"آیت الله بهجت میفرماییند:ترک واجبات و ارتکاب محرمات،حجاب و نقاب دیدار ما از حضرت است.(اگر بفرمایید که چرا به آن حضرت دسترسی نداریم؟) جواب این است(چرا به انجام واجبات و ترک محرمات ملتزم نیستند؟) او به همین از ما راضی است."
خیلی دوست داشتم بیشتر از اینها بگم ولی خب دیگه فکر می کنم پیام ها زیاد شدن،ان شاء الله در محافل آتی جریان و داستان زندگی افرادی که توفیق شرف یاب شدن به امام زمان ارواحنافداه رو داشتند رو مورد بحث قرار میدم...
ممنون که وقت گذاشتید رفقا،امیدوارم که مطالب مورد فایده بوده باشن و در کل اگر کم و کثری و...بوده به بزرگی خودتون ببخشید و حلال کنید .
یاعلی،التماس دعا. . .
#محفل
و همچنين از رفقایی که فور کردن هم صمیمانه ممنونم،و خلاصه اینکه الهی که عاقبت تک تک مون امام زمانی بشه:).
آلیاسین|🇵🇸🇱🇧🇮🇷ALEYASIN
برای امامزمانت از چی گذشتی :)؟
خیلی توش حرف ها رفیق!
ببین مثلا یه شخص عاشق برای رسیدن و خوشحالی معشوق خودش همه کار میکنه و همه رو فدای اون میکنه...
-حالا رفیق! من و تو از چی خودمون گذشتیم برای دلخوشی امام زمان ارواحنافداه؟
-بیاییم و بهش فکر کنیم🚶🏻♂!