الهی همه به معنای واقعی بشیم نوکر ..
مست و خرابِ در خونه ارباب ..
الهی ارباب دستی بکشه به سرمون
مارو بگیره زیر عباشون ...
+دعاکنیمدرحقِهم :)!
میشه یه چند خط حالت روضه بنویسم؟
اگه اشکی ریختید،اگه بغض کردید،برای منم دعا کنید رفقا!
این دخترای شامیا،
میومدن طعنه میزدن به سه ساله ی سیدالشهدا...
میگفتن ببین ما گوشواره داریم...
ببین ما چقدر موهامون بلنده...
خانم حضرت رقیه سلام الله علیها
یادش رفته بود گوشوارشو بردن،
تا اومد دستشو ببره سمت گوشش،
بگه منو هم نگاه کن ببین گوشواره دارم،
انگشتای دستِ کوچیکش خونی شد...
آلیاسین|🇵🇸🇱🇧🇮🇷ALEYASIN
این دخترای شامیا، میومدن طعنه میزدن به سه ساله ی سیدالشهدا... میگفتن ببین ما گوشواره داریم... ببین م
یارقیه...
اصلا روضه حضرت رقیه، میکُشه آدمو...
این طفلِ سه ساله رو وقتی میزدن،
میگفت بزار عموم بیاد،بزار بابا حسینم بیاد...
بهشون میگم منو زدی💔!