَ الْمَحْتُوم.[31] 💫از این‌رو، نشانه‌های حتمی منحصر در نشانه‌های پنج‌گانۀ سال ظهور نیست که با واژه «حتم» ذکر شده است (خَمسُ عَلاماتٍ مَحتُومات)‌، بلکه حوادثی که عبارت «لابدّ»، «كَأَنِّی‏» و تعابیر مشابه آن استعمال شده است، نیز جزو نشانه‌های حتمی است، و ذکر پنج نشانۀ حتمی در «سال ظهور» به معنای نفی نشانه‌های حتمیِ «پیش از سال ظهور» نیست. ادامه دارد... 📚 پی‌نوشت: [26] . نعمانی، الغیبة، ص273. [27]. کلینی، الکافی، ج1، ص342. [28]. طوسی، الغیبة، ص436. [29]. نعمانی، الغیبة، ص256. [30]. نعمانی، الغیبة، ص266. [31]. طوسی، الغیبة، ص435. حر عاملی، إثبات الهداة، ج5، ص133. 💥 ڪانال حوادث آخرالزمان و علائم ظهور http://eitaa.com/joinchat/3103653888C83153c787a
  ‌ . قال رسول الله - صلی الله علیه و آله - : النَّظَرُ فی ثَلاثَةِ أشیاءٍ عِبادَةٌ: النَّظَرُ فِی وَجهِ الوالِدَینِ و فِی المُصحَفِ و فِی البَحرِ. «بحار الأنوار، ج 10، ص 368» 💠 رسول خدا - صلی الله علیه و آله - فرمود: نگاه كردن به سه چیز عبادت است: به صورت ، به و به . 🌹 💥 ڪانال حوادث آخرالزمان و علائم ظهور http://eitaa.com/joinchat/3103653888C83153c787a
7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چرا اسرائیل جزو برنامه‌های آخرالزمانی صهیونیسم جهانی است؟ 🎙ایمان اکبرآبادی 💥 ڪانال حوادث آخرالزمان و علائم ظهور http://eitaa.com/joinchat/3103653888C83153c787a
‍ 🔴 ای سیّد بحرالعلوم! بگو حضرت مهدی (علیه السلام) را دیدم. ✨روزی در مجلس علاّمه بحرالعلوم صحبت اتّفاقات کسانی که حضرت مهدی(ع) را دیدند به میان آمد. ✨علاّمه بحرالعلوم هم در بین آن صحبت ها شروع به صحبت کرد وفرمود: «دوست داشتم یک روز نمازم را در مسجد سهله بخوانم در زمانی که فکر می کردم کسی آنجا نیست. چون به آنجا رسیدم دیدم که پر از مردم است وصدای ذکر وقرآن خواندن آنها بلند است وسابقه نداشت که در چنین وقتی هیچ کس در آنجا باشد. ولی آنها را در حالی دیدم که صفهای زیادی که برای خواندن نماز جماعت صف بسته بود. ✨من در کنار دیوار ایستادم جایی که زیر پایم تپّه ای از رمل (نوعی شن) بود. رفتم بالای آن تا صفها را نگاه کنم شاید جایی پیدا کنم که در آنجا بایستم. در یکی از آن صفها جای یک نفر را پیدا کردم. آنجا رفتم وایستادم. ✨یکی از افرادی که در مجلس بود گفت: «بگو حضرت مهدی (صلوات الله علیه) را دیدم». در این هنگام علاّمه بحرالعلوم ساکت شد مثل اینکه در خواب بوده وبیدار شده باشد. بعد از آن هر چه افراد خواستند که صحبتش را تمام کند راضی نشد. 📗نجم الثّاقب 💥 ڪانال حوادث آخرالزمان و علائم ظهور http://eitaa.com/joinchat/3103653888C83153c787a
