من آمده ام...
مانند حر!فهمیده ام که این همه راه را در اشتباه بودم...و خوشبختی را در جایی دنبال بودم که اصلا نبود!
آمده ام به پیش شما بابا مهدی💔:)!
میخواهم که مرا بپذیری!
و مرا جان فدای خود بدانی...
آخر مگر چه میشود؟که من هم برای شما یک حر باشم...
دستانم را بگیر و راهم دِه در چادرت،
بخوان برایم روضه عاشورا را!ای صاحب عزای ارباب...!
گاه تو را می خواند
تا که به تو ثابت کند که
الحق و انصاف رفیق است،رفیق💔:)!
ایکاشمیشدلااقلیکباردرخواب
بادستآغوشمتـورادربربگیرم..
ایکاشپایمواشوددرخیمهاشتا
یکلقمهنانوعشقازدلبربگیرم.
-بابامـهدی؏ج
یادمون باشه توی این روضه ها اگر اسم حضرت ارباب میاد و اشک می ریزیم،باید یاد بگیریم که وقتی اسم امام زمانمون میا د یاد تنهایی آقا بیفتیم و اشک بریزیم!