تا تو حضرت موسیی من باشی ،
دل به دریای نیل که سهل است ،
دل به دریای همه بنبستهای
دنیا هم میزنم با تو ؛
مرا ترس و غمی نیست ! چون
اعتقاد دارم با تو تمام بنبستها
به احترامت میشکافند یا مهدی
عج :)
#امام_زمان
امام زمان عج هست ، منتها مسئله
اینجاست که چقدر تو زندگی ماست ؟
#امام_زمان
مقدار و جنس شادی و غمهای
انسان به میزان شناخت خودش
از خودش برمیگرده . . .
#خودت رو بشناس
دنیا بازاریست که هر روز بر
روی انسان قیمتی تازه نمیگذارد ،
و شیطان خوب بلد است چطور
انسانها را بفریبد و بر آنها برچسب
قیمت بزند ... برخی را به قدر یک
سیب ، برخی را هم قدر ماشین ،
لباس ، غذای چرب و چیل و....
و اینجا بود که خدا چهارده معصوم
را آفرید که به انسان نشان دهد
قیمتش چقدر زیاد است . . .
انسان اگر قیمت و قدر خودش
را فهمید ، دیگر برای هر چیزی
غصه نمیخورد ! خم به ابرو
نمیآورد ، اشک نمیریزد . . .
صلیاللهعلیکیااباعبدالله؛
ممنون از لطف شما ؛
قبول باشد ان شاءالله و
ایضا روزی همیشگیتان .
قاقالیلیهای دنیا همیشگی نیستند !
مبادا تو رو از آغوش خانوادهات جدا
کنن . . . اهل بیت علیهم السلام .
#امام_زمان
روز آخر زین سال عمرم است
امروز ، میگذرانمش به عشقت
ای حضرت باران همانند ۳۶۴
روز گذشته از این سالم ...
⁵/³⁰
#علیبنمهزیار
ممنون از لطف و محبت همه رفقای
آل یاسین که پیام دادید و تبریک
گفتید ، بازم لطف داشتید و پیام
داده بودید دیشب دیدم ، منتها برای
اینکه فعالیت کانال متوقف نشه
نمیذارمشون . . .
خدا حفظتان کند و عاقبتبخیر ✋ .
#علیبنمهزیار
انسان همیشه ترس داره مبادا
روی ماشین گرون و صفرش
خط بیافته ، چون جونش بهش
بستهست ... انسان اگر جونش
به جان امام زمان عج بسته بود ،
همیشه ترس داشت مبادا کاری
کنه که قلب امام خودش رو
بشکنه ؛ ولو در حد یه خط
و خش !
#امام_زمان
یک سال دیگر هم گذشت یا رب ! حواست بود به این بندهات ، آفتاب سوزان بود در زمینی که نفس میکشم ولی تو نخلها بیافریدی تا شوند سایهبانم ؛ اما تنها نخل نبود سایهبانم ، پدر و مادرم خنکای سایهشان بس بیشتر بود زِ نخلستانی بلند . . .
یا رب ! بهراستی که خودت بهترین و اولین سایهبان شدی برایم و به ترتیب چهارده معصوم را کردی سایهبانم ؛ فرشتگانت که بماند زِ میکائیل و جبرائیل و حتی حضرت
عزرائیل و دو فرشته بر شانههای چپ و راستم و ... :)
خدایا ! خواستهام این است تنها سایهی سرم نگهدار آقا جانم حضرت حجت بن الحسن عج را و من بزرگ شوم در زیر سایه مولا . . .
پ.ن : آرزو دارم تمام عمر با تو باشم آقا . . .
تولدم مبارک
⁵/³⁰
#اندر_احوالات