میفرمایند که وقتی میخواییم قرآن ،
دعا و.. بخونیم... دست الاغه رو میگیریم !
خب این الاغه خسته میشه ! دلش علف و ینجه میخواد😂 !
حوصله نداره قرآن بخونه که:/
هی ورق میزنه ببینه چقدرش مونده تا تمام کنه ...
اگه انسان خدا رو خوب و درست شناخت !
محاله جلوش با عشق به پاش نيافته و سجده نکنه !
الهی ! ما رو مست نماز و هم صحبتی با خودت کن .
و روزیمون کن ، نماز خوندن به امامت مولامون حضرت حجت عج ✨ .