همه اینایی که گفتم رو اول به خودم گفتم بعد به شما:)!
رفقا!خیلی حیفِ اگه خودمون رو به چادر حضرت نرسونیم...
نباید مثل کوفی ها یه جا بشینیم و آقا رو بخواییم!باید خودمون به سمت آقا عاشقانه بدویم...
خب اینم از محفل امشب!
امیدوارم که صحبت های بنده حقیر مورد فايده بوده باشه!اگه کوتاهی کردم و کلا کم و زیادی بوده به بزرگی خودتون ببخشید.ممنون از اینکه وقت گذاشتید، توی این شب ها ما رو از دعای خیرتون بی نصيب نگذاريد...دمتون حیدری،شبتون مهدوی
یا حق♥️:)!
#محفل
به حرمت ماه محرم
مواظب دل آقامون باشیم،
آقا توی این ماه کلی غم و غصه دارن...
دیگه من و تو بیشترش نکنیم.
حضرت سید الشهدا تو روز عاشورا
هل من معین میگفت وسط قتلگاه...
حالا هم فرزند عزیزشون حضرت حجت
ندای هل من ناصرا ینصرنی،سر میدن...
به آقامون تا حالا چند بار واقعی لبیک گفتیم؟
اگه به امام زمان ارواحنافداه لبیک گفتی
یعنی به امام حسين عليه السلام هم لبیک گفتی!
حواست هست دیگه:)!