eitaa logo
آل‌یاسین|🇵🇸🇱🇧🇮🇷ALEYASIN
541 دنبال‌کننده
405 عکس
271 ویدیو
0 فایل
-السَلام‌ُعَلی آلِ یاسین پست های کانال بر آمده از اعماق قلبمان است . -کپی؟حلالت‌مؤمن ! حالا اگر خواستی هم فور کن جای دوری نمیره !مزد این پست ها رو کسی دیگه ای میده ؛ شما بِبَر ! ✍️🏻علی‌بن‌مهزیار لینک محافل : @mahafel_aleyasin_ag
مشاهده در ایتا
دانلود
ممنون از لطف و محبت همه رفقای آل یاسین که پیام‌ دادید و تبریک گفتید ، بازم لطف داشتید و پیام داده بودید دیشب دیدم ، منتها برای اینکه فعالیت کانال متوقف نشه نمی‌ذارمشون ‌. . . خدا حفظتان کند و عاقبت‌بخیر ✋ .
انسان همیشه ترس داره مبادا روی ماشین گرون و صفر‌ش خط بی‌‌‌افته ، چون جونش بهش بسته‌ست ... انسان اگر جونش به جان امام زمان عج بسته بود ، همیشه ترس داشت مبادا کاری کنه که قلب امام خودش رو بشکنه ؛ ولو در حد یه خط و خش !
یک سال دیگر هم گذشت یا رب ! حواست بود به این بنده‌‌ات ، آفتاب سوزان بود در زمینی که نفس میکشم ولی تو نخل‌‌ها بیافریدی تا شوند سایه‌بانم ؛ اما تنها نخل نبود سایه‌بانم ، پدر و مادرم خنکای سایه‌شان بس بیشتر بود زِ نخلستانی بلند . . . یا رب ! به‌راستی که خودت بهترین و اولین سایه‌بان شدی برایم و به ترتیب چهارده معصوم را کردی سایه‌بانم ؛ فرشتگانت که بماند زِ میکائیل و جبرائیل و حتی حضرت عزرائیل و دو فرشته بر شانه‌های چپ و راستم و ... :) خدایا ! خواسته‌ام این است تنها سایه‌‌ی سرم نگهدار آقا جانم حضرت حجت بن الحسن عج را و من بزرگ شوم در زیر سایه مولا . . . پ.ن : آرزو دارم تمام عمر با تو باشم آقا . . . تولدم مبارک ⁵/³⁰
تولد یعنی از دنیایی به دنیای دیگر پا گذاشتن ، وقتی از رحم مادر خارج شدیم ، عملا وارد دنیا شدیم ؛ روزی هم زمان تولدمون به دنیای دیگه یعنی برزخ میرسه . . . رو بشناس
وقتی انسان به دنیا میاد در قالب یک نوزاد هست ، و اولین کسی که از اون استقبال میکنه مادر هست .
تا حالا به این فکر کردید که وقتی موقع ما به دنیای دیگه بشه ، چه کسی و یا چه کسانی به استقبال ما میان 🤔 ؟
ما با روابط و کارهامون در این دنیا تعیین میکنیم اونجا چه کسانی به استقبال ما بیان . . .
آجَرَکَ‌أَلله‌یا‌بَقیَّة‌أَلله ؛
چقدر سخت است ، این همه جفا و بی‌وفایی ببینی ولی باز دست از هدایت و نجات مردم دست بر نداری ! البته این برای آدمی تنگ نظر چو ما سخت است . . .
حضرت رسول خاتم بقدری هدایت مردم برایشان مهم بود و در این امر سختی دید که وحی نازل شد و خطاب شد : مَا أَنْزَلْنَا عَلَيْكَ الْقُرْآنَ لِتَشْقَىٰ ما قرآن را بر تو نازل نکردیم تا به مشقت و زحمت افتی؛ -آیه ۲ سوره طه
در ادامه : إِلَّا تَذْكِرَةً لِمَنْ يَخْشَىٰ [بلکه آن را نازل کردیم] تا برای کسی که [از خدا] می ترسد، زمینه توجه و یادآوری باشد. -آیه ۳ سوره طه