eitaa logo
الف>>
1.5هزار دنبال‌کننده
131 عکس
75 ویدیو
1 فایل
حرفِ دل... [https://abzarek.ir/service-p/msg/2613039] ناشناس برای حرف های شما‌؛ [کپی؟خیر؛سنت دیرینه فوروارد]
مشاهده در ایتا
دانلود
همین که فردا شب بازی والیبال تیم ملیه برام انگیزه زنده بودنه.
محفلِ عکاســـــان 📸✨ محیطی برایِ نقد و تبادل نظر عکس هایِ شما. https://eitaa.com/joinchat/4022863344C78e1a84c53
هدایت شده از - قرین -
ای خدای پر زورِ من:) رحم کن به آدمی که تنها سرمایه‌‌ی زندگیش امید به تو و تنها سلاح زندگیش دعا و گریه است ..
هدایت شده از ‌دختر ِشرقي .
واقعا دوازدهمی‌ها و کنکوری‌های امسال خیلییی مظلومن. هیچ‌کس هم به حالشون توجه نمی‌کنه )))))
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم ملت شریف ایران مسئولان محترم کشور اعضای تیم مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی ایران ما ، جمعی از همسران و خانواده‌های شهدا ، با دل‌هایی سرشار از اندوه ، ‌افتخار و مسئولیت ، این بیانیه را خطاب به شما منتشر می‌کنیم ! ما از جغرافیای رنج و ایثار سخن ‌می‌گوییم ؛ از خانه‌هایی که بوی انتظار، صبر ، و شهادت در آن پیچیده است . ما کسانی هستیم که بهای امنیت ، عزت ‌و استقلال این سرزمین را با جان عزیز ترین کسانمان پرداخته‌ایم ؛ ما با احترام به مسئولان کشور، بر این باوریم که مذاکره ،هنگامی ارزشمنداست که عزت ، حکمت ، مصلحت و خطوط قرمز انقلاب اسلامی در آن حفظ شود . ما به‌خوبی می‌دانیم که دل رهبر عزیز ‌انقلاب ، حضرت آیت‌ الله العظمی خامنه‌ای مدظله‌العالی، هرگز به مذاکره‌ای که به تضعیف عزت ملت ایران بی‌انجامد راضی نبوده و نیست ! همچنین به یاد داریم که رهبر شهید و عزیز ما نیز مسیر ‌عزتمندانه‌ای را ترسیم کردند که بر پایه استقلال، مقاومت و ایستادگی بود ؛ نه تسلیم در برابر فشار و نه واگذاری اصول ‌. از این رو ، خطاب ما به آقای عراقچی ، آقای قالیباف و دیگر اعضای تیم مذاکره‌ کننده این است : در متن هر توافقی ، با نهایت دقت، بصیرت وفاداری به منافع ملت ایران عمل کنید ‌. ما شما را خائن نمی‌دانیم ؛ اما حق داریم با صراحت ‌بگوییم که کوچک‌ترین خطا در چنین ‌عرصه‌ای می‌تواند به زیان کشور و مردم تمام شود ‌‌. ایران، تیم چند نفره نیست؛ ایران یک ملت واحد است و هر عضو این تیم باید با درک کامل از مسئولیت ‌تاریخی خود، در مسیر وحدت، همدلی و دفاع از منافع ملی حرکت کند . ما به‌عنوان خانواده‌های شهدا، از شما می‌خواهیم که شروط و خطوط قرمز ‌رهبری را دقیق، کامل و بدون اغماض رعایت کنید . ما با دشمنان این ملت ‌تنها یک سخن داریم : آمریکا و هم‌ پیمانانش باید بدانند که ملت ایران زیر ‌بار تحمیل، تهدید و باج‌خواهی نمی‌رود . ما به‌عنوان خانواده شهدا ، با افتخار اعلام می‌کنیم که تنها با منطق عزت ، مقاومت ‌‌و رعایت کامل شروط رهبری سخن می‌گوییم . ما چیزی فراتر از این شروط برای گفتوگو با دشمنان ایران نمی‌شناسیم و نمی‌پذیریم ! و اما درباره خستگی مردم ؛ اگر قرار باشد کسی از این همه زخم و ‌فراق خسته شده باشد ، پیش از همه باید ما خسته باشیم ‌. ما که عزیزترین ‌کسانمان را در راه این انقلاب تقدیم ‌کردیم ؛ ما که با داغ همسر، با اشک فرزند و با خلأِ حضور عزیزان‌مان زندگی می‌کنیم ؛ ما که کودکان‌مان طعم یتیمی ‌را چشیده‌اند ؛ اما با این همه خسته نشده‌ایم . ما نه‌تنها خسته نشده‌ایم ، بلکه همچنان برعهد خود با ولایت، انقلاب و خون شهدا ایستاده‌ایم . ما باور داریم که عزت این ملت ، با عقب‌نشینی در برابر فشار حفظ نمی‌شود ؛ بلکه با ایمان ، استقامت ، و تبعیت از رهنمودهای ولی‌فقیه پاس ‌داشته می‌شود . در پایان ، از همه مسئولان می‌خواهیم ‌که در تصمیم‌های سرنوشت‌ساز کشور، مصلحت ملت ، خون شهدا و شأن جمهوری اسلامی ایران را بر هرملاحظه دیگری مقدم بدانند . ما خانواده‌های شهدا ، تا آخرین نفس پای این انقلاب، ‌این رهبری، و این ملت ایستاده‌ایم . والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته همسر و فرزند شهید امیرمحمد علی‌محمدی
این انسان بودن خیلی داستان داره کاش ابری چیزی بودم ..
الف>>
مدام در سفر از خویشتن به خویشتنم ؛ هزار روحم و در یک بدن نمی‌گنجم .
می‌گذرد ، همیشه می‌گذرد اما نمی‌دانم ، وقتی بگذرداز من چه باقی می‌ماند
گفتن این محرم فرق میکنه و مثل قبل نیست همه لباس سفید میپوشن میان تو خیابون شادی میکنن کو ؟ آره خب این محرم فرق کرده اما مردم نفراتشون بیشتر شده همه لباس مشکی تن کردن واومدن برای ارباب عزاداری کنن 🖤 : ) .