سلام علیکم رفقا؛خب عیدتون مجداا مبارک.
بابت ۵دقیقه ای که با تأخیر شروع شد معذرت میخوام.
از اونجایی که امروز نیمه شعبان بود
و روز میلاد حضرت بقیه الله الاعظم،
برای هدیه به ساحت مقدس
حضرت یه صلوات بفرستید تا که
محفل رو ان شاءالله شروع کنیم.
هنگامی در به درش میشیم که بفهمیم
زندگی بدون امام زمان یعنی فاجعه !