معلومه وقتی با بخش جمادی خودت
میری پای سجاده ، ذهنت سمت انوع
پرده و مدل ماشین و... میره :/
راه این هست وقت نماز دست اون بخش
فوق عقلی خودت ، که از روح خدا در اون
دمیده شده و خدا با اون بخشت کار داره
دستش رو بگیری و بیاری سر نماز .
والله اگر بتونیم فقط دو رکعت !
فقط دو رکعت نماز با همین بخشمون
بخونیم ، با توجه و... بخونیم خیلیه !
غذای اونا رو بدید !
تا توی اون ۱۵ ، ۲۰ دقیقه نماز
اینقدر بهونه نگیرن !
این روح لطیفی که جنسش از روح خداست
گیر چهارتا غول افتاده که مدام انسان رو
برای خودشون میخوان !