گرمای خورشید اگه به گل و سبزه
و برگهای درخت نرسه ، پژمرده
و زرد میشن ، اگه حال و روزت
پژمردهست یعنی نور خورشید
عشق بهت نمیرسه !
نه که نخواد برسه ! تو خودت
رو محروم کردی . . .
#امام_زمان
کلا دو تا کار باید انجام بدی :
یک خودت امام زمان عج رو بشناسی
و عاشق حضرت بشی ، دوم اینکه بقیه
رو با حضرت آشنا کنی و اونا رو عاشق
و شیفتهی آقا کنی .
#امام_زمان
امام زمان عج از تمام قلب انسان
با خبر هست ، و چقدر بد هست
برای یک انسان که آقا به قلب او
وقتی داره نگاه میکنه ، ببینه توی
قلب این انسان هیچ جایگاهی
نداره 💔 !
#امام_زمان
شب برای عشاق حکم روز دارد ،
چون تازه وقت شروع عاشقیست .
#امام_زمان
طوری برای امام زمان عج کار کن
که بعد از مرگت هم مردم با اثر
باقی مونده از تو با امام زمانشون
آشنا بشن .
#امام_زمان
در آیه ۱۲ از سوره یس آمده که :
بسم الله الرحمن الرحیم ...
«نَكْتُبُ ما قَدَّمُوا وَ آثارَهُمْ»
و آنچه را پیش فرستاده اند و
[خوبی ها و بدی های] بر جا مانده
از ایشان را ثبت می کنیم .
پ.ن: در واقع انسان، تنها ضامن
اعمال خودش نيست، بلكه مسئول
پيامدهاى اون اعمال هم هست.
«وَ آثارَهُمْ»
با مرگ انسان و انتقال اون
به دنیای دیگه پرونده اعمالش
بطور ۱۰۰٪ بسته نمیشه . . .
چه عمل شر ... مثل ترویج
دادن یک رفتار بد ، چه عمل
خوب ... مثل تربيت یک شاگرد
توسط استادش
.
سلام علیکم رفقای آل یاسین !
یه مدتی رو کمتر در خدمتتون هستم ، یعنی ایتا نیستم در واقع ... نمیدونم چقدر ممکنه طول بکشه ...
ان شاءالله به زودی برمیگردم .
🍊☁️
https://daigo.ir/secret/468607807
صحبتی توی این مدت اگر داشتید لینک ناشناس در خدمت شماست ، ان شاءالله تونستم حتما جواب میدم .
حلال بفرمایید 🌿 .
التماس دعا . . .
✍🏻#علیبنمهزیار
.
🍊☁️ان شاءالله فعالیت کانال
از همین امشب مجدد شروع میشود !
ممنون از همهی رفقایی که لفت ندادن
و موندن :)))
#شروع_دوباره