از اونجایی که امروز نیمه شعبان بود
و روز میلاد حضرت بقیه الله الاعظم،
برای هدیه به ساحت مقدس
حضرت یه صلوات بفرستید تا که
محفل رو ان شاءالله شروع کنیم.
هنگامی در به درش میشیم که بفهمیم
زندگی بدون امام زمان یعنی فاجعه !
حالا بحث خصائص یک فرد منتظر رو
امشب جاش نیست که کامل بگم اما...
واقعا به خودمون نگاه کنیم !
منتظر اونیه که روزش شب نمیشه،
مگه اینکه با آقاش دو کلام حرف بزنه،
صحبت کنه.