محفلِ عکاســـــان 📸✨
محیطی برایِ نقد و تبادل نظر عکس هایِ شما.
https://eitaa.com/joinchat/4022863344C78e1a84c53
هدایت شده از دختر ِشرقي .
واقعا دوازدهمیها و کنکوریهای امسال
خیلییی مظلومن. هیچکس هم به حالشون
توجه نمیکنه )))))
هدایت شده از - شهید امیرمحمد علیمحمدی ؛
بسماللهالرحمنالرحیم
ملت شریف ایران
مسئولان محترم کشور
اعضای تیم مذاکرهکننده جمهوری اسلامی ایران
ما ، جمعی از همسران و خانوادههای
شهدا ، با دلهایی سرشار از اندوه ،
افتخار و مسئولیت ، این بیانیه را
خطاب به شما منتشر میکنیم !
ما از جغرافیای رنج و ایثار سخن
میگوییم ؛ از خانههایی که بوی انتظار،
صبر ، و شهادت در آن پیچیده است .
ما کسانی هستیم که بهای امنیت ، عزت
و استقلال این سرزمین را با جان عزیز
ترین کسانمان پرداختهایم ؛
ما با احترام به مسئولان کشور، بر این
باوریم که مذاکره ،هنگامی ارزشمنداست
که عزت ، حکمت ، مصلحت و خطوط
قرمز انقلاب اسلامی در آن حفظ شود .
ما بهخوبی میدانیم که دل رهبر عزیز
انقلاب ، حضرت آیت الله العظمی
خامنهای مدظلهالعالی، هرگز به مذاکرهای
که به تضعیف عزت ملت ایران بیانجامد
راضی نبوده و نیست ! همچنین به یاد
داریم که رهبر شهید و عزیز ما نیز مسیر
عزتمندانهای را ترسیم کردند که بر پایه
استقلال، مقاومت و ایستادگی بود ؛ نه
تسلیم در برابر فشار و نه واگذاری اصول .
از این رو ، خطاب ما به آقای عراقچی ،
آقای قالیباف و دیگر اعضای تیم مذاکره
کننده این است : در متن هر توافقی ، با
نهایت دقت، بصیرت وفاداری به منافع
ملت ایران عمل کنید . ما شما را خائن
نمیدانیم ؛ اما حق داریم با صراحت
بگوییم که کوچکترین خطا در چنین
عرصهای میتواند به زیان کشور و مردم
تمام شود . ایران، تیم چند نفره نیست؛
ایران یک ملت واحد است و هر عضو
این تیم باید با درک کامل از مسئولیت
تاریخی خود، در مسیر وحدت، همدلی و
دفاع از منافع ملی حرکت کند .
ما بهعنوان خانوادههای شهدا، از شما
میخواهیم که شروط و خطوط قرمز
رهبری را دقیق، کامل و بدون اغماض
رعایت کنید . ما با دشمنان این ملت
تنها یک سخن داریم : آمریکا و هم
پیمانانش باید بدانند که ملت ایران زیر
بار تحمیل، تهدید و باجخواهی نمیرود .
ما بهعنوان خانواده شهدا ، با افتخار اعلام
میکنیم که تنها با منطق عزت ، مقاومت
و رعایت کامل شروط رهبری سخن میگوییم .
ما چیزی فراتر از این شروط برای گفتوگو
با دشمنان ایران نمیشناسیم و نمیپذیریم !
و اما درباره خستگی مردم ؛
اگر قرار باشد کسی از این همه زخم و
فراق خسته شده باشد ، پیش از همه
باید ما خسته باشیم . ما که عزیزترین
کسانمان را در راه این انقلاب تقدیم
کردیم ؛ ما که با داغ همسر، با اشک
فرزند و با خلأِ حضور عزیزانمان زندگی
میکنیم ؛ ما که کودکانمان طعم یتیمی
را چشیدهاند ؛ اما با این همه خسته نشدهایم .
ما نهتنها خسته نشدهایم ، بلکه همچنان
برعهد خود با ولایت، انقلاب و خون شهدا
ایستادهایم . ما باور داریم که عزت این
ملت ، با عقبنشینی در برابر فشار حفظ
نمیشود ؛ بلکه با ایمان ، استقامت ، و
تبعیت از رهنمودهای ولیفقیه پاس
داشته میشود .
در پایان ، از همه مسئولان میخواهیم
که در تصمیمهای سرنوشتساز کشور،
مصلحت ملت ، خون شهدا و شأن
جمهوری اسلامی ایران را بر هرملاحظه
دیگری مقدم بدانند . ما خانوادههای
شهدا ، تا آخرین نفس پای این انقلاب،
این رهبری، و این ملت ایستادهایم .
والسلام علیکم و رحمهالله و برکاته
همسر و فرزند شهید امیرمحمد علیمحمدی
گفتن این محرم فرق میکنه و
مثل قبل نیست همه لباس سفید
میپوشن میان تو خیابون شادی میکنن کو ؟
آره خب این محرم فرق کرده اما
مردم نفراتشون بیشتر شده
همه لباس مشکی تن کردن واومدن
برای ارباب عزاداری کنن 🖤 : ) .