ایکاشمیشدلااقلیکباردرخواب
بادستآغوشمتـورادربربگیرم..
ایکاشپایمواشوددرخیمهاشتا
یکلقمهنانوعشقازدلبربگیرم.
-بابامـهدی؏ج
یادمون باشه توی این روضه ها اگر اسم حضرت ارباب میاد و اشک می ریزیم،باید یاد بگیریم که وقتی اسم امام زمانمون میا د یاد تنهایی آقا بیفتیم و اشک بریزیم!
اینکه اشک میریزیم برای اینکه اهل کوفه امام زمانشون رو تنها گذاشتن و امام حسین علیه السلام تنها موندند،باید یاد بگیریم که امام زمانمون رو تنها نگذاریم!
با گناه خویش قلبـت را به درد آوردم
میشود آیا که مثل حـُر ز من هم بگذری؟
-بابامـهدی؏ج
رفقا!توی این شبا برای جوونی خودت و رفقات خیلی دعا کن،دعا کن تک تک لحظات جوونیت خرج امام زمانت شه،مثل حضرت علیاکبر عليهالسلام مثل شهدا!دعا کن و بخواه اول لحظات زندگیت فدای امام زمانت بشه بعد جان ناقابلت💔:)!
ما نباید فقط درد عاشورا رو داشته باشیم،
اگه واقعا آرزو داریم که ای کاش با شهدایکربلا میبودیم، نباید نسبت به دردهای امام زندهٔ زمانمون بیتفاوت باشیم!