16.32M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 دعای مهدوی برای رهایی از مشکلات ✅ دعایی منسوب به امام زمان به روایت قُطب راوندی که در شداید و سختی ها خوانده می شود: 🌹 یا مَنْ إِذَا تَضَایَقَتِ اَلْأُمُورُ فَتَحَ لَنَا (لها) بَاباً لَمْ تَذْهَبْ إِلَیْهِ اَلْأَوْهَامُ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ افْتَحْ لِأُمُورِی اَلْمُتَضَایَقَةِ بَاباًلَمْ یَذْهَبْ إِلَیْهِ وَهْمٌ یَا أَرْحَمَ اَلرَّاحِمِینَ. 🤲🏻 ای کسی که هنگامی که امور ما را به تنگنا می‌اندازد در(باب)ی را برای ما می‌گشایی که درمُخیّله مانمی گنجند پس بر محمد و آل محمد صلوات فرست و برای امورم که [مرا] در فشار افکنده، دری بگشا که فکری به آن نرسیده(من عقلم نمی رسد) 📚قصص الأنبياء، راوندى : ص ۳۶۵ 💥 ڪانال حوادث آخرالزمان و علائم ظهور http://eitaa.com/joinchat/3103653888C83153c787a
‍ ‍ ‍ ‍ ✅آخرین «» و رابطه آن با «» : 📌قسمت ششم: بنابراین، تعبیر «كَأَنِّی‏» مبنی بر ‌رؤیت امام معصوم و خبر دادن امام معصوم از واقعه‌ای، بر حتمیت آن رخداد دلالت دارد: لَكَأَنِّي... قَائِماً بَيْنَ الرُّكْنِ وَ الْمَقَام[32]‏؛ كَأَنِّي بِالْقَائِمِ عَلَى مِنْبَرِ الْكُوفَة.[33] 🌱زیرا مشاهده و ‌رؤیت امام معصوم، خطاناپذیر است و از وقوع حتمی آن رویداد خبر می‌دهد؛ همچون پیش‌گویی پیامبر(ص) از شهادت امام حسین(ع)، پیش‌گویی امام علی(ع) از نحوۀ شهادت میثم تمار[34] و یا پیش‌گویی امام باقر(ع) از نحوۀ شهادت زید بن علی بر بالای چوبه‌دار: دَخَلتُ عَلَى النَّبِيِّ... وَ الحُسَينُ(ع) عَلى فَخِذِهِ... قال ‏كَأَنّي بِهِ و قَد خُضِبَت شَيبَتُهُ مِن دَمِه[35]‏؛ دَخَلتُ عَلَى الباقِرِ(ع)... فَقالَ: ... أخي‏ زَيدٌ... كَأَنّي بِهِ و قَد صُلِبَ فِي الكُناسَة.[36] 🍃و از همین سنخ است رخداد «انقلاب ایرانیان قبل ظهور» که امام معصوم با تعبیر «كَأَنِّی‏» از حتمیت آن خبر می‌دهد؛ زیرا ‌رؤیت امام معصوم طبق «مبانی کلامی»[37]، خطاناپذیر است[38]؛ بلکه حاکی از یقین امام معصوم است که به صراحت از آن، خبر می‌دهد: كَأَنِّی بِقَوْمٍ قَدْ خَرَجُوا بِالْمَشْرِقِ... وَ لَا يَدْفَعُونَهَا إِلَّا إِلَى صَاحِبِكُم‏ قَتْلَاهُمْ شُهَدَاء.[39] 🌿این واژه در لغت عربی نیز بر ادراک دلالت دارد.[40] بنابراین، چنین تعابیری دلالت می‌كند رخداد انقلاب ایرانیان قبل ظهور، وعدۀ حتمى الهى است، زیرا معصومین(ع)، تعبیر «كَأَنِّی‏، لكَأَنِّی‏» را زمانى به كار می‌بُردند كه امر قطعی‌الوقوع باشد، آن‌چنان‌كه گویا آن واقعه را با چشمان خود می‌بینند؛ بلكه می‌رساند امامان(ع) با دید نافذی كه خداوند آنان را بدان مخصوص كرده، آن واقعه را می‌بينند و خبر می‌دهند.[41] 🔹پرچم هدایت و فتوای رهبر ایران و باتوجه به عبارت "قَتْلَاهُمْ شُهَدَاء" در گزاره قیام ایرانیان، وصول به مقام شهید و شهادت در عصر غیبت، باید با اجازه نائب عام امام عصر باشد. از این‌رو احتمال دارد رهبر ایرانیان، مرجع و نائب عام نیز است که اذن جهاد و جنگ توسط وی صادر می‏شود کما اینکه احتمال دارد قاطبه مرجعیت شیعه به عنوان نائبان امام عصر، اذن جهاد و قتال را صادر نمایند. ادامه... 