به حرمت ماه محرم
مواظب دل آقامون باشیم،
آقا توی این ماه کلی غم و غصه دارن...
دیگه من و تو بیشترش نکنیم.
حضرت سید الشهدا تو روز عاشورا
هل من معین میگفت وسط قتلگاه...
حالا هم فرزند عزیزشون حضرت حجت
ندای هل من ناصرا ینصرنی،سر میدن...
به آقامون تا حالا چند بار واقعی لبیک گفتیم؟
اگه به امام زمان ارواحنافداه لبیک گفتی
یعنی به امام حسين عليه السلام هم لبیک گفتی!
حواست هست دیگه:)!
الهی همه به معنای واقعی بشیم نوکر ..
مست و خرابِ در خونه ارباب ..
الهی ارباب دستی بکشه به سرمون
مارو بگیره زیر عباشون ...
+دعاکنیمدرحقِهم :)!
میشه یه چند خط حالت روضه بنویسم؟
اگه اشکی ریختید،اگه بغض کردید،برای منم دعا کنید رفقا!