ما نباید فقط درد عاشورا رو داشته باشیم،
اگه واقعا آرزو داریم که ای کاش با شهدایکربلا میبودیم، نباید نسبت به دردهای امام زندهٔ زمانمون بیتفاوت باشیم!
عاشورا،کلاسی هزار ساله است!
که تا قیامت،درس هايش،تمام نمی شود!شاگرد خوبی برای کلاس عاشورا باشیم.
امام زمان روزانه برای ما گریه میکنه!
پس چرا ما برای غربت آقامون گریه نمیکنم💔؟
علمدار کربلا!حضرت عباس!ای قمر بنی هاشم!میشه امشب دستمونو بگیرید و یادمون بديد که مثل شما عباس باشیم برای امام زمانمون!...مثل شما اینقدر وفادار به امام زمانمون!شجاع!فدایی!...
گر که گویم بریدم ز همه گزافه است!
چون همه کس من توایی ای امام زمانم:)!
هدایت شده از - مَأمول -
شب و روز تاسوعا و عاشورا
برای سلامتی امام زمان(عج)
صدقه دهید، چون قلبِ حضرت
اندوهناک جدّ غریب شان
حضرت سیدالشهداء است .
[ علامه امینی ]