📚پی‌نوشت: [32]. مفید، الإرشاد، ج2، 379. و مشابه آن: نعمانی، الغیبة، ص194 و 262. [33]. کلینی، الکافی، ج8، ص167. [34]. نحوۀ شهادت میثم تمّار از جمله اخبار غیبی امام علی(ع) بود که دقیقاً و مرحله به مرحله اتفاق افتاد (مفید، الإرشاد، ج1، ص323ـ325). [35]. خزار رازی، کفاية الأثر، ص17. [36]. خزار رازی، کفاية الأثر، ص310. [37]. طبق مبانی کلامی (علم و عصمت)، امام دچار خطا و اشتباه نمی‌شود (ر.ک: مفید، النکت الإعتقادیة، ص40. حسینی میلانی، عصمت از منظر فریقین، ص113ـ324). [38] . صحیفه نزد امامان است و از آینده مطلع هستند و وقتی خبر می‌دهند، آن رخداد، قطعی الوقوع است: كَأَنِّي بِجَعْفَرٍ ... فَقُلْتُ لَهُ يَا ابْنَ رَسُولِ اللَّهِ وَ إِنَّ ذَلِكَ لَكَائِنٌ فَقَالَ إِي وَ رَبِّي إِنَّ ذَلِكَ لَمَكْتُوبٌ عِنْدَنَا فِي الصَّحِيفَةِ (صدوق، کمال الدین، ج1، ص320) [39]. نعمانی، الغیبة، ص273. [40]. «إدراك الشئ فالإنَى»‏ (فراهیدی، العین، ج8، ص400. ابن‌فارس، معجم مقاییس اللغة، ج1، ص143). [41]. «قد وصف الإمام الباقر(ع) حركتهم وصفاً دقيقاً فقال: "كأنی بقوم قد خرجوا بالمشرق" و هو يدل على أنه حدثٌ من وعد الله المحتوم و يعنی يقينهم به كأنهم يرونه» (کورانی، المعجم الموضوعی لأحاديث الإمام المهدی، ص495). 💥 ڪانال حوادث آخرالزمان و علائم ظهور http://eitaa.com/joinchat/3103653888C83153c787a
⭕️ 💠 امام صادق(ع) ؛ در سالی پر از که شرق و غرب زمین در اختلاف باشند منتظـــــر فرج باشیـد! ییوم‌الخلاص‌، ص‌543، 🌹 💥 ڪانال حوادث آخرالزمان و علائم ظهور http://eitaa.com/joinchat/3103653888C83153c787a
خوشا دردی ... که درمانش ؛ تــ❤️ـو باشی❗️... خوشا راهی ... که پایانش ؛ تـ❤️ـو باشی❗️... سلام طبیـ❤️ـب دلها .... 💥 ڪانال حوادث آخرالزمان و علائم ظهور http://eitaa.com/joinchat/3103653888C83153c787a
‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ✅آخرین «» و رابطه آن با «» : 📌 قسمت هفتم: و البته لشکر قوم مشرق و انقلاب ایران متصف به حضور "أَصْحَابِ الْقَائِم"[42]، " قَتْلَاهُمْ شُهَدَاءُ"[43] و "راياتُ‏‌ هُدى"[44] می‏باشد که نشان از حقانیت پرچم حکومت زمینه‌ساز دارد. علاوه بر این، معصومین در چندین روایات با عبارت‌های مختلفی همچون: "بِهِمْ يَنْصُرُ اللَّهُ إِمَامَ الْحَقِّ"[45]، "فَمَن أدرَكَ ذلِكَ مِنكُم فَليَأتِهِم"[46]، "فَسارَعوا إلَيه‏"[47] و ... به شیعیان سفارش و اتمام‌حجت می‏کنند که در یاری لشکر زمینه ساز ایرانیان قبل از ظهور، کوتاهی نکنند. 🍃دیدگاه «مرکز تخصصی مهدویت» نجف‌اشرف: و اگر اشکال شود ارض مشرق اعم از ایران است، پاسخ داده می‌شود: آری؛ لکن قدرمتیقن ایران جزو بلاد مشرق بوده است[48]. کما اینکه مرکز تخصصی مهدویت نجف‌اشرف، کشور ایران را از بلاد مشرق و لشکر خراسانی می‌داند که برای مبارزه با لشکر سفیانی موردحمایت غربی ها وارد عراق می‌شود و بعد از ظهور، خراسانی به عنوان رهبر ایرانیان پرچم انقلاب ایرانیان را به عنوان بیعت به امام عصر تقدیم خواهند کرد. 🌱توضیح اینکه: مرکز تخصصی مهدویت در نجف‌اشرف تحت زعامت و اشراف مرجع شیعیان آیۀالله سیستانی حفظه الله، در پاسخ به سوال مخاطبین مبنی بر اینکه هویت قوم مشرق را استفسار نمودند، چنین پاسخ می‌دهد: عن الإمام الباقر عليه السلام: كأني بقوم خرجوا من المشرق يطلبون الحق فلا يعطونه ثم يطلبونه فلا يعطونه، فإذا أرادوا ذلك وضعوا سيوفهم على عواتقهم، فيعطون ما سألوا فلا يقبلونه حتى يقوموا ولا يدفعونها إلّا إلى صاحبكم، قتلاهم شهداء أمّا إني لو أدركت ذلك لأبقيت نفسي لصاحب الأمر.أيّ الرايات مقصودة بهذه الرواية، ومن أين تأتي؟ الإجابة: بسم الله الرحمن الرحيم الظاهر أنها الرايات السود التي تقبل من المشرق، والتي ورد في بعض الروايات أنها رايات الخراسان.[49]  سپس در ادامه در قالب سوال و جواب دیگری به طور واضح و آشکار، ایرانیان زمینه‌ساز ظهور را مصداق قوم مشرق زمین معرفی و خراسانی را نیز به عنوان رهبر معرفی می نماید: هل لإيران علاقة بظهور الإمام المهدي عجّل الله فرجه؟ وهل الرايات السوداء تخرج من إيران لنصرة الإمام عجّل الله فرجه؟ وإلى أين تصل في الزحف لنصرة الإمام عجّل الله فرجه؟ الإجابة: بسم الله الرحمن الرحيم ورد عن الإمام الباقر عليه السلام أنه قال: تنزل الرايات السود التي تُقبل من خراسان الكوفة، فإذا ظهر المهدي بمكة بعث بالبيعة إلى المهدي [الغيبة للشيخ الطوسي: ص٤٥١، ب٧، ح٤٥٧] وعنه عليه السلام: كأني بقومٍ خرجوا من المشرق يطلبون الحق فلا يعطونه، ثم يطلبونه فلا يعطونه، فإذا أرادوا ذلك وضعوا سيوفهم على عواتقهم فيعطون ما سألوا فلا يقبلونه حتى يقوموا، ولا يدفعونها إلّا إلى صاحبكم، قتلاهم شهداء، أما أني لو أدركت ذلك لأبقيت نفسي لصاحب الأمر [الغيبة للنعماني: ص٢٨١، ب١٤، ح٥٠] ومن هذا يظهر: ١) أن بلاد المشرق التي تصدق على بلاد إيران تعتبر من البلاد الموطئة لظهور الإمام عجّل الله فرجه وموطئاً لجملة من أنصاره عجّل الله فرجه. ٢) أن الخراساني هو من القادة الذين سيبايعون الإمام عجّل الله فرجه ويكون في صفه وجيشه. ٣) أن الخراساني يصل في زحفه إلى الكوفة.[50] ادامه دارد... 📚 پی‌نوشت: [42] . رَايَاتٌ مِنْ قِبَلِ خُرَاسَانَ ... وَ مَعَهُمْ نَفَرٌ مِنْ أَصْحَابِ الْقَائِم (نعمانی، الغیبۀ، ص280). [43] . قَدْ خَرَجُوا بِالْمَشْرِقِ ... قَتْلَاهُمْ شُهَدَاءُ (نعمانی، الغیبۀ، ص 273). [44] . راياتُ‏‌ هُدىً يَدفَعونها إلى‏ رَجُلٍ مِن أهلِ بَيتي (حاکم نیشابوری، المستدرک علی الصحیحین، ج4، ص464 و 511. مقدسی شافعی، عقد الدرر فى أخبار المنتظر، ص167. و در منابع شیعه: ابن ‌حاتم شامی، الدر النظیم فی مناقب الائمه، ص799. ابن مطهر حلی، العدد القویۀ، ص 91. حر عاملی، إثبات‏ الهداۀ‏، ج5، ص225). [45] . مجلسی، بحارالأنوار، ج52، ص307. [46] . طبری، دلائل الإمامۀ‏، ص442 . ابن ماجه، سنن ابن ماجه، ج5، ص540.‏ [47] . نیلی نجفی، منتخب الأنوار المضيئة، ص343. [48] . «نَأْخُذُهُ مِنْكَ بِدَهْ دَوَازْدَه‏» (کلینی، الکافی، ج۵، ص۱۹۷). «بده دوازده لفظ فارسی و معناه العشرة باثني عشر يستعمله التجار بالمشرق» (ابن‌حیّون، دعائم الاسلام، ج۲، ص۴۹). [49] . مرکز دراسات التخصصیۀ في الإمام المهدي نجف‌اشرف. [50] . مرکز دراسات التخصصیۀ فی الإمام المهدی نجف‌اشرف. 💥 ڪانال حوادث آخرالزمان و علائم ظهور http://eitaa.com/joinchat/3103653888C83153c787a
⚠️ در این زمان منتظر سه بلا باشید ⛔️ ☀️امیرالمؤمنین علي (علیه السلام) درباره آخرالزّمان و بلاهای از قیام حضرت مهدی (علیه السلام) و وضعیّت روحی و اخلاقی مردم و اجتماعی آن زمان می‌فرماید: 📜«إذا کان زعیم القوم فاسقهم، و أکرم الرّجل اتّقاء شرّه، و عظّم أرباب الدّنیا، و استخفّ بحملة القرآن، و کانت تجارتهم الرّبا، و مأکلهم أموال الیتامی، و عطّلت المساجد، و أکرم الرّجل صدیقه و عقّ أباه، و تواصلوا بالباطل، و قطعوا الأرحام، و اتّخذوا کتاب اللَّه مزامیر، و تفقّه (النّاس) لغیر الدّین، و أکل الرّجل أمانته، (و) اؤتمن الخونة، و خوّن الأمناء، و استعمل السّفهاء، و رفعت الأصوات فی المساجد، و اتّخذت طاعة اللَّه بضاعة، و کثر القراءة، و قلّ الفقهاء، فعند ذلک توقّعوا ثلاثاً: توقّعوا ریحاً حمراء و خسفاً و زلازل و أموراً عظاماً!!! » ✍یعنی: «هنگامی که زعیم و رهبر مردم باشد، و مردم از روی ترس به کسی اکرام کنند، و اهل دنیا تعظیم شوند، و علما و حاملین قرآن شمرده شوند، و تجارت مردم همراه با باشد، و مردم مال ایتام را بخورند، و تعطیل شود، و جوان به دوست خود اکرام کند و به پدر خود نماید [ و از او نافرمانی کند]، و روابط مردم با یکدیگر از راه باطل و حرام انجام شود، و مردم با خویشان خود رابطه کنند، و کتاب خدا را با لحن‌های بخوانند، و فقه را برای دین [ و خدا ]نخوانند، و در امانت کنند، و به اهل خیانت اعتماد کنند، و به اهل امانت خیانت نمایند، و افراد سفیه و نادان را به کار بگیرند، و صداها در مساجد بلند شود، و عبادت وسیله معاش و درآمد گردد، و درس زیاد خوانده شود [ قرآن زیاد خوانده شود] و باشد، در چنین زمانی منتظر سه باشید: 1⃣ ، 2⃣ فرو بردن زمین اهل خود را، 3⃣ و حوادث بزرگ دیگر!!! ✍راوی این حدیث گوید: حضرت زین العابدین علیه السلام هر گاه این حدیث را می‌خواند شدیدی می‌نمود و می‌فرمود: من اسباب این حوادث را می‌دانم. 📕 نهج السّعادة ج ۳، ص۴۳۷ 🌹 💥 ڪانال حوادث آخرالزمان و علائم ظهور http://eitaa.com/joinchat/3103653888C83153c787a
16.32M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 دعای مهدوی برای رهایی از مشکلات ✅ دعایی منسوب به امام زمان به روایت قُطب راوندی که در شداید و سختی ها خوانده می شود: 🌹 یا مَنْ إِذَا تَضَایَقَتِ اَلْأُمُورُ فَتَحَ لَنَا (لها) بَاباً لَمْ تَذْهَبْ إِلَیْهِ اَلْأَوْهَامُ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ افْتَحْ لِأُمُورِی اَلْمُتَضَایَقَةِ بَاباًلَمْ یَذْهَبْ إِلَیْهِ وَهْمٌ یَا أَرْحَمَ اَلرَّاحِمِینَ. 🤲🏻 ای کسی که هنگامی که امور ما را به تنگنا می‌اندازد در(باب)ی را برای ما می‌گشایی که درمُخیّله مانمی گنجند پس بر محمد و آل محمد صلوات فرست و برای امورم که [مرا] در فشار افکنده، دری بگشا که فکری به آن نرسیده(من عقلم نمی رسد) 📚قصص الأنبياء، راوندى : ص ۳۶۵ 💥 ڪانال حوادث آخرالزمان و علائم ظهور http://eitaa.com/joinchat/3103653888C83153c787a