کاش یک صدم درصدی که
محتاج نون شبمون بودیم ،
محتاج امام زمان عج هم
بودیم . . .
فقط یک صدم درصد !
#امام_زمان
گودال قتلگاه فقط تو کربلا اتفاق نیفتاد !
گناهان ما حکم تیغ و نیزه و سنگهایی رو
داره که به جان و قلب مبارک امام زمان عج
هر روز فرو میکنیم💔 !
#امام_زمان
حواسمون نیست که امام داره
زندگیمون رو میبینه ؛ و الا خیلی
از کارها رو انجام نمیدادیم !
#امام_زمان
عاشق شده بود ...
شب پیام ، صبح پیام ،
وقت غذا ، خرید لباس ،
قبل از خواب که بماند ...
گفتیم چرا میخندی ؟!
گفت : خدا را شکر که
پایم شکست و لااقل هنوز
میتوانم با معشوقم صحبت
کنم . . .
اینجا بود که خودم آمدم . . .
از خودم پرسیدم : من چی ؟
منی که اینقدر ادعای عاشق
امامم بودن رو دارم چی ؟
چقدر با حضرت صحبت میکنم ؟
صبحم شب میشه ولی دریغ از
ساعتی صحبت با آقا !
طرف دستش شکست ولی
دست از معشوقش بر نداشت !
با اینکه بخاطر صبحت با همون
معشوقش پشت موتور تصادف
کرد !
بعد ما تا یه مشکلی برامون پیش
میاد ، با همه حضرات قهر میکنیم !
تنها رفیقی که دورت نمیزنه ،
مهدی فاطمه است و بس !
الباقی همه به فکر خودشونن . . .
#امام_زمان