eitaa logo
آل‌یاسین|🇵🇸🇱🇧🇮🇷ALEYASIN
543 دنبال‌کننده
405 عکس
270 ویدیو
0 فایل
-السَلام‌ُعَلی آلِ یاسین پست های کانال بر آمده از اعماق قلبمان است . -کپی؟حلالت‌مؤمن ! حالا اگر خواستی هم فور کن جای دوری نمیره !مزد این پست ها رو کسی دیگه ای میده ؛ شما بِبَر ! ✍️🏻علی‌بن‌مهزیار لینک محافل : @mahafel_aleyasin_ag
مشاهده در ایتا
دانلود
🍊☁️ان شاءالله فعالیت کانال از همین امشب مجدد شروع میشود ! ممنون از همه‌ی رفقایی که لفت ندادن و موندن :)))
انسان توی نام و نام و خانوادگی‌‌ش خلاصه نمیشه ! انسان فراتر از این اینهاست . . . رو بشناس
پدر برای آرامش بچه‌اش همه کار میکنه ، اینو میشه از روی دست‌های پینه بسته پدر دید و فهمید ؛ آخ من فدای زحمت‌های شما آقای خوبم حضرت رسول و مولا علی و اولادش علیهم السلام و آخرین نور دیده‌شون حضرت حجت بن الحسن عج بشم که همه کار کردن برای خوشبختی من ، که الحق و الانصاف الان خوشبخت‌ترینم الحمدالله :))
وقتی عشق تو را در دل عشاقت بدیدم ، بد جور به حالشان غبطه خوردم ، حاضر شدم همه معشوقه‌های دلم را بیرون کنم تا فقط عشق تو را داشته باشم . . . اما حیف که این تنها ادعایی بیش نبود و عشق تو را ساعتی بعد با معشوقه‌ای معاوضه کردم 💔 ! پ.ن : تا وقتی هنوز دل در گرو این و اون داری ، نمیتونی دل به دل قطب عالم امکان بسپاری !
دستی به قلب سردم بکش و با گرمای نور خودت گرمش کن . . .
به قلب تاریکم نور بخشش تا روشن بشه ؛ ميدونيد آقا . . . طبيب این قلبم کسی جز شما نیست .
دست روی قلبم می‌ذارم و زیر لب اسم شما رو می‌برم ، آههه... چقدر حال قلبم خوب شد :)
چه کسی از کنارت کنار بکشه غصه می‌خوری ؟ با وجود همیشگی چه کسی شادی ؟ همون ‌کس قیمت توئه ! رو بشناس
دنیای نامرد و من از همه طرد و تو پناهم باش ؛
شده آرزوی دل دیوانه ام قدم زدن با شما و طی طریق تا کربلا روز اربعین ؛ من پای رفتن ندارم آقا ، اما دلم رو به شما سپردم سفر بخیر . . .
در میان این سیل ازدحام عشاق مولا ، که صدای السلام علیک یا اباعبدالله الحسین علیه‌السلام به گوش می‌رسد ؛ من آرزو دارم که یکبار از میان این جمعیت بشنوم صدایت را که ندا دهی : سلام یا جدا ... ! پ‌.ن: شاید تو شلوغیا شونمون به شونه‌ی امام زمان‌هم خورده :) !
آل‌یاسین|🇵🇸🇱🇧🇮🇷ALEYASIN
من که باشم که بر آن خاطِر عاطِر گذرم؟ لطف‌ها می‌کنی ای خاکِ دَرَت، تاجِ سرم . الحمدالله بابت وجود ول
نشد بیام کربلا ، ولی تو اومدی ؛ ممنونم آقای اباعبدالله ! الحمدالله :) پ‌.ن: لطف‌ها میکنی ای خاک درت تاج سرم . . .