eitaa logo
آل‌یاسین|🇵🇸🇱🇧🇮🇷ALEYASIN
543 دنبال‌کننده
405 عکس
270 ویدیو
0 فایل
-السَلام‌ُعَلی آلِ یاسین پست های کانال بر آمده از اعماق قلبمان است . -کپی؟حلالت‌مؤمن ! حالا اگر خواستی هم فور کن جای دوری نمیره !مزد این پست ها رو کسی دیگه ای میده ؛ شما بِبَر ! ✍️🏻علی‌بن‌مهزیار لینک محافل : @mahafel_aleyasin_ag
مشاهده در ایتا
دانلود
چطوری ؟ خودت فکر کن . . . منم بعد یه چند نمونه میگم .
در آیه ۱۲ از سوره یس آمده که : بسم الله الرحمن الرحیم ... «نَكْتُبُ ما قَدَّمُوا وَ آثارَهُمْ» و آنچه را پیش فرستاده اند و [خوبی ها و بدی های] بر جا مانده از ایشان را ثبت می کنیم .
پ.ن: در واقع انسان، تنها ضامن اعمال خودش نيست، بلكه مسئول پيامدهاى اون اعمال هم هست. «وَ آثارَهُمْ»
با مرگ انسان‌ و انتقال اون به دنیای دیگه پرونده اعمالش بطور ۱۰۰٪ بسته نمیشه . . . چه عمل شر ... مثل ترویج دادن یک رفتار بد ، چه عمل خوب ... مثل تربيت یک شاگرد توسط استادش
. سلام علیکم رفقای آل یاسین ! یه مدتی رو کمتر در خدمتتون هستم ، یعنی ایتا نیستم در واقع ... نمیدونم چقدر ممکنه طول بکشه ... ان شاءالله به زودی برمیگردم . 🍊☁️ https://daigo.ir/secret/468607807 صحبتی توی این مدت اگر داشتید لینک ناشناس در خدمت شماست ، ان شاءالله تونستم حتما جواب میدم . حلال بفرمایید 🌿 . التماس دعا . . . ✍🏻 .
🍊☁️ان شاءالله فعالیت کانال از همین امشب مجدد شروع میشود ! ممنون از همه‌ی رفقایی که لفت ندادن و موندن :)))
انسان توی نام و نام و خانوادگی‌‌ش خلاصه نمیشه ! انسان فراتر از این اینهاست . . . رو بشناس
پدر برای آرامش بچه‌اش همه کار میکنه ، اینو میشه از روی دست‌های پینه بسته پدر دید و فهمید ؛ آخ من فدای زحمت‌های شما آقای خوبم حضرت رسول و مولا علی و اولادش علیهم السلام و آخرین نور دیده‌شون حضرت حجت بن الحسن عج بشم که همه کار کردن برای خوشبختی من ، که الحق و الانصاف الان خوشبخت‌ترینم الحمدالله :))
وقتی عشق تو را در دل عشاقت بدیدم ، بد جور به حالشان غبطه خوردم ، حاضر شدم همه معشوقه‌های دلم را بیرون کنم تا فقط عشق تو را داشته باشم . . . اما حیف که این تنها ادعایی بیش نبود و عشق تو را ساعتی بعد با معشوقه‌ای معاوضه کردم 💔 ! پ.ن : تا وقتی هنوز دل در گرو این و اون داری ، نمیتونی دل به دل قطب عالم امکان بسپاری !
دستی به قلب سردم بکش و با گرمای نور خودت گرمش کن . . .
به قلب تاریکم نور بخشش تا روشن بشه ؛ ميدونيد آقا . . . طبيب این قلبم کسی جز شما نیست .
دست روی قلبم می‌ذارم و زیر لب اسم شما رو می‌برم ، آههه... چقدر حال قلبم خوب شد :)