ضحاک بن عبدالله مشرقی کسی
بود که راویِ حاضر در میانهی
میدان کربلا که هم جنگید و هم
روایت کرد. ولی در لحظات آخر
فرار کرد.... ؛ یعنی احتمال داره
انسان سابقهی جهاد و روایتگری
جنگ داشته باشه ولی تهش که
عرصه رو تنگ دید فرار کنه و
امام رو تنها بذاره !
#محرم | #امام_زمان
گاهی حس میکنی توی روضه دیگه نفس کم میاری ... انگار دیگه نمیتونه نه گریه کنی نه سکوت و نه هیچ ! باز هم دوام آوردم و نمردم در روضهات آقای اباعبدالله ، شرمنده .. ؛ ولی کاش ذکر لبم نام تو باشد و شهید راه فرزندنتان مولا مهدی عجلاللهتعالیفرجهالشریف باشم ؛ تو را قسم به روضه علیاکبر به جوانی او ... منم جوانم خب .. پس الرزقنی الشهادة .
پ.ن: من همون بچهی روضه گردم ..
✍🏻#علیبنمهزیار | #اندر_احوالات