در آیه ۱۲ از سوره یس آمده که :
بسم الله الرحمن الرحیم ...
«نَكْتُبُ ما قَدَّمُوا وَ آثارَهُمْ»
و آنچه را پیش فرستاده اند و
[خوبی ها و بدی های] بر جا مانده
از ایشان را ثبت می کنیم .
پ.ن: در واقع انسان، تنها ضامن
اعمال خودش نيست، بلكه مسئول
پيامدهاى اون اعمال هم هست.
«وَ آثارَهُمْ»
با مرگ انسان و انتقال اون
به دنیای دیگه پرونده اعمالش
بطور ۱۰۰٪ بسته نمیشه . . .
چه عمل شر ... مثل ترویج
دادن یک رفتار بد ، چه عمل
خوب ... مثل تربيت یک شاگرد
توسط استادش
.
سلام علیکم رفقای آل یاسین !
یه مدتی رو کمتر در خدمتتون هستم ، یعنی ایتا نیستم در واقع ... نمیدونم چقدر ممکنه طول بکشه ...
ان شاءالله به زودی برمیگردم .
🍊☁️
https://daigo.ir/secret/468607807
صحبتی توی این مدت اگر داشتید لینک ناشناس در خدمت شماست ، ان شاءالله تونستم حتما جواب میدم .
حلال بفرمایید 🌿 .
التماس دعا . . .
✍🏻#علیبنمهزیار
.
🍊☁️ان شاءالله فعالیت کانال
از همین امشب مجدد شروع میشود !
ممنون از همهی رفقایی که لفت ندادن
و موندن :)))
#شروع_دوباره
انسان توی نام و نام و خانوادگیش
خلاصه نمیشه ! انسان فراتر از این
اینهاست . . .
#خودت رو بشناس
پدر برای آرامش بچهاش همه
کار میکنه ، اینو میشه از روی
دستهای پینه بسته پدر دید و
فهمید ؛ آخ من فدای زحمتهای
شما آقای خوبم حضرت رسول
و مولا علی و اولادش علیهم السلام
و آخرین نور دیدهشون حضرت
حجت بن الحسن عج بشم
که همه کار کردن برای خوشبختی
من ، که الحق و الانصاف الان
خوشبختترینم الحمدالله :))
#امام_زمان
وقتی عشق تو را در دل عشاقت
بدیدم ، بد جور به حالشان غبطه
خوردم ، حاضر شدم همه معشوقههای
دلم را بیرون کنم تا فقط عشق تو
را داشته باشم . . .
اما حیف که این تنها ادعایی بیش
نبود و عشق تو را ساعتی بعد
با معشوقهای معاوضه کردم 💔 !
پ.ن : تا وقتی هنوز دل در گرو
این و اون داری ، نمیتونی دل به
دل قطب عالم امکان بسپاری !
#امام_زمان
به قلب تاریکم نور بخشش تا روشن
بشه ؛ ميدونيد آقا . . . طبيب این
قلبم کسی جز شما نیست .
#امام_زمان
دست روی قلبم میذارم و زیر
لب اسم شما رو میبرم ، آههه...
چقدر حال قلبم خوب شد :)
#امام_زمان