ممنون از لطف و محبت همه رفقای
آل یاسین که پیام دادید و تبریک
گفتید ، بازم لطف داشتید و پیام
داده بودید دیشب دیدم ، منتها برای
اینکه فعالیت کانال متوقف نشه
نمیذارمشون . . .
خدا حفظتان کند و عاقبتبخیر ✋ .
#علیبنمهزیار
انسان همیشه ترس داره مبادا
روی ماشین گرون و صفرش
خط بیافته ، چون جونش بهش
بستهست ... انسان اگر جونش
به جان امام زمان عج بسته بود ،
همیشه ترس داشت مبادا کاری
کنه که قلب امام خودش رو
بشکنه ؛ ولو در حد یه خط
و خش !
#امام_زمان
یک سال دیگر هم گذشت یا رب ! حواست بود به این بندهات ، آفتاب سوزان بود در زمینی که نفس میکشم ولی تو نخلها بیافریدی تا شوند سایهبانم ؛ اما تنها نخل نبود سایهبانم ، پدر و مادرم خنکای سایهشان بس بیشتر بود زِ نخلستانی بلند . . .
یا رب ! بهراستی که خودت بهترین و اولین سایهبان شدی برایم و به ترتیب چهارده معصوم را کردی سایهبانم ؛ فرشتگانت که بماند زِ میکائیل و جبرائیل و حتی حضرت
عزرائیل و دو فرشته بر شانههای چپ و راستم و ... :)
خدایا ! خواستهام این است تنها سایهی سرم نگهدار آقا جانم حضرت حجت بن الحسن عج را و من بزرگ شوم در زیر سایه مولا . . .
پ.ن : آرزو دارم تمام عمر با تو باشم آقا . . .
تولدم مبارک
⁵/³⁰
#اندر_احوالات
تولد یعنی از دنیایی به دنیای دیگر
پا گذاشتن ، وقتی از رحم مادر خارج
شدیم ، عملا وارد دنیا شدیم ؛ روزی
هم زمان تولدمون به دنیای دیگه یعنی
برزخ میرسه . . .
#خودت رو بشناس
وقتی انسان به دنیا میاد
در قالب یک نوزاد هست ،
و اولین کسی که از اون استقبال
میکنه مادر هست .
تا حالا به این فکر کردید که
وقتی موقع #تولد ما به دنیای
دیگه بشه ، چه کسی و یا
چه کسانی به استقبال ما
میان 🤔 ؟
ما با روابط و کارهامون در این
دنیا تعیین میکنیم اونجا چه
کسانی به استقبال ما بیان . . .
چقدر سخت است ، این همه جفا
و بیوفایی ببینی ولی باز دست از
هدایت و نجات مردم دست بر نداری !
البته این برای آدمی تنگ نظر چو ما
سخت است . . .
حضرت رسول خاتم بقدری هدایت
مردم برایشان مهم بود و در این
امر سختی دید که وحی نازل
شد و خطاب شد :
مَا أَنْزَلْنَا عَلَيْكَ الْقُرْآنَ لِتَشْقَىٰ
ما قرآن را بر تو نازل نکردیم تا
به مشقت و زحمت افتی؛
-آیه ۲ سوره طه
در ادامه :
إِلَّا تَذْكِرَةً لِمَنْ يَخْشَىٰ
[بلکه آن را نازل کردیم] تا برای
کسی که [از خدا] می ترسد،
زمینه توجه و یادآوری باشد.
-آیه ۳ سوره طه