eitaa logo
آل‌یاسین|🇵🇸🇱🇧🇮🇷ALEYASIN
543 دنبال‌کننده
405 عکس
270 ویدیو
0 فایل
-السَلام‌ُعَلی آلِ یاسین پست های کانال بر آمده از اعماق قلبمان است . -کپی؟حلالت‌مؤمن ! حالا اگر خواستی هم فور کن جای دوری نمیره !مزد این پست ها رو کسی دیگه ای میده ؛ شما بِبَر ! ✍️🏻علی‌بن‌مهزیار لینک محافل : @mahafel_aleyasin_ag
مشاهده در ایتا
دانلود
صلی‌الله‌علیک‌یا‌اباعبدالله؛ ممنون از لطف شما ؛ قبول باشد ان شاءالله و ایضا روزی همیشگی‌تان .
قاقالی‌لی‌های دنیا همیشگی نیستند ! مبادا تو رو از آغوش خانواده‌‌‌ات جدا کنن . . . اهل بیت علیهم السلام .
روز آخر زین سال عمرم است امروز ، می‌گذرانمش به عشق‌‌ت ای حضرت باران همانند ۳۶۴ روز گذشته از این سال‌م ... ⁵/³⁰
ممنون از لطف و محبت همه رفقای آل یاسین که پیام‌ دادید و تبریک گفتید ، بازم لطف داشتید و پیام داده بودید دیشب دیدم ، منتها برای اینکه فعالیت کانال متوقف نشه نمی‌ذارمشون ‌. . . خدا حفظتان کند و عاقبت‌بخیر ✋ .
انسان همیشه ترس داره مبادا روی ماشین گرون و صفر‌ش خط بی‌‌‌افته ، چون جونش بهش بسته‌ست ... انسان اگر جونش به جان امام زمان عج بسته بود ، همیشه ترس داشت مبادا کاری کنه که قلب امام خودش رو بشکنه ؛ ولو در حد یه خط و خش !
یک سال دیگر هم گذشت یا رب ! حواست بود به این بنده‌‌ات ، آفتاب سوزان بود در زمینی که نفس میکشم ولی تو نخل‌‌ها بیافریدی تا شوند سایه‌بانم ؛ اما تنها نخل نبود سایه‌بانم ، پدر و مادرم خنکای سایه‌شان بس بیشتر بود زِ نخلستانی بلند . . . یا رب ! به‌راستی که خودت بهترین و اولین سایه‌بان شدی برایم و به ترتیب چهارده معصوم را کردی سایه‌بانم ؛ فرشتگانت که بماند زِ میکائیل و جبرائیل و حتی حضرت عزرائیل و دو فرشته بر شانه‌های چپ و راستم و ... :) خدایا ! خواسته‌ام این است تنها سایه‌‌ی سرم نگهدار آقا جانم حضرت حجت بن الحسن عج را و من بزرگ شوم در زیر سایه مولا . . . پ.ن : آرزو دارم تمام عمر با تو باشم آقا . . . تولدم مبارک ⁵/³⁰
تولد یعنی از دنیایی به دنیای دیگر پا گذاشتن ، وقتی از رحم مادر خارج شدیم ، عملا وارد دنیا شدیم ؛ روزی هم زمان تولدمون به دنیای دیگه یعنی برزخ میرسه . . . رو بشناس
وقتی انسان به دنیا میاد در قالب یک نوزاد هست ، و اولین کسی که از اون استقبال میکنه مادر هست .
تا حالا به این فکر کردید که وقتی موقع ما به دنیای دیگه بشه ، چه کسی و یا چه کسانی به استقبال ما میان 🤔 ؟
ما با روابط و کارهامون در این دنیا تعیین میکنیم اونجا چه کسانی به استقبال ما بیان . . .
آجَرَکَ‌أَلله‌یا‌بَقیَّة‌أَلله ؛