نمیدونم اینو بگم یا نه..!
ولی...اینکه اون موقع یه عده ریختند روی امام حسین علیه السلام...و آقا رو به شهادت رسوندن و پیکر مطهرشون رو زخمی کردند...خیلی بد کردنند،درست میگم؟قبول داری دیگه!؟
ولی رفیق!اینکه من و تو با هر گناهی که انجام می دیدم و دل آقامون رو خون میکنم این بنظرت بد نیست💔؟
نگاهی کرد و شد زهیر امامش.
بابا مهدی!تو هم نگاهی به من کن
تا که شوم زهیری برای تو...
اگه ادعا میکنیم که مُحرم و عاشورا رو درک کردیم، باید به خودمون نگاه کنیم ببینیم تو این ۱۱ روز از محرم چقدر به امام زمانمون نزدیک شدیم ! اگه همون آدمِ سابقیم، درک نکردیم؛ خیلی عقبیم...
دارم به سمتت دوان دوان میدوم بابا مهدی جان...
فرار کرده ام ز معصيت های خویش!
آغوشت را باز کن بابا💔!
مثل حر باش!
چنان که دیروزت با امروزت
زمین تا آسمان فرق داشته باشد...!
هدایت شده از وترالمَوتور ؛
- حاجمهدیرسولی -393_16541538216895.mp3
زمان:
حجم:
16.7M
انسان ذاتاً به حسین بن علی علاقهمنده : )
واقعا کجای کاریم ...؟!
من و تو تا کجا پای اماممون وایسادیم؟!
چیکار کردیم براش؟
گاهی متنهایی میخونیم و شاید لحظهای وجدانمون درد بگیره! ولی به عمل نمیرسه!چرا آخه